חדירה מלאה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חדירה מלאה
    חסויה
    17/01/2010

    אני ובעלי זוג דתי נשואים 11 חודשים. שנינו לא שכבנו לפני החתונה.
    בתחילת הנישואים היו לנו קשיים בסקס כיוון שלא הרגשתי שבעלי חודר לתוכי ממש.
    לאט לאט בעלי למד את המיקום הנכון ובחודשים האחרונים אני מרגישה שהוא חודר אליי יותר.
    השאלה שלי היא איך אדע בוודאות שאכן אנחנו שוכבים בצורה מלאה ואידיאלית?
    בנוסף,לצערי בעקבות קשיים שהיו לנו בזוגיות וריבים בעלי החליט (אני נגד אמצעי מניעה),מלפני חודשיים שנשתמש באמצעי מניעה עד שנבנה את הזוגיות נכון.(חשוב לציין שאנו דתיים וכעיקרון אסור השימוש באמצעי מניעה).בינתתים בחודשיים האחרונים שכבנו עם קונדומים ואני רוצה לדעת אם בגגל הקונדום הרגשתי חדירה יותר מלאה או שכן הצלחנו לשכב תקין?כי הקונדום מוסיף שכבה לאיבר וזה מקל עליו לחדור עמוק יותר. לא?

    תודה רבה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חדירה מלאה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חדירה מלאה

    ד``ר דניאל וטלמן
    18/01/2010

    על פי מה שקראתי משתמע שאתם אכן מקיימים משגל תקין.אין פתחים רבים מדי שאלהם אפשר לחדור תוך כדי המשגל.החדירה במשגל יכולה להיות לנרתיק או לפי הטבעת, ולפי תאורך משתמע שהחדירה היא נרתיקית.
    הקונדום לא מוסיף שכבה לאיבר,ולא חודרים עמוק יותר בגלל קונדום.יתכן שבעלך מרגיש "מוגן"יותר עם קונדום,דבר התורם להרגשת השחרור המיני שלו.
    חלק מההקונדומים מגיעים עם סיכוך שמקל על החדירה במידה והבחורה לא רטובה ומגורה לפני החדירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו