מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שפת גוףמישהי13/10/2009
החבר שלי ואני כבר שנתיים יחד ומתחתנים בקרוב. בשבועות האחרונים הוא התחיל להתנהג מוזר וכל פעם שוא מסתכל לי על העיניים או לכיוון הפנים הוא מחייך ומנסה להסתיר את החיוך. הוא טוען שהוא לא יודע מה הסיבה שזה קורה. זה מדאיג אותי מאוד. האם יש לך מושג מדוע זה קורה?
הוא רוצה לטפל בזה ולא מצליח. ד"א זה בשבוע האחרון קורה לו עם עוד אנשים אבל בעיקר איתי.
אודה לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למישהי
שלי פסטרנק כץ13/10/2009
אני לא מבינה במה יש לטפל???? הבחור מחייך אליך לאחרונה כשהוא מסתכל עליך.. מה כל כך מוזר בזה??
אתם עומדים להתחתן בקרוב, יכול להיות שהוא פשוט מאוד מתרגש מהעניין ומביע את התרגשותו בחיוכים בלתי נשלטים. הוא מחייך לכולם ושמח בחלקו על שבחר בך ואת בו, למה את הופכת את העניין המשמח והמרגש הזה לבעיה שדורשת טיפול?
או שלא הסברת את עצמך נכון או שאני ממש לא מבינה מה עובר עליך (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה והסבר
מישהי13/10/2009כניראה שלא הסברתי את עצמי נכון.
העניין הוא שגם כשאנחנו מדברים על נושאים לא מצחיקים או אפילו עצובים הוא מחייך. והוא בעצמו אומר שהוא לא יודע איך לשלוט על החיוך הזה. הוא אפילו מתחיל לחייך מול הבוס שלו בעבודה.
ומרוב שהוא מנסה להסתיר את החיוך הוא מתחיל לדבר קצת שטויות כביכול כדי להסביר למה הוא מחייך.
לאנשים שהוא מדבר עימם זה בטח גם לא נעים, תחשבי שאת מדברת עם בן אדם ולמרות שאתם לא מדברים על שום דבר מצחיק או קרוב לכך הוא מתחיל לחייך וללא אפשרות להוריד את החיוך. לכן זה יכול להתפרש כפוגע ומזלזל.
מעבר לכך, בן זוגי טוען שהוא מתחיל לחייך כיוון ש"בראש שלו" הוא יודע שהאדם שהוא מדבר איתו כביכול "מחכה, לחיוך הזה ואז הוא לא מצליח להסתיר את החיוך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
