איך אדע שאני בבעיה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך אדע שאני בבעיה?
    רוני
    02/11/2009

    אני נשואה כבר 5 שנים לבעל נפלא עם ילדים.
    אז ככה ...עד לפני שהם הגיעו הייתה בניינו מערכת יחסים יפה שעוררה קינאה, הבנה אמון והרבה פירגון....במין די איבדתי עיניין כשהתחתנו....וזה לא הפריע לחברות העמוקה שנוצרה.
    אחרי הלידה התעוררתי שוב ונזכרתי כמה זה חשוב וכמה אני רוצה...אבל הוא די איבד עיניין.
    ומישם כמו כל אשה הורמונלית....התחילו החשדות שהוא בוגד.

    אני כל כך אבדתי אמון בו....וחושדת בכל מה שהוא אומר או עושה....
    ויחסים שלנו מדרדרים....בכל השיחות שלנו הוא משתיק אותי ואומר שהכל בסדר ואני סתם פרנואידית.
    שהוא אוהב כמו תמיד וזה עוד שלב שיעבור לי...
    ניסיתי לשכנע אותו לקבל יעוץ אבל הוא לא חושב שאנחנו צריכים.
    וסקס....עדיין אין.
    ואני...אני לא יכולה להמשיך ככה
    בבקשה עזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך אדע שאני בבעיה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרוני

    שלי פסטרנק כץ
    09/11/2009

    הנה.. את יודעת שאת בבעיה אחרת לא היית פונה לבקש עזרה.

    נשמע שלא טוב לך. שאת לא מרגישה מחוזרת או נאהבת.

    ומה איתך? את מחזרת אחריו? מנסה למצוא זמן לקירבה?
    משוחחת איתו בחיבה ודאגה למצב שלכם או מעלה חשדות וטענות?

    חשוב לשוחח על הדברים ממקום של חברות ולומר לו שהוא חשוב לך ואת אוהבת אותו מספיק כדי שתוכלו לעשות הכל כדי להחזיר את התשוקה.

    יכול להיות שחיי השיגרה והנטל הכלכלי מכבידים עליו מדי כדי שיהיה קליל וסקסי כמו בתחילת הקשר אך זהו קשר של שניכם וכדי שלא תתחילו לאבד עניין כדאי מאוד שתדברו על הדברים בפתיחות.




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו