בגד סקסי המלצות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בגד סקסי המלצות
    אורלי123
    23/01/2010

    היי ,
    אני בת 23 עומדת לשכב עם חבר שלי (פעם ראשונה) ,ואני לא יודעת מה ללבוש... יש המלצות?
    חשבתי על חוטיני אדום+חזייה אדומה, גרביון שחור מעל הברך, ושמלת מיני שחורה?
    כמו כן אשמח לשמוע ממנהלי הפורום ממה להתחיל כלומר מה אתם ממליצים לעשות במשחק המקדים? והאם זה נורמלי שאעשה איתו הכל (אנאלי , אוראלי וכו' ) בפעם הראשונה? או שלא למהר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בגד סקסי המלצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורלי

    ד``ר דניאל וטלמן
    23/01/2010

    בגדים סקסים תמיד יכולים להוסיף, מה שתארת מבחינת הלבוש נשמע מצויין. אני סבור שאם יש כימיה ומשיכה בינכם אין צורך להשקיע כל כך הרבה אנרגיה בלבוש סקסי.

    ממליץ לך לחקור ולברר מה עושה לך טוב וממה את נהנת במין, לפי השאלות נראה שאת לא מנוסה מינית, כך שכדי לך לתקדם בקצב שיהיה לך נוח.
    ממליץ לך לקנות את הספר "סקס עכשיו-המדריך לתרבות המין למבוגרים מכל הגילים" מחבר פול ג'ואידיס.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אורלי

    שלי פסטרנק כץ
    23/01/2010


    ראשית, מזל טוב (:

    כמה מרגש וקסום זה לתכנן את הפעם הראשונה, לבחור את הבגדים המתאימים ואת הלוקיישן..

    ההתרגשות שבפעם הראשונה והרצון שהכל יהיה כמו לקוח מתוך סרט אכן מפתים במיוחד.
    ובכל זאת, מציעה לך להנות מהכל בדרך לשם. מחוסר הידע, מההתלבטויות, מרגעי המבוכה, ומכל סוג של ליטוף או מגע שילווה אותך בתהליך המקסים הזה. את אלו תזכרי עד סוף חייך.

    אין צורך לרוץ קדימה ולנסות לטעום מהכל. כמו בארוחה טובה ואיכותית שבה המנות מגיעות בקצב נכון ומתאים לצרכי הגוף, כך גם בסקס.
    בתחילה במנה הראשונה, הליטופים, ההתנשקות, המבטים העמוקים בעיניים ולאט לאט דרך המנה העיקרית ועד לקינוח.

    התחלה כמו כל התחלה, תמיד תהיה נצורה בזכרונך... אל תתפתי לטרוף את הכל - שלא תצאי עם כאב בטן (:

    * הכי חשוב, עשי מה שעושה לך נעים, והשתמשי באמצעי מניעה מתאימים.

    או במילים אחרות... הזדייני בסבלנות !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו