מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איבר קטןמתוסכל23/11/2009
שלום,
הייתי רוצה לשמוע את דעתכם/עצתכם.
איבר המין שלי קטן לדעתי - 12 ס"מ. הוא גם לא עבה...
אני בן 27. והביטחון העצמי שלי בקטע הזה הוא על הקרשים.
אני מפחד מהתגובה של הבחורה כשהיא תראה את הגודל. החברה הקודמת שלי ראתה אותו ואמרה שלא משנה לה הגודל. אבל חושב שאמרה את זה כשקר לבן כדי לא לפגוע...
למיטב הבנתי הממוצע הוא 14-16 ס"מ ואני 2 ס"מ מתחת לממוצע. מתוסכל מזה ומהחוסר אונים שבסיטואציה.
מה אתם חושבים על העניין?
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יהיה בסדר ותגיד תודה
חתיך2323/11/2009אז מה אח שלי...לי יש אף גדול...ואני מקריח ואני רק בן 23 נו אז מה???? כשמחפשים דפקטים בעצמנו תמיד מוצאים...וכשרוצים להתלונן על מה שנולדנו תמיד מוצאים על מה...מה יהיה הסוף????
תתגבר על עצמך....מה אתה חושב שהבחורה בוחרת בך בגלל הזין שלך???? מה יש לך...קום תהיה גבר...זה מה שיש לי ואני שמח על כך....אז תגיד תודה יש כאלה שיש להם 8 ס"מ...ובחורה עם ציצים קטנים...או שטוחה לגנרי....אז מה היא לעולם לא תתחתן...אתה לא יכול להתאהב במישהי שטוחה?? בוודאי שאתה יכול....האיבר שלך הוא רק 5 אחוז ממה שאתה, יש כאלה שיש להם זין גדול אבל סובלים מבעיות זקפה אז תגיד תודה רבה על מה שיש לך ושאתה בריא ותפסיק להתלונן כמו ילד בן שש שרוצה סוכריה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אחי
מתוסכל23/11/2009השאלה היא כמה זה חריג 12 ס"מ?!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין דבר כזה חריג
חתיך2323/11/2009עזוב אותך אחי אל תחשוב על זה אפילו, מה זה חריג, כל איבר שיש בך הוא חריג, לאף אחד אין עוד אף כמו שלך או עיניים כמו, שיער כמו שלך, כל דבר אצלך מיוחד או חריג, כי הוא רק שלך...תאהב תזין שלך כי הוא שלך...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
שלי פסטרנק כץ24/11/2009גודל החזה הממוצע היום של אשה לאור כל ההגדלות והניתוחים עומד בין C ל D ככה שיש לא מעט בנות שרחוקות בקאפ או שתיים מהממוצע. זה עדיין לא עושה אותן פחות טובות במיטה או פחות מוצלחות בקשר.
גודל איבר המין הממוצע נע בין 12-17 ס"מ על פי ההגדרה הסקסולוגית גם איבר בגודל 9 סנטימטר יוכל לספק אישה.
נכון, להיבט הפסיכולוגי יש משמעות.
אם מישהי תחליט להיות איתך על בסיס מיני בלבד - יתכן והנושא יקבל משמעות אחרת, מצד שני יש בנות שמעדיפות איבר קטן יחסית כדי שלא יכאב להן בחדירה.
אבל, אם הבחורה שאיתך תחליט להיות איתך משיקולים חבריים וניהול מערכת יחסים מלאה ותקינה, שלא יהיו לך ספקות - היא תרצה את כולך.
כמעט אף פעם לא שמעתי מבחורה שאהבה מישהו אבל ויתרה עליו בגלל גודל האיבר שלו.
בפעמים הספורות ביותר שכן שמעתי משהו בסגנון- מדובר היה בבחורות מסוג "ז" (:- וזו כנראה גם
הסיבה לדבר. ככה שבכל מקרה עם בחורה כזו לא היית רוצה קשר.
צא מתסביך האיבר הקטן ותתחיל להבין שהגודל (של השכל) קובע!
העניין הוא שרק עם בטחון עצמי אמיתי ואחרי שתחדיר לעצמך טוב טוב לראש שאתה הרבה יותר מאובייקט מיני - רק אז תוכל גם לשדר את התחושה לבחורה המתאימה שתתיצב מולך.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
