מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אשמח לכמה שיותר תגובותאורלי12308/02/2010
אנ בחורה ממוצא רוסי... באה ממנטליות קצת שונה..... למרות שאני ארץ מגיל 3 בכל זאת חונכתי קצת אחרת.
בכל אופן שאלתי הא כזאת: האם זה שאני מוציאה ארנק בדייט חמישי בשביל להראות נכונות לשלם והבחור שואל אותי "את רוצה לשלם" וכמובן שאני בשביל לאלצאת איזה קמצניתאומרת "כן" והוא נותן לי לשלם עלחהכל. זה נראה לכם בחור נורמלי?????
ככה זה הבחורים של היום????
אני בדימה מה לעשות לגביו, כי לי הוא הוכיח שהוא קמצן! מה לדעתכם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קמצן
יוסי09/02/2010את מדברת שטויות אם לא רצית לשלם למה הוצאת ארנק?
אין שום סיבה שלא תשלמי על הבילויים שלכם אם מצבך הכלכלי טוב משלו או דומה לשלו.
אולי לא היה נעים לו להתווכח איתך אז הוא הסכים.
אני לא בטוח שהוא לא קמצן אבל ההתנהגות שלו בהחלט נורמאלית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדעתי הוא קמצן
אן09/02/2010לדעתי זה ממש לא יפה... בנים אמורים ליהיות ג'נטלמנים! בפעמים הראשונות של הדייטים אי אפשר לצפות ממנו שישלם על הכול.. אז מתחלקים כול אחד משלם על שלו.. אבל אם את משלמת על הכול וזה קורה כבר בפעם החמישית אז לדעתי זה ממש מגעיל הוא נצלן וקמצן ואני הייתי ממש נפגעת... בדרך כלל בנים מתווכחים עם בנות על זה שהם ישלמו הכול ולא רוצים בשום פנים ואופן שהבת תשלם.. כי הרי הוא אמור להרשים אותך ולא את אותו!. לא יצא לי ליפול על בנים כאלו אבל אם זה היה קורה בטוח לא הייתי ממשיכה לצאת איתו
פעם אמרו לי משפט חכם : כמה שיותר הוא משקיע בך ככה את נהיית יותר יקרה.... אני לא אומרת שבנות לא צריכות להשקיע בבן זוג שלהן הן כן אבל הן לא צריכות לנסות להרשים אותו ממש לא
אישה צריכה לעמוד על העקרונות שלה היא ליידי! הוא ג'נטלמן!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמגיב הראשון
אורלי12309/02/2010אני תמיד מוציאה ארנק גם בדייט ראשון, כדי להראות נכונות לשלם ולבחון את הבחור...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה בהבנת הנקרא
יוסי10/02/2010יש לך בעיה קשה בהבנת הנקרא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה123 אורלי - שומעת? עבור
שלי פסטרנק כץ10/02/2010אני מניחה שאם הגעתם כבר לדייט חמישי ואת עדיין סופרת אותם את כנראה מתעסקת המון בחשבונות. מה שאני רוצה לומר הוא שאני לא חושבת שזה רע להציע ולשלם עבור הארוחה/סרט או כל דבר אחר (לא ציינת מה היה שם)
מי שילם עד הדייט החמישי? או שביליתם בבית עד עכשיו..
יכול להיות שעצם הוצאת הארנק מצידך גרמה לו להבין שאת מעוניינת לשלם. הוא אפילו שאל אותך ואמרת שכן. הוא לא אמור לנחש שאת משחקת משחקים.
אולי הוא רצה לשלם בעצמו אבל חשש שתראי בזה פגיעה בעצמאות שלך.
נכון, קשה לדעת בזמנים של היום מה נכון ומה לא. נשים פמיניסטיות יצרו את הגבר החדש הזה שהוליד את הבחורה החדשה שמבלבלת אותו ואת עצמה.
במקום לעסוק בספקולציות תהיי כנה ואמיתית (אך מתחכמת ונשית)
הוא שואל אותך אם את רוצה לשלם? חייכי באלגנטיות ועטי על פנייך הבעה חתולית ומתגרה ותלחשי לו "אתה רוצה שאני אשלם...? " וזהו, מכאן הדברים כבר יתגלגלו מעצמם.
* אגב, אני חושבת שלא מעט גברים ונשים מרוויחים היום משכורת די דומה - נשים לפעמים מרוויחות יותר - כך שאין סיבה שהגבר יהיה זה שישלם תמיד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשלי
אורלי12311/02/2010תודה על תגובתך,
אהבתי++
אני סטודנטית, אין לי הכנסה....רק מעט חסכונות, והוא עובד... הוא גם כבר ילד גדול קרוב ל30 אני בתחילת שנות ה20...
אני לא סופרת דייטים פשוט יצאשלא נפגשנו כזה הרבה במהלך החודש...
ובקשר ליצאות כבר בדייט שלישי הוצאתי ארנק והוא נתן לילשלם חצי... דייט ראשון היו גרושין כ15 שקלים מן הסתם הוא שילם , דייט שני גם אומנם קצת יותר אבל גם לא ביג דיל כ50 שקלים... וארוחת בוקר משותפת לאחר שישנתי אצלו, הוא כביכול הזמין אותי לארוחה והוא גם זה ששיללם גם לא סיפור כ25 שקלים...אבל לאחר שהוא שילם הוא אמר די בקול "פעם הבאה חצי חצי" בגללל זה גם הוצאתי ארנק.....
נורא מוזר לי כל העניין הזה, איך מדברים איתו על דבר כזה? איך אני יכולה לדעת האם זה נובע מקמצנות? או שאולי מחוסר ידע עקב נסיון מועט במערכות יחסים שהיו לו... (היתה לו רק 3 מערכות קצרות חודשיים, שלוש, וחצי שנה..)?
מה את מציעה לי לעשות בפעם הבאה?פשוט לא להוציא ארנק? כי באמת שאין לי יכולת לשלם...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאורלי - המשך תשובה
שלי פסטרנק כץ11/02/2010
אני בהחלט מבינה אותך.. כשאוהבים לא מתחשבנים.
מה שצורם לי לפי התיאור שלך הם 2 דברים.
עובדת היותו מבוגר יותר ומשתכר למחייתו כשאת סטודנטית צעירה,
והדבר הנוסף זה שהוא ציין בפירוש אחרי הארוחה הקודמת שבפעם הבאה תתחלקו בתשלום.
יתכן שזה באמת נובע מחוסר נסיון אבל זה אקט חסר טקט לחלוטין שגם משאיר טעם רע בתום הארוחה.
הייתי מציעה לך לשוחח איתו על הדברים בפעם הבאה שתעלה המחשבה על יציאה מהבית לצורך דייט. תוכלי להגיד לו שמצד אחד לא נעים לך שהוא ישלם על הכל ומצד שני אין לך אפשרות כרגע להוציא כסף על בילויים כיוון שאינך עובדת ומשתמשת בכסף שברשותך לצורך לימודים.
הציעי משהו חלופי, כמו דייט בבית עם ארוחת ערב שתבשלו יחד... זה גם מקרב מאד, משעשע ונעים וגם זול יותר. מי ירכוש את המוצרים לארוחה? כדי לא לעשות מזה עניין הציעי שאת תקני את המצרכים והוא יקנה את היין או להפך. כך לא תרגישו שאתם מתחשבנים על השקל.
מקווה שעזרתי מעט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשלי
אורלי12312/02/2010תודה רבהה על התגוב , עזרת מאוד, עשיתי איתו שיחה, אמרתי לו את כל הדברים(היו עוד כמה שלא סיפרתי לך...) הוא התנצל, אמר שהוא מבטיח שזה לא יחזור על עצמו וכו'.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיקול מסחרי בלבד
בני-ילד טוב11/02/2010אתה יכול לחלקו גם לארבעה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיקול מסחרי בלבד
בני-ילד טוב11/02/2010אתה יכול לחלקו גם לארבעה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
