קשה לי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קשה לי
    ללה
    08/12/2009

    היי אני נשואה 10 שנים +2 ילדים.
    בעלי לא רוצה עוד ילד ..ואני משתוקקת לעוד אחד. יש מריבות ביננו על הנושא. והוא עקשן
    כמעט הגענו לגירושים.

    אני לא מסוגלת לקיים איתו יחסים כבר חודשים.. בגלל המצב .

    מה עושים?
    קשה לי נורא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשה לי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לללה

    שלי פסטרנק כץ
    15/12/2009


    השאלה שאת מעלה כאן באמת מורכבת מאוד למרות שלחלק מהאנשים היא נראית פשוטה למדי.

    הרצון העז לילד נוסף נובע ממקום עמוק בליבך ומעיד על צורך מהותי.
    השאלה היא על איזה צורך. לפעמים זוגות שאינם נהנים מזוגיות טובה מנסים למצוא נחמה בילד נוסף. ילד חדש על פי נסיונם הקודם מביא עמו התרגשות, חידושים, מעניק לך תשומת לב נוספת ופינוק שאולי את כבר לא זוכה לו כאמא מנוסה לילדים שאינם בגיל הינקות.

    יתכן ובן הזוג מכיר אותך ומרגיש שילד נוסף יקח אותך ממנו לתקופה נוספת וארוכה מדי של עייפות, לילות נטולי שינה, מחלות ילדים, פחות בילויים בחוץ ועם חברים, פחות סקס, יותר לחצים ונטל כלכלי גבוה יותר (לרוב על כתפיו) כל אלו, מרתיעים לא מעט גברים שאני מכירה ופוגשת במהלך חיי.

    גבר שיודע כמה הוא חשוב לך, כמה את אוהבת וחושקת בו וכמה אהבה ושמחת חיים יכול להוסיף לחייכם הילד הנוסף, ודאי יהנה מן המחשבה וישקול את העניין לחיוב.

    אין ספק שאת פועלת הפוך ממה שצאת צריכה על מנת לגרום לו לשנות את דעתו.
    ההמנעות שלך ממין רק מוכיחה לו שאת לא באמת חושקת בו אלא מעוניינת בזרע שלו.
    ברור לי שלא כך הדבר (או שכן?) אך זו התחושה שמתקבלת מסרוב ממושך כל כך לסקס.

    לפני שתלכו ליעוץ זוגי, הייתי מציעה לך לשבת ולכתוב לו מכתב.
    למכתבים יש כוח קוסמי. ספרי לו כמה את אוהבת אותו, כמה חשובה לך המשפחה וכמה היית רוצה לשמר את התא המיוחד שבניתם יחד ע"י כך שתוסיפו בו חיים.

    דברי אל ליבו במכתב ויחד עם זאת הזכרי ברגעים היפים שלכם יחד לבד. ספרי לו עליהם בגעגוע.
    כתבי לו כי היית רוצה לבלות איתו יותר ביחד, ועשי מאמץ למצוא סידור נוח לילדים שישאיר אתכם קצת לבד כמו בעבר.

    אחרי כן, צאי איתו לבית קפה, מסעדה, או אפילו סתם לטיול בעיר העתיקה. באווירה רומנטית קל יותר לדבר על הכל. אולי תשמעי ממנו את הסיבה האמיתית לחשש שלו מילד נוסף.
    אולי החשש שלו מוצדק ואת דווקא תביני אותו ותשתכנעי.

    הרבה יותר חשוב שתהיו חברים טובים ועם זוגיות מוצלחת כדי שתמשו גם הורים טובים לשני ילדיכם מאשר שתהרי ותלדי ילד נוסף לזוגיות קשה מתסכלת ומלאה כעסים.

    מאחלת לך ולשניכם רק טוב (:

    אגב, אשמח מאוד לשמוע בהמשך...

    חג מואר ושמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו