חשוב...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשוב...
    חסויה
    09/02/2010

    אני בחורה דתיה לאומית בת 25. נשואה כבר שנה...
    מההתחלה היו ביני ובין בעלי ויכוחים וריבים וזה לגיטימי לשנה הראשונה רק שאצלנו זה במינון גבוה ומגיע למצבים קשים: בעלי לא היה בבית 5 ימיחם!
    אני מודה שאני בריבים לא מגיבה יפה אלא מרימה קול ובוכה וזה נמאס עליו לטענתו.
    אני יותר חזקה ממנו בדת ואני כבר מעדיפה לא לראות תוכניות לא צנועות והוא רואה. אני מעירה בנושא דת והוא טוען שנמאס לו מזה.
    באחד הויכוחים שלנו השבוע הוא אמר נמאס לי שאת לא מרוצה תמיד ורק מבקרת אותי ואמר נראה לי דעדיף שנפרד אני נבהלתי כי אני אוהבת אותו ולא רוצה להרוס לנו את החיים. הוא אמר אני לא אוהב אותך. אחרי 5 דקות הוא אמר זה היה בשעת כעס לא התכוונתי אני אוהב אותך מאוד.
    אני כן הרגשתי עוד כשהיינו חברים שהוא אוהב אותי ותמיד אני מרגישה כך, בגלל זה התחתנתי איתו.
    הלב שלי נקרע כשהוא אמר שהוא לא אוהב.תייעצו לי מדוע הוא אמר זאת?מה גרם לוו? בשעת כעס אומרים פליטות כאילו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשוב...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני חושבת שזו כן התנהגות נורמלית

    סבטה
    09/02/2010

    שלום לך
    לפי דעתי אין שום דבר נורא שמדי פעם תשלמי גם על היציאות שלכם תחשבי שאולי הבחור פשוט רוצה לראות הוכחה שאת לא רק רוצה לנצל אותו אלא שבאמת מעניין לך איתו. וחוץ מזה הכי טוב כשבני זוג שווים וכל אחד משקיע באופן שווה פחות או יותר בכל אספקט של זוגיות. השאלה באמת מה את מחפשת אם טוב לך איתו והא מענין אותך ויש בינכם תקשורת טובה על תטרידי את עצמך יותר מדי בנושא של כסף.
    אז שיהיה לך בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה דילגו עלי?

    חסויה
    10/02/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשוב מאד

    שלי פסטרנק כץ
    10/02/2010


    אכן, בשעת כעס אומרים המון דברים שמרגישים בזמן כעס.
    באופן טבעי כשמישהו מכעיס אותנו ומוציא את עצמינו מדעתנו.. אנחנו ממש לא אוהבים אותו באותו הרגע. מיד לאחר מכן, כשענן הכעס חולף אנחנו פנויים כדי להבין שהכעס נבע מעצם הפגיעה מאדם אהוב. לכן, כשהוא אמר לך שהוא לא אוהב והתנצל על כך הוא כנראה דיבר מליבו.

    רק את יודעת ומרגישה מה הוא מרגיש כלפייך באמת.

    נכון, בשנה הראשונה רבים המון.. גם בהמשך.
    החוכמה היא לדעת להתווכח ולא לפתח כל נושא שבו יש חילוקי דיעות לריב קולני ובלתי הפיך.

    אני מייעצת לכם לנסות להגיע לשיחה בוגרת שבה תרשמו לעצמכם כללים לוויכוח בונה שיחזק את הקשר ולא יפרום אותו.

    אמרי לו מה שכתבת לנו כאן, שהוא חשוב לך, שאת אוהבת אותו ושאת מרגישה שאת לא יודעת לריב ושתמחי אם הוא יוכל לעזור לך לשנות את ההרגל הזה.

    אם לא תצליחו לבד, תמיד ניתן לפנות למאמן זוגי שילמד אתם כיצד להתנהל נכון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו