מרגיש נבגד..?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מרגיש נבגד..?
    מתוסכל
    20/01/2010

    אני בן 34 ובת זוגתי 28 ,אנחנו בני זוג מעל חצי שנה וגרים יחד מזה 4 חודשים.
    היא אישה מקסימה, מפנקת דואגת ומכבדת בכול רמ"ח אבריה.
    ולתסכולי, זה די שכיח אצלי שההרגשה שמשהו לא בסדר... אני מרגיש די הרבה שהיא בוגדת בי
    לאו דוקא כי יש סימנים לזה אלא זאת היא הרגשה..תחושת בטן שכזאת.
    תמיד שיש ביננו שיחה בנושא שכזה היא אומרת "אני לא אפגע בך בשום צורה שהיא"...ובכול זאת עדין יש בי את תחושת הבטן לכך שהיא בוגדת בי.
    אני נורא מתוסכל מזה. ההרגשה הזאת גורמת לי להרגשה לא נוחה כשהיא לצידי,אפילו ממש לא נעים להיות לידי, אני ממש לא נחמד וזה עושה לנו רק רע.
    יכול להיות שהבעיה היא בי ולא בא.
    אני באמת לא רוצה לפגוע בה, קשה לי ל"החזיק" את עצמי,לעצור ולחשוב לרגע מול מי אני עומד,
    אבל שוב תחושת הבטן שלי לא מרפה ממני.
    אנא אני מבקש עזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מרגיש נבגד..?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולי הבעייה אצלך?

    מיקי
    20/01/2010

    אם אתה לא רואה סימנים לבגידה, והיא תמיד אומרת לך שהיא לא תפגע בך אז מאיפה זה בא?
    פתאום התעוררת בוקר אחד והתחלת לחשוד בה?
    אולי הבעייה אצלך? אולי אתה פשוט קנאי?
    במערכת יחסים חייב להיות אמון כי אם לא ההדרדרות למטה תהייה מהירה.
    תפוס את עצמך בידיים ותתחיל להסתכל על הדברים בצורה קצת יותר בריאה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכן כתבתי שאולי והבעיה היא בי

    מתוסכל
    20/01/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכן כתבתי שאולי והבעיה היא בי

    מתוסכל
    20/01/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למתוסכל

    שלי פסטרנק כץ
    23/01/2010

    לא ברור לי מה הן הסיבות לאותן תחושות הבטן.
    תחושות בטן הן אותן אינטואיציות שלנו, שלרוב אינן מגיעות סתם כך.

    האם קרה משהו כזה בעברך עם חברה קודמת?
    האם אתה מרגיש עודף/חוסר תשומת לב מבת הזוג אשר גורמת לך לחשדות הללו?
    משהו השתנה בתקופה האחרונה?
    אולי שמעת על חבר שאשתו בגדה בו ונתקפת במחשבות שווא?

    אדם לא קם בוקר אחד ומפתח חששות מבלי שקיבל רמז קל שבקלים לעניין.
    לכן, הייתחי בודקת קודם כל מהיכן מגיעות החששות.
    אם יש הגיון מאחריהן, ספר לה מהיכן הן מגיעות, אני מאמינה שאם אתם חברים טובים תוכלו לגשר על העניין.
    אם אתה רואה שלחששות שלך אין צל של בסיס אולי כדאי שתדבר עם איש מקצוע (פסיכולוג) כדי שתברר עם עצמך מולו מה עובר בך. חבל שתפגע בזוגיות שלך רק בגלל מחשבות שווא.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו