יש לי בעיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יש לי בעיה
    חסוי
    10/09/2009

    יש לי בעיה..... היה לי חבר שנתיים וחצי ורוב הזמן איתו לא נהנתי מקיום יחסי המין... כל פעם שהיינו מגיעים לזה התפללתי שזה יעבור כבר ניפרדנו ועכשיו יש לי מישהו חדש 3 חודשים בהתחלה הכל זרם כמו שצריך הייתה הרבה תשוקה ומיניות ואז לאט לאט זה החזיר אותי אחורה שפתאום אין לי חשק למרות שהסקס איתו הרבה יותר טוב... אבל כשאין לי חשק ולו יש זה מתחיל להטריד אותי וזה מחזיר אותי אחורה.... אני אוהבת אותו מאוד ורוצה שגם חיי המין יהיו טובים אני מרגישה שניכנסתי לחרדת מין בגלל העבר....אני יודעת בוודעות שכן יש לי חשק מיני אבל כשזה מגיע לאקט אני נכנסת לחרדה מה לעשות? איך להתגבר על החרדה??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יש לי בעיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל X

    שלי פסטרנק כץ
    24/09/2009

    את מספרת על חרדה בהיבט המיני שחוזרת שוב אחרי תקופה ומכוון שאין לי אינפורמציה מלאה לגבי סוג היחסים שחווית ואינני יכולה לנחש מה הסיבה לחרדה הייתי ממליצה על יעוץ עם סקסולוג/יועץ מיני שיוכל לנתב אותך נכון כדי שתוכלי ללמוד איך להנות מהסקס שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו