בן זוג בלי ברית מילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן זוג בלי ברית מילה
    מופתעת
    24/12/2009


    שלום- אודה על עצתכן
    יש לי כ-3 חודשים חבר.

    אני בת 24 והוא בן 26
    הוא אדם טוב ונעים מאוד לבלות ולהיות איתו. משכיל, זורם ונראה שזה בדיוק מה שמתאים לי.

    הוא עלה ארצה מחבר העמים (רוסיה)בגיל 11 והתאקלם בישראל בצורה נהדרת.
    הבעיה היא כזו:
    לא עשו לו ברית מילה. שלשום היתה הפעם הראשונה שלנו ביחסי מין (לוקח לי זמן רב עד שאני מסכימה לתמסר)- וגיליתי שזה שלא עשו לו ברית ממש מפריע לי ומעורר בי סוג של דחייה מהעניין. היה לי ממש קשה לקיים יחסים עם הידיעה והמראה של איבר בלתי נימול. אני יודעת שזה לא רציונאלי. אבל זה פשוט דחה אותי אז במקום שהפעם הראשונה שלנו ביחד תהיה חוויה מיוחדת, זה הפך לחוויה ממש לא נעימה לי. אני חייבת לציין שאני לא אחת שמשווה בין בני זוג, אבל כאן במקרה הזה זה ממש הפריע לי. אני ממש מרגשיה שלא בא לי עוד פעם.
    הוא אומר שהוא יהודי לכל דבר (גם אבא וגם אמא שלו יהודיים). וזה לא מפריע לי. מפריע לי פשוט העניין של המראה והתחושה.
    אני יודעת שאין לי זכות לבקש ממנו לעשות ברית (זה כמו שמישהו יבקש ממישהי לעשות ניתוח הגדלה...)-- אני יודעת שזה לא מוסרי לבקש ממנו, ואני גם לא רוצה שיכאב לו.
    מצד שני כל העניין הזה ממש דוחה אותי ואני מרגישה כאילו שזה קוץ תקוע.
    כרגע אני מרגישה שעם כל זה שאני אוהבת אותו קשה לי להגיע לאינטימיות איתו...

    צריכה עצה איך מתמודדים עם זה? מה לומר לו? איך לומר לו? האם לומר לו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן זוג בלי ברית מילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עלי לומר לו?

    מופתעת
    28/12/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו