רציני ודחוף בבקשה..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רציני ודחוף בבקשה..
    יעל
    21/10/2009

    שלום לכולם,
    אני נמצאת בבלבול חזק כבר תקופה ארוכה ואיני יודעת מה לעשות :(

    אני כותבת כאן ונשבעת לכם יש לי דמעות בעיניים!!
    אז באמת אשמח אם תקראו, תבינו, תגיבו ותעזרו ווקשה..

    אני בת 22, ויש לי בעיה שכנראה היא לא רק אצלי, ובכל זאת..
    אני מחפשת בחור לחיים..
    הבעיה היא כזאת, יש לי משיכה לבחורים בעיתיים.. כאלו שהם קצת ילדים רעים קצת מחוספסים.. בסגנון המוכר לכולם.
    אני יודעת שזה לא דבר טוב, אני יודעת שבחורים כאלו הם חסרי רגישות בטווח הרחוק, הם יכולים בקלות לבגוד, יש להם הרבה "ידידות", קשה להם עם מחוייבות, עם אחריות, עם גבולות..
    הם דיי מאוהבים בעצמם..
    אני יודעת שזה לא טוב, אני בתכלס לא רוצה כזה בחור.
    הבעיה היא שאני נמשכת לקטע הזה.. וזה ממש עושה לי את זה..
    אני רוצה ולא רוצה.. המוח לא רוצה והלב קצת רוצה...

    יצא לי להכיר עכשיו בחור טוב, איכוותי, חכם, רגיש, אינטלגנט, חתיך, אחד ממש לעניין..
    והוא בעניין שלי וגם אני בעניין..
    כייף לי איתו מאד! אני מאושרת ומחוייכת מכל הכיוונים..
    הבעיה היא שכשאני רואה פתאום בחורים "רעים" כאלו.. או אקסים כאלו..
    ישר הכל מתחיל להתבלבל לי ולהתעוות.. ומתחילים לעלות לי הירהורים ושאלות ועניינים..
    ואז אני מרגישה שאני כאילו בתחרות עם עצמי על יזה בחור בסוף להשיג..
    וזה מבלבל אותי.. ואוכל אותי..
    ואם מישהו יכול לעזור לי ולהגיד לי בבקשה בבקשה איך עוקרים את הרצון הזה מהלב!!!
    איך מפסיקים להימשך לסוג כזה של בנים..!!
    איך אני אהיה שלימה עם הבחור הזה שהוא ממש מציאה, ואהיה שלימה בלב שלם..
    ולא כל פעם שאראה בחור אחר אז זה יבלבל לי את הצורה..
    מה אני אמורה לעשות?? בבקשה זה חשוב לי מאד..
    בבקשה אל תקשרו את זה לגיל.. אני יודעת שזה איכשהו קשור לגיל.. אולי.. אבל אני לא רוצה לחכות ש"עם הזמן זה יעבור" לא מאמינה בזה כ"כ...

    יכול להיות שהבחור הטוב שאני איתו כרגע, מכניס לי למחשבות כי הוא קצת עדין?
    ויכול להיות שזה נתפס לי כפחות גברי?

    אוף אני מרגישה מסובכת על כל הראש.. אנא תעזרו לי בבקשהה!!!

    תודה מראש!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רציני ודחוף בבקשה..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליעל

    שלי פסטרנק כץ
    01/11/2009

    אולי תופתעי אבל המשיכה שלך לגברים "רעים" היא לא עניין של גיל.

    יש משהו בסגנון הזה של הילד הרע שגורם להרבה בנות לפנטז עליהם ובצדק.

    גבר טוב מתחשב ועדין מסתדר לנו בראש עם משהו מקסים מדי נדוש מדי ומשעמם.
    לעומת הילד "הרע" והשובב שמוציא אותך מהעולם המשעמם של הגדולים ולוקח אותך איתו להרפתקאה אין סופית וגם מגן עליך כל הדרך לשם.

    ברור שדבר כזה יהיה כל כך הרפתקני שמהר מאוד התלות שלך בו תשעמם אותו עד מוות ואז הוא יחפש לו ריגושים אחרים. אבל אפילו זה לא מרתיע אותך, עצם הידיעה שיש סיכוי שהוא יברח לך מאתגרת אותך ומדליקה אותך מאוד.

    ומצד שני, בפנים עמוק את שואפת לגבר הנכון. זה שיהיה שם לצידך לאורך כל הדרך.
    ההצעה שלי היא לנסות להוסיף קצת פלפל לבחור הטוב שלך, לנסות להכניס בו את הילד הרע אבל רק לרגעים שבהם אתם שואפים לסקס לא שיגרתי.

    סקס משחרר בנו המון פנטזיות שמתאימות רק לסקס כי בחיים האמיתיים לא היינו מוכנים להקריב עד כדי כך.

    מקווה שעזרתי קצת לפזר את הערפל(:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את אולי סקסולוגית

    גיא
    03/11/2009

    אבל ההצות שלך בעיני מוזרות מישום שאת מדברת כרגע לילדה בת 20 וכבר את נותנת לה עצות שלאחר הנישואין מיבלי לפגוע חלילה בכבודך או במעמדך או בניסיונך לטעמי שיפור מיני צריך להגיע אם הבחור הנכון בזמן הנכון וזה לא תשובה שאפשר לשלוף אותה על כל נושא מיני ועל כל אחד.
    סליחה שהערתי
    אני בטוח שאת אשפית במקצוע שלך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לך יקירתי

    גיא
    03/11/2009

    דבר ראשון אין לך מה להבהל כל מה שתארת כאן הוא דבר טבעי לחלוטין.
    שנית אין כזה דבר גבר מושלם תכניסי לך את זה לראש, יותר נשמע לי שהוא עונה על רשימת המכולת שהחברה מכתיבה לך וזה לא אמור להיות ככה.
    שנית אם את נמשכת למישהו זה בסדר גמור ואם את מתאהבת במישהו זה גם בסדר גמור גם אם החברה אומרת שכל הסמממנים הם שהוא בחור "רע".
    ודבר אחרון תבריגי לך את זה לראש מיצידי אם מברגת בוש הידועה באיכות שלה - אם לא תתאהבי ולא תפגעי ולא תחבי ולא תנסי ללכת בדרך שלך שהיא שונה משל כולם לעולם לא תגיעי לאן שאת אמורה להגיע בין אם זה טוב או רע
    בהצלחה מתוקה ותנסי לקחת דברים טרייוויילים כאלה יותר בקלילות ובבדיחות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו