האם אשתי מחזרת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם אשתי מחזרת
    בעל
    02/02/2010

    ראיתי במו עיני שאשתי כותבת אס.אמ.אס לרופא פלסטיקאי- עינים שלה , שניתח אותה.במילים אלו: "עם עינים כמו שיש לי שווה להשקיע, נכון?". אפרט בקצרה: לאשתי יש עינים מדהימות, אך משהו על עור העפעף חיצוני הפריע לה. עשתה ניתוח פלסטי ועכשיו נראית נפלא ושלימה עם מראה החיצוני. כמובן שלי זה לא הפריע כי היא גם לפני כן היתה יפה. הרופא הזה לא החזיר לה אס.אמ.אס. ברצוני לדעת, מדוע לדעתכם הוא לא הגיב, והאם משפט זה לא רומז על שהיא מנסה לחזר אחרי הרופא? לציין, שאשתי נהנית להיות מחוזרת ותעשה את הכל בשביל להרגיש שהיא שווה.קלטתי אותה רק לאחרונה... . אך מעולם לא תפסתי אותה בבגידה עד לאס.אמ.אס הזה שכתבה. האם זה נראה בעיניכם טרום בגידה או בגידה???. תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם אשתי מחזרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעל,

    ד``ר דניאל וטלמן
    04/02/2010

    לא ברור מה בדיוק קורה.למה שלא תדבר איתה?
    להיות במקום החושד ולבדוק לה את הטלפון זה לא נכון,חודרני,ולא יביא אותכם למקום טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו