מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אובדת עצות....ליאת22/01/2010
אני בת 24 וחבר שלי בן 28 אנחנו יוצאים כבר 3 וחצי שנים,
לפני שנה וחצי נודע לי שהוא בגד בי ובכל זאת הוא הבטיח שישתנה, ושלא יפגע בי יותר.והחלטתי לתת עוד צ'אנס לו ולקשר.
יש לי 2 בעיות:
לפני 3 שבועות הוא שאל רב אם להתחתן איתי והרב אמר לו שכן וכמה שיותר מהר, הוא החליט לקחת את עניין החתונה ברצינות , ובא לדבר אם ההורים שלי איך יוכלו לעזור לנו (כי שנינו סטודנטים) ההורים שלי לא במצב כלכלי ממש טוב ובכל זאת הם אמרו לו שיוכלו לעזור לנו ב30 אלף, הוא דיי קיבל את זה,והתחיל לברר מחירים לחודשים הקרובים (עד 5 חודשים) אחרי כמה ימים הוא בא ואמר לי שהוא מחליט לדחות את עניין החתונה לעוד שנה, בטענה שההורים שלי לא עוזרים מספיק , כי הוא רצה שהמתנות מהחתונה יהיו לתחילת דרכינו. למרות שכולם גם משפחתו וגם משפחתי אמרו לו שנכסה את החתונה מהמתנות, הוא מתעקש שהוא לא רוצה שנתחיל את דרכינו "כעניים" .
אני לא מסוגלת להישאר ככה עוד שנה כי רוב הזמן אני ישנה אצלו בבית והוא גר עם ההורים שלו , הוא רוצה לחסוך כסף במשך השנה ואני מאמינה שגם מה שהוא יחסוך לא יספק את הציפיות שלו ולכן אני מאמינה שזה יהיה יותר משנה.
לא משנה מה אני אומרת לו הוא לא מוכן לשנות את דעתו ולהתחשב מעט בדעתי.
הבעיה השנייה: זה שהוא אוהב "חופש" לעשות מה שבא לו, מתי שהוא רוצה ומבחינתו הוא גם לא חייב להודיע לי אם הוא יוצא לבלות, או נוסע מחוץ לעיר, (או כל דבר אחר)
אם אני מבקשת ממנו שלא יצא הוא עושה לי דווקא ויוצא, כל מה שאני מבקשת ממנו הוא עושה ההיפך רק בשביל הדווקא להראות לי שאני לא יכולה "לסרס" אותו.
אני לא יודעת איך להסביר לו שקשר מבוסס על הקשבה, ולעיתים גם היענות לרצונות של הצד השני.
מבחינתו אם אני מבקשת ממנו משהו, אז אני שתלטנית ומנסה לקחת ממנו את החופש שלו.
בנוסף לכל זה הוא אומר שבגלל שאנחנו רוב הזמן ביחד, "אחד בתחת של השני" הוא לא מתגעגע אלי אבל אם אני לא לידו אז הוא ממש מתגעגע, אבל הבעיה שהוא לא מראה את זה ואפילו לא מתקשר בשביל להראות "הנה חשבתי עליך"
מצד אחד, ממש קשה לי להישאר איתו לאור ההחלטה שלו לדחות את עניין החתונה לעוד שנה (כי אני יודעת שזה יהיה יותר משנה) ובכלל כל המצב הזה שהוא לא מייחס חשיבות למה שאני אומרת. הוא נותן לי הרגשה כאילו אני מובן מאליו.
ומצד שני ממש קשה לי לקום וללכת כי אני מאוד אוהבת אותו והייתה תקופה שהוא ממש כיבד אותי וייחס לי חשיבות רבה ואז החלטתי שאיתו אני רוצה לבנות את החיים שלי.
אני פשוט אובדת עצות ולא יודעת מה לעשות, לעזוב או להישאר ולנסות לתקן את הדברים? (אם אני ישאר אני לא יודעת איך לשנות אותם)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לליאת
שלי פסטרנק כץ23/01/2010בחרתי לצטט משפט שלך, אותו בררתי מבין כל מה שכתבת במכתבך אלינו.
"הייתה תקופה שהוא ממש כיבד אותי וייחס לי חשיבות רבה ואז החלטתי שאיתו אני רוצה לבנות את החיים שלי"
אני לא חושבת שיש סיבה להמשיך להיות עם מישהו שעושה לך כל כך רע, לא מתחשב ברצונות שלך, לא מכבד את התחושות שלך, לא חבר שלך על כל המשתמע מדברייך, רק בגלל שפעם לפני כמה זמן הוא כן כיבד אותך.
מאז, עבר הזמן והדברים כבר לא כך. את אפילו כותבת שאינך מאמינה לו כשהוא מבטיח שבעוד שנה כן תתחתנו, ולדעתי.. אם כבר בחרת לשאול אותה, עדיף כך.
אני לא הייתי מתחתנת עם מישהו שמתנהג איתי ככה.
האם את באמת מאמינה שהדברים ישתנו אחרי החתונה? צר לי לאכזב אותך אך לא.
עדיין לא שמעתי על מישהו שהשתנה אחרי החתונה, נהיה נחמד יותר, מתחשב יותר או אוהב ומחזר יותר, אולי ההפך.
עכשיו, אתם גרים אצל הוריו. אך מה יקרה כשהוא יעזוב ויסע מחוץ לעיר, לחברים ובכלל כשאת תהיי לבד בבית עם תינוק קטן וחששות של אמא טרייה?
נכון, לא פשוט לקום וללכת ממשהו מוכר גם אם הוא כואב ולא נעים.. אך הרבה יותר פשוט לעשות את זה עכשיו מאשר מאוחר יותר.
אם בכל זאת את רואה בו את אהבת חייך ואבי ילדייך, אל תוותרי - תתעקשי שתלכו יחד ליעוץ זוגי לפני הנישואים כדי שתוכלו לגשר על הפערים לגבי איך שניכם תופסים את הזוגיות.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
