חוסר הבנה בזוגיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר הבנה בזוגיות
    אנונימי
    20/01/2010

    שלום אני בן 18 וחצי ולפני שבוע הגענו להחלטה אני וחברה שלי שאנחנו רוצים לקחת את הקשר למשהו יותר רציני ויותר איטי... אני יכול להגיד שאני כבר הייתי בקשר אבל אף פעם זה לא היה איטי במובן הזה שלא היה כל כך כימיה שלא הייתה זרימה בגלל אולי ביישנות קצת מצידה או שאולי בגלל שהיא לא מספיק נפתחה אלי מספיק שנוכל לעשות שיחות רציניות יותר כיפיות יותר ולא רק שאני ידבר והיא תצתרף בשתי משפטים....
    אני לא מבין מזה קשר איטי ולא מבין מה אני אמור לעשות במצב כזה... אם יש לך תשובה בשבילי אני אודה לך מאוד..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר הבנה בזוגיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאנונימי

    שלי פסטרנק כץ
    23/01/2010

    לא ממש הבנתי משאלתך במה אתה זקוק לעזרה.
    אני באופן אישי לא מאמינה בלנסות לבנות זוגיות בהתחלה.
    התחלה בעיני היא משהו סוחף, מרתק, מלא עניין וסקרנות הדדית.
    אם אתם צריכים להתעסק יותר מדי בהגדרות של קשר, אולי זה הזמן לפרום את הקשר ולהתקדם הלאה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו