לחץ? חרדה? אין לי מושג.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחץ? חרדה? אין לי מושג.
    nh
    21/12/2009

    היי לכולם ,
    אני גבר בן 23 , הייתי בעבר כבר עם מס' חברות.
    ויש לי תופעה מוזרה יחד איתן.

    זה לאו דווקא חייב להיות בשלב אינטימי כלשהו,
    זה יכול לפני הפעם הראשונה שאני מגיע אליה הביתה ,
    כשיוצאים למסעדה וכאלה דברים ,
    אני פשוט מרגיש בחילה קשה, ממש .
    ברמה שאי אפשר לגעת בי , לחבק אותי או כל דבר אחר.

    לפעמים קורה שאם אני במסעדה אז כאילו הטריגר הופך להיות אוכל ,ברגע שהוא מגיע לשולחן , אני לוקח איזה ביס או שתיים ואז פתאום אני מרגיש את זה שוב.

    לפעמים זה נרגע ומפסיק, אבל בפעם אחרונה שזה קרה לי , לקח לי שעה לצאת מזה ,
    והרגשתי שפתאום יש לי כמו מעין פיצוצים של חום בתוך הגוף , שהתבטאו לכמה רגעים בהרגשה שפשוט ממש ממש חם לי .

    ואחרי שעה זה נרגע . זה הפסיק.

    אני לא יודע מה לעשות בנוגע לזה. למי פונים .. מה עושים . מה התהליך אם בכלל יש .
    אם זה עניין של לחץ אישי? אם צריך לקחת תרופה להרגעה או משו?
    או שזה סתם התרגשות מוגזמת שאין לי מושג איך למתן אותה.

    אשמח לתגובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ? חרדה? אין לי מושג.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי לך...

    ליאת
    21/12/2009

    היי,בחילה היא אחת מהסימנים של חרדה והתקפי חרדה.כדאי לך להעזר בטכניקות של נשימות והרגעות ואפילו תכשירים טבעיים כמו "רסקיו" לפני שאתה מגיע לתרופות הרגעה של ממש. תזכור שלהיות רגיש זו תכונה חיובית אך אתה צריך לנסות לשלוט בזה לפני שהרגש מציף אותך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לליאת

    nh
    21/12/2009

    האם תוכלי לשפוך קצת אור בנוגע לטכניקות נשימה וכו' ?
    חשבתי להשתמש ברסקיו אבל אני לא יודע מתי להשתמש בזה? באותו רגע שאני מרגיש
    ככה אני לא יכול להכניס כלום לפה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצה

    יוני
    29/12/2009

    אתה יכול לעשות מדיטציה והרפיה לפני המפגשים, והכי טוב לאמץ את זה בצורה יומיומית. חפש בגוגל בטוח תמצא משהו פשוט.
    בהצלחה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    29/12/2009

    היי, צר לי שאתה סובל כל כך,
    לדעתי האישית מדובר בחרדה קשה, כמו למשל שיש לאנשים לפני מבחנים וכדומה. הטיפול בכך יכול להיות טיפול על ידי קריאת ספרים, הליכה לפסיכולוג וכדומה. לדעתי, כדאי לך לקנות ספר התמודדות עם התקפי פאניקה וחרדה. בספרים הללו בדרך כלל יש שיטות קלות להתמודדות והרגעת ההרגשות הרעות (כמו הבחילה). הספרים היעילים שאני שמעתי עליהם נותנים עצות על פי הגישה שנקראת התנהגותית-קוגניטיבית.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי משהו להגיד לך

    רני
    01/01/2010

    אני במשך שנים סבלתי מאותה הבעיה , אני אדם מאוד רגיש ולא אכפת לי להשתחצן כי אף אחד לא מכיר אותי פה אבל גם נראה מאוד טוב , ועד גיל 18 לא נגעתי בבחורה בגלל שכל פעם הייתי מרגיש בחילה ומקיא... הכל בתת מודע שלך!
    צריך לעשות טכניקות מדיטציות ועבודה כבדה על התת מודע והכי לשמוע שהכל זה אפשרי בעולם הזה!
    שיהיה לך בהצלחה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו