צריכה עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה עזרה
    מיטל
    20/11/2009

    אני לא בטוחה שזה הפורום לשאול בו אבל מקסימום תפנו אותי לזה שכן.

    אני משתמשת בקביעות בנובה רינג .
    אתמול חזרתי עם חבר שלי הבייתה מיציאה, היינו קצת שתויים ונורא עייפים.. כאשר התחלנו את ה"משחק המקדים" הוא הוציא את הטבעת.
    אחרי שהוא ירד לי קצת הוא ניסה להיכנס אבל הייתי באמת מאוד צרה והוא כמעט ולא הצליח להיכנס... הוא ניסה להמשיך לרדת לי אבל בסופו של דבר הייאשנו והלכנו לישון ושכחתי לגמרי את הטבעת (זה היה בערך ב2:30 3:00, כשקמתי ב11:00 כמובן שהכנסתי אותה מיד.

    האם אני צריכה לקחת פוסטינור?
    ואם אני ארצה לקיים יחסי מין בשבוע הקרוב להשתמש בקונדום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללין

    שלי פסטרנק כץ
    25/11/2009

    לא הבנתי למה הוצאת את הטבעת?

    בכל מקרה אין סיבה לקחת פוסטינור כי לא היתה חדירה כך שלא נכנס נוזל זרע לנרתיק.

    לגבי ההמשך, תתיעצי עם הרופא שלך - אני לא בריאה מספיק באופי השימוש בטבעת.


    בכל מקרה, תמיד עדיף במקרים כאלו לא להסתמך על ריק ולהשתמש גם בקונדום(:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו