מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אישתי בגדה ביגדי21/10/2009
לאחר כ-20 שנה של נישואים החלטנו אני ואישתי לפתוח הכל, מעין סיכום של חיי הנישואים שלנו.
יש ביננו מערכת יחסים די טובה שלא מעט מפרגנים לנו שאיזה כיף לראות שיש זוגות כמונו.
באותה שיחה התוודתה אישתי כי בתחילת דרכנו היו לה מספר מערכות יחסים מחוץ לנישואים,למען הדיוק מערכות היחסים שלה התחילו כ-3 שנים לאחר החתונה. (במשך 4 שנים לסירוגין)
הראשון היה סקס חד פעמי, לאחר כמספר חודשים נכנסה למערכת יחסים עם מישהו ממקום עבודתה למשך כ-3 חודשים. במהלך מערכת זו אף נכנסה להריון וביצעה הפלה כמובן בידיעתי ובניגוד לדעתי תוך שימוש בתרוץ שמבחינה נפשית איננה מסוגלת לילד נוסף כרגע.(רק לאחר שהעלנו את הנושא הודתה כי כנראה ההריון היה מאותו בחור וזו היתה הסיבה להפלה).מיד לאחר כך סיימה את הקשר איתו.
לאחר כחצי שנה הכירה אישתי והתאהבה באדם נשוי מסביבת עבודתה וניהלה איתו מערכת יחסים שנמשכה כ-3 שנים.
לאורך כל אותה התקופה היה לי חשד וקיבלתי רמזים מאוד עבים מהסביבה אך בחרתי להאמין בה.
באותה תקופה היו לנו כבר ילדים משותפים ומצבנו הכלכלי לא היה משופר, השקעתי את כל כולי בבית בילדים ובה גם.
לאחר שפתחנו את הנושא הבטחתי לה שלא אתגרש ממנה אבל אני רוצה לדעת את כל האמת.
במשך תקופה מאוד ארוכה דיברנו וגיליתי הרבה סתירות בהרבה מהדברים שדיברנו עליהם.וכל פעם מחדש ביקשתי ממנה לדעת את האמת וכל האמת.
הרבה ממה ששמעתי ממנה זה היה בעקבות ששאלתי ולא מה שהיא סיפרה לי מרצונה.
בשורה התחתונה למרות שהיא טוענת שסיפרה לי הכל,אני בהרגשה שהיא לא היתה כנה איתי.
אני לא כועס עליה ולא שונא אותה ואין לי טינה כלפיה, אבל גם לא יודע מה לעשות.
אם יש בי כעס זה בעיקר כלפי עצמי ואיך הגעתי למצב כזה שאחד הערכים החשובים בעיניי הוא האמינות והנאמנות.
אשמח לשמוע את דעתכם בנושא במיוחד ממי שיש לו נסיון דומה(בלי עצות של ללכת לטיפול וכדומה).
איך ממשיכים ממקום כזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגדי
שלי פסטרנק כץ01/11/2009
למרות הדברים הלא פשוטים אני שמחה לקרוא על הפתיחות והבגרות שהפגנת בנושא.
אין ספק שמאוד מאכזב לגלות שבן הזוג שיקר לנו בתקופה מסויימת כשאנחנו האמנו בו בעיניים עצומות. קשה עוד יותר לגלות שהדברים נעשו יותר מפעם אחת ונגררו למשך תקופות.
עוד יותר קשה התחושה של אובדן התמימות והאמון שהיהלך בה כל השנים.
אין דרך טובה לטפל בדברים הללו מלבד להעלות אותם בשיות ביניכם ולשוחח על הכל בלי האשמות או טענות אלא באמת לנסות להבין ממנה מה היו המניעים, מה היא מצאה באחרים שהיה לה חסר איתך ובכלל.
נסו להתרענן ולצאת קצת לטייל בעולם, להצטרף לחוגים חדשים ולהכניס קצת עניין למערכת הזוגית.
אם תצליחו להתגבר על כל זה לבד ללא עזרה חיצונית זה יהיה נפלא ואם לא, לא הייתי שוללת קבלת יד מכוונת בנושא שתוכל ממקום מקצועי לכוון אתכם למקומות של צמיחה.
בהצלחה (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
