איבר קטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איבר קטן
    מתוסכל
    23/11/2009

    שלום,
    הייתי רוצה לשמוע את דעתכם/עצתכם.
    איבר המין שלי קטן לדעתי - 12 ס"מ. הוא גם לא עבה...
    אני בן 27. והביטחון העצמי שלי בקטע הזה הוא על הקרשים.
    אני מפחד מהתגובה של הבחורה כשהיא תראה את הגודל. החברה הקודמת שלי ראתה אותו ואמרה שלא משנה לה הגודל. אבל חושב שאמרה את זה כשקר לבן כדי לא לפגוע...
    למיטב הבנתי הממוצע הוא 14-16 ס"מ ואני 2 ס"מ מתחת לממוצע. מתוסכל מזה ומהחוסר אונים שבסיטואציה.
    מה אתם חושבים על העניין?

    תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איבר קטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יהיה בסדר ותגיד תודה

    חתיך23
    23/11/2009

    אז מה אח שלי...לי יש אף גדול...ואני מקריח ואני רק בן 23 נו אז מה???? כשמחפשים דפקטים בעצמנו תמיד מוצאים...וכשרוצים להתלונן על מה שנולדנו תמיד מוצאים על מה...מה יהיה הסוף????
    תתגבר על עצמך....מה אתה חושב שהבחורה בוחרת בך בגלל הזין שלך???? מה יש לך...קום תהיה גבר...זה מה שיש לי ואני שמח על כך....אז תגיד תודה יש כאלה שיש להם 8 ס"מ...ובחורה עם ציצים קטנים...או שטוחה לגנרי....אז מה היא לעולם לא תתחתן...אתה לא יכול להתאהב במישהי שטוחה?? בוודאי שאתה יכול....האיבר שלך הוא רק 5 אחוז ממה שאתה, יש כאלה שיש להם זין גדול אבל סובלים מבעיות זקפה אז תגיד תודה רבה על מה שיש לך ושאתה בריא ותפסיק להתלונן כמו ילד בן שש שרוצה סוכריה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה אחי

    מתוסכל
    23/11/2009

    השאלה היא כמה זה חריג 12 ס"מ?!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין דבר כזה חריג

    חתיך23
    23/11/2009

    עזוב אותך אחי אל תחשוב על זה אפילו, מה זה חריג, כל איבר שיש בך הוא חריג, לאף אחד אין עוד אף כמו שלך או עיניים כמו, שיער כמו שלך, כל דבר אצלך מיוחד או חריג, כי הוא רק שלך...תאהב תזין שלך כי הוא שלך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    שלי פסטרנק כץ
    24/11/2009

    גודל החזה הממוצע היום של אשה לאור כל ההגדלות והניתוחים עומד בין C ל D ככה שיש לא מעט בנות שרחוקות בקאפ או שתיים מהממוצע. זה עדיין לא עושה אותן פחות טובות במיטה או פחות מוצלחות בקשר.

    גודל איבר המין הממוצע נע בין 12-17 ס"מ על פי ההגדרה הסקסולוגית גם איבר בגודל 9 סנטימטר יוכל לספק אישה.

    נכון, להיבט הפסיכולוגי יש משמעות.
    אם מישהי תחליט להיות איתך על בסיס מיני בלבד - יתכן והנושא יקבל משמעות אחרת, מצד שני יש בנות שמעדיפות איבר קטן יחסית כדי שלא יכאב להן בחדירה.

    אבל, אם הבחורה שאיתך תחליט להיות איתך משיקולים חבריים וניהול מערכת יחסים מלאה ותקינה, שלא יהיו לך ספקות - היא תרצה את כולך.

    כמעט אף פעם לא שמעתי מבחורה שאהבה מישהו אבל ויתרה עליו בגלל גודל האיבר שלו.
    בפעמים הספורות ביותר שכן שמעתי משהו בסגנון- מדובר היה בבחורות מסוג "ז" (:- וזו כנראה גם
    הסיבה לדבר. ככה שבכל מקרה עם בחורה כזו לא היית רוצה קשר.

    צא מתסביך האיבר הקטן ותתחיל להבין שהגודל (של השכל) קובע!

    העניין הוא שרק עם בטחון עצמי אמיתי ואחרי שתחדיר לעצמך טוב טוב לראש שאתה הרבה יותר מאובייקט מיני - רק אז תוכל גם לשדר את התחושה לבחורה המתאימה שתתיצב מולך.


    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו