מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אהבה מהסרטיםאריאל05/11/2009
היי אני כ"כ שמחה שיש את הפורום הזה שבו אפשר לשמוע חוות דעת שונות... אז ככה אני בת 31 נשואה 8 שנים יש לי 2 בנות מקסימות היתחתנתי מתוך אהבה לבן זוגי , כשנולדה ביתי השניה עברנו משבר רציני מאז אני לא מרגישה כלפי בעלי רגשות חיבה,אהבה ,או משיכה.
כשנה אחרי המשבר הכרתי אדם נשוי שבעצם תמיד היה מקורב למשפחה -מצד בעלי, התחלנו את הקשר כחברים, אצלו שפכתי את הלב והיתנחמתי בחוכמתו נתן לי כוח להאמין שיהיה בסדר .
מאז הקשר היתהדק מצד שניינו אנחנו מאוד אוהבים אחת את השניה עברנו הרבה יחד ( הוא מבוגר ממני ב-15 שנה) יש בננינו קרבה פיזית ותשוקה גדולה...( סקס לא היה עדיין) אני מאוד רוצה אבל לא מסוגלת . לצערי לא חסר לו כלום בבית יש לו כסף ,בית יפה וחדש במקום יוקרתי , ילדים מקסימים,אישה שניראית ממש טוב לגילה וזוגיות מלאה אהבה...( אני יודעת בוודאות כי אני מכירה אותם טוב) לכן אני מנסה להבין מה החלק שלי בחייו ואני לא מצליחה להבין שאלתי אותו את השאלה הזו -אנחנו מדברים באופן כנה ופתוחים אחד עם השניה על ה-כ-ו-ל!!! והתשובה שהוא נתן לי :"כיף לי איתך" מה לעזעזל אני אמורה לעשות עם תשובה כזו???אני כ"כ אוהבת אותו ולא יכולה לחשוב שהוא לא יהיה חלק מחיי אנחנו יחד כבר 3 שנים+ . הלב שלי מלא ברגש כלפיו בלבד מה אני עושה???
אני ובעלי חיים תחת קורת גג אחת ומנהלים בית למופת הוא לא מחסיר כלום לי ולבנות ואני דואגת לכל צרכיהם של בניי הבית אבל מעבר לזה ...שום רגש (מצידי) אני יודעת שבעלי אוהב אותי והוא אומר לי זאת כל יום רציתי וחשבתי להיתגרש כמה וכמה פעמים אבל בכל פעם הצלחנו לעבור את זה איכשהו ... הסיפור הוא מורכב ואני לא חושבת שאפשר לפרט מעבר למה שכבר פרטתי אם למישהו יש איזו עצה טובה שתיתן לי לראות מה נכון לעשות כי אצלי ההיגיון מזמן כבר לא בתיפקוד הרגש כ"כ הישתלט עליי אשמח לראות תגובות ....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי
רציני05/11/2009אני לא בחור שכזה מבין אבל...
מהנתונים שאת נתת , עדיף להתגרש כדי לא לפגוע בך או בבעלך (ושוב זה לדעתי).
מפני ככל שהזמן עובד את פוגעת גם בו וגם בך, אני ממליץ לך לחפש מישהו אחר ע"מ לא לפגוע בבחור השני, את מתארת שהוא נשוי באושר
בכל אופן חסרים לי עוד המון צדדים בסיפור כדי שאני או מישהו אחר יוכל ליעץ לך.
אשמח לשוחח עימך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאהבה מהסרטים
אריאל06/11/2009אמנם הוא נשוי באושר אבל הוא זה שיזם את הקשר האינטימי בניינו ולמרות שניסיתי כמה וכמה פעמים להיתנתק הוא לא ויתר הוא אומר שאני תמיד ישאר חלק מהחיים שלו -יש בניינו באמת אהבה גדולה חוץ מזה שבעברו (לפניי הקשר בניינו) היו לו עוד קשרים אבל לא ארוכיי טווח . מאז שאנחנו יחד הוא רק איתי (ועם אישתו כמובן) אני לא בן אדם שהורס משפחות וזו לא כוונתי גם לי יש משפחה ויכאב לי מאוד אם מישהו מהם יפגע אבל קשה לי לוותר עליו כזה רגש לא היה לי מאז החבר הראשון שלי ,הוא גורם לי אושר ,הוא גורם לי לצחוק ומזכיר לי מה זו אהבה -שחסרה לי מאוד בחיים.
וכמו שכבר ציינתי אין בניינו סקס כך שזה לא מה שמחזיק אותנו יחד כיף לנו להיפגש ולהיות יחד גם אם זה לכמה דקות בלבד זה נותן כוח ועושה טוב בלב( לי בכל אופן וגם הוא אמר לי שככה הוא מרגיש) אנחנו לא ילדים בסה"כ וזו לא אהבה של גיל הבגרות אבל ככה זה מרגיש...
עם פרפרים בבטן והיתרגשות גדולה בכל מפגש -האמת אנחנו מתראים כמעט כל יום!!!
וכבר 3 שנים זה מרגיש אותו דבר ואפילו מתעצם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לשוחח איתך
רציני07/11/2009הייתי מעוניין לקבל עוד פרטים
ברשותך כמובן אשמח אם תצרי איתי קשר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי יש לי תשובה כנסי
אבי28/11/2009לפני כחמש דקות פרסמתי מודעה וזאת לשונה..........::
היי שלום לכם
אני נשואיי כ 12 שנים ועם 2 בנות ונמצא בפרשת דרכים שאיני מוצא לה פיתרון וכמה סיבות
לפני כשלוש שנים גיליתי שאישתי בוגדת בי עם בחור ערבי בעקבות זאת ספרתי לה שאני יודע והיא הבטיחה שתפסיק ואכן הכל נגמר ולא חוזר ,דיברנו שנילך ליעוץ ובגלל הסיבות שהביאו אותה לכך .......אך מאז אנו מקימים יחסים בתדירות של פעם בחודש ++ וגם זה ללא רגש או אהבה כמו בהתחלה ...וזה חסר לי עד מאאוד המגע המילה טובה החום הליטוף ........
אני מחפש מישהי כמוני שזקוקה למילה טובה חום אנושי ולא רק סקס איכפתיות דברים שמרגישים שאוהביים
אני בן 33 צעיר נאה עניים ירוקות מטופח
אשמח לתגובות ולהצעות
אז כך לדעתי אם את יכולה תקחי ודברי עם בעלך ואם אפשר עדיף עכשיו לפרק תנישואיים
ולא לסחוב את זה למה כשאהבה נעלמת קשה להחזיר אותה
אשמח לדבר איתך גם אני אוהב ידידה שלנו שגם נשואה ובעלה עזב אותה והוא חבר טוב שלי אך גם עלה אני מת ללא ידיעתה כנראה
אז מחכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאריאל כנסי לתיבת הדואר
אבי29/11/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
