לא מבינה כבר את החבר שלי.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא מבינה כבר את החבר שלי.
    לילך
    05/09/2009

    מישהו יכול להסביר לי את ההתנהגות של חבר שלי(כמעט חצי שנה ביחד-אני בת 19 והוא 23)
    הוא לא שומר איתי על קשר בזמן האחרון בכלל...מתקשר פעם ביום בקושי לא מציע לי בכלל שניצא ביחד או משהו כזה..כשאנחנו ביחד אז הוא תמיד עייף ורוצה לישון וכשאני שואלת אותו לגבי רגשותיו הוא אומר שהוא כן רוצה אותי ולא יוותר עלי ודברים כאלה..אני לא מבינה אותו אם הוא לא רוצה ניהיה ביחד(הרי הוא מראה את כל הסימנים לכך) אז למה הוא ממשיך את הקשר איתי(יש לציין שעדיין לא שכבנו, אבל אנחנו עושים הרבה דברים אחרים ונהנים).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מבינה כבר את החבר שלי.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את עוד צעירה.......

    מזליקה
    07/09/2009

    לילך יקרה,
    כפי שהבנת בעצמך כל הסימנים מעידים על כך שהוא לא ממש בתוך הקשר איתך.
    השאלה שלך צריכה להיות הפוכה - את לא צריכה לחפש להבין את ההתנהגות שלו אלא את מה שזה עושה לך. האם טוב לך עם זה? האם זה פוגע בך? האם זה נותן לך תחושה של חוסר ביטחון בקשר?
    אלה לא שאלות אנוכיות כלל וכלל, אלה שאלות לגיטימיות לגמרי. רק את יכולה לדאוג לשלום הלב שלך ורק את יכולה להבין את מה שההתנהגות שלו עושה לך.
    אין שום קשר - שום קשר!!!!! - לזה שעוד לא שכבת איתו. את לא חייבת לעשות זאת אם לא בא לך. ולא צריך עוד הסברים מעבר לכך.
    זה מאוד פשוט - אם ההתנהגות שלו לא עושה לך טוב - תעזבי. אל תנסי להבין אותו או לתרץ אותו או לראות את הצד שלו. אם הוא באמת רוצה אותך הוא כבר ימצא אותך.
    שימי לב - אני בשום אופן לא מעודדת להיות אגואיסטית בתוך קשר. בתוך קשר צריך להבין ולהתחשב, אבל לשם כך צריך להיות בתוך הקשר הנכון וקשר כזה מתחיל מזה ששני בני הזוג נמצאים ביחד בתוכו מתוך רצון הדדי ומתוך מטרה לבנות ולהיבנות.
    בתרגום חופשי מאנגלית:
    אם את אוהבת מישהו שחררי אותו. אם הוא יחזור אליך הוא שלך לתמיד. אם לא - הוא מלכתחילה לא היה שלך.
    אינני יודעת את מי אני מצטטת, אבל אני יודעת שזה נכון.
    בהצלחה ושנה טובה ומתוקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללילך

    שלי פסטרנק כץ
    07/09/2009


    הוא נשמע קצת לא בוגר החבר שלך.
    בגיל 23 הוא אמור להיות בשיא ההנאה בחיים, לבלות, לצאת, לטייל, להנות ולעבוד.

    למה הוא עיף כל הזמן? האם הוא עובד מאוד קשה? האם אתם מנהלים שיחות מעבר לשיחות על רגשות. האם את מציעה לו לצאת וגם אז הוא לא מעוניין? מה הסיבה שבגללה אתם עדיין לא שוכבים? הוא בתול? את בתולה? יש לו חברים שאתם הוא יוצא לבלות? אתם נפגשים גם עם החברים שלך ושלו?

    הוא גר לבד או עם ההורים?

    עני לעצמך על כל השאלות האלו ותראי שכבר התמונה נהיית לך ברורה יותר.

    ואם את מרגישדה שהוא לא ממש עושה מאמצים להשקיע בלהיות איתך אז עזבי אותו. מה הסיבה שגורמת לך לרצות להיות עם מישהו שעושה לך טובה שהוא נמצא איתך בקשר?...


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו