בתולה בת 24

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בתולה בת 24
    בתולה בת 24
    09/02/2010

    אני בחורה בת 24 ועדיין בתולה. מעולם לא היה לי קשר רציני וזו הסיבה שהגעתי למצב הזה.
    חשוב לציין שאני נראית טוב מאוד, בחורים מתחילים איתי כל הזמן ואני מקבלת המון תגובות טובות על המראה החיצוני שלי. אני קצת בררנית ושוללת מהר מדיי בחורים, בדר"כ על מראה חיצוני. משיכה זה דבר שהוא מאוד חשוב לי.
    עצם העובדה שאני בתולה קצת חורה לי ואני מרגישה שזה הורס לי בקשרים עם בחורים.
    כשהם שומעים את זה, הם קצת נרתעים, אמנם הם לא מודים בזה אבל כך אני מרגישה.
    אני לא מעוניינת לשמור את עצמי עד לחתונה או משהו בסגנון וזה ברור לי שכשיהיה לי קשר רציני, אני אעשה זאת.
    הדילמה שלי היא האם לחכות לאחד או פשוט "להיפטר" מזה, אני מרגישה שזה חוסם אותי.
    ודבר נוסף, האם זה באמת משהו שמרתיע בחורים? האם בחור ישלול מישהי חכמה שנראית טוב רק בגלל דבר כזה?
    אשמח לקבל תגובות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בתולה בת 24

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבתולה בת ה 24

    שלי פסטרנק כץ
    10/02/2010


    שלום לך,

    הפורום התמלא בימים האחרונים בשאלות דומות של בתולות בנות גילך.. ראשית השבר מעיד על כך שאת לא לבד בעניין ושנית, בחרתי לצרף את התשובה שנתתי לאלינור כיוון שהשאלה שלכן דומה.

    אלינור יקרה,

    אני חושבת שזה שלא מצאת לנכון עד עכשיו לקיים יחסי מין אומר שעדיין לא הרגשת קירבה מספקת למישהו על מנת להרגיש מספיק בטוחה להתמסר אליו וזה בהחלט בסדר. אני לא רואה שום סיבה להתבייש בכך, להפך.

    עדיף היה שתקיימי יחסי מין רק כדי להיפטר מהבתולין? אני לא חושבת ככה.

    אנחנו כל כך נתונים ללחצים חברתיים ול "מה נכון מבחינה חברתית" עד כי רבים מאתנו עושים דברים מסויימים רק בכדי להחשב "בסדר".

    יש לך חבר 4 חודשים ואני חושבת שכדאי שתשתפי אותו במה שאת מרגישה ותהיי כנה איתו, זה הבסיס הכי נכון לקידום היחסים. כיצד הוא אמור לדעת? האם את מצפה שהוא ינחש?
    חפשי רגע מתאים של קרבה שבו תספרי לו שאת מאד רוצה לשכב איתו אבל מכיוון שלא התנסית בזה בעבר את כנראה קצת חוששת.. ספרי לו שאת תשמחי שהוא ידריך אותך..

    אין לך ממה לחשוש. את שואלת מה הוא יחשוב עליך.. אין דרך לדעת מלבד להעלות את הנושא ולגלות בעצמך. כל גבר יקח את זה אחרת. אני מניחה שאם הוא אוהב את מי שאת ומה שאת הוא לא יסכים לפספס אותך בגלל עניין שכזה. אולי הוא אפילו יפתיע וימצא בזה יתרון שהוא הראשון.

    כל דבר ראשוני יוצר אצלנו חשש מסוים אך לפעמים הגוף משדר לנו משהו שאנחנו לא מסוגלים להודות בפני עצמינו שאנחנו לא מעונינים לעשות.

    הרבה אנשים משתמשים ב "פחדים" כדי לא לעושת משהו שהם פשוט לא מעונינים בו באמת.
    חשבי עם עצמך קודם האם את באמת רוצה לקיים יחסים או רק בגלל שיש לך הזדמנות את רוצה לנצל אותה.

    יכול להיות ששיחה עם סקסולוג/ית או יועצת מינית תוכל לעזור לך להבין עם עצמך מה החששות האמיתיים שעוצרים מבעדך לגשת אל המשימה ה"קשה" הזו..

    נשמח לשמוע ממך בהמשך כדי לדעת איך התקדמו העניינים.. בהצלחה (:


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את באמת לא לבד... גם אני איתך.... ו

    ברבי
    03/02/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בתולה בת 24 - תגובה

    רות בן-ציון שכטר
    03/02/2011

    שלום לך,
    בתולין הוא ענין של הרגשה . , של בשלות רגשית. אם עד היום לא מצאת את הגבר וההזדמנות לקיים יחסי מין כפי הניראה עדין לא הבשלת לכך. זה ענין של שלמות רגשית ולא של התגובות הסביבתיות .
    אם גבר נרתע מימך משום שעדין לא קיימת יחסי מין עם חדירה, אז כפי הניראה הוא אדם עם מעט מאד סובלנות.
    חשוב שתקיימי יחסעי מין עם חדירה כשתרגישי שאת רוצה מוכנה ובשלה רגשית.
    רותתי בן-ציון שכטר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בתולה בת 24-מזדהה איתך מאוד!

    A
    03/02/2011

    גם אני לא שכבתי מעולם עם גבר.....ואני עוד מעט בת 21....וגם אני ממש ממש לא בטוחה שבגילך אני לא אשאר בתולה.....אתה יודעת? מסתבר כנראה שהסיבה העיקרית היא פשוט-חוסר בשלות פנימית.

    הרי אנחנו יפות סקסיות מחמיאים לנו רוצים אותנו? ועדין....אז מה זה אומר?
    גם אני שאלתי את עצמי את אותן השאלות שאת שואלת.....והבנתי שזה לא ברירת מחדל. זאת בחירה. את חושבת שקשה למצוא פרטנר לסקס?
    רק תציעי.....כולם יעמדו בתור.....אבל לא חבל? את לא רוצה שזאת תיהיה חוויה שבאה מתוך שלמות ולא בגלל לחץ חברתי?

    תיהי מה שאת כולה 24....זה לא סוף העולם,את יודעת.....יש לך עוד את כל החיים לעשות סקס.......ורק שתדעי שכשהבשלות למין תגיע היא תיהיה הכי טובה שאפשר כי את פשוט תרגישי את זה בכל כולך שאת רוצה ואת שלמה עם עצמך בלי שום רגשות חרטה....אני בטוחה שזאת ההרגשה הכי טובה בעולם.....אני ממליצה לך בחום (רצינית לגמרי) פשוט כשאת מרגישה דחף מיני תאונני....תכירי את מה שעושה לך טוב....תלמדי להכיר את הגוף שלך....זה תחליף לא רע כל כך לבינתיים...ואולי זה רק יחמם אותך לקראת הדבר האמיתי שאת תראי שהוא פשוט יגיע.......בלי לחץ.

    (-;

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכל מתחיל מי אהבה

    אילן
    05/02/2011

    שיש אהבה אז אפשר לממש את האיטימיות

    בעצמי אני מחפש אהבה לשים את הראש
    אני בן 23
    אני מי רמת גן
    בחור חמוד מקסים
    בעל אופי טוב ולב


    אשמח מאוד להכיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בתול בן 24

    ליאור
    06/02/2011

    גם אני בתול, אז מה?
    ואני גבר עם מלא מעריצות ומחזרות. כל מה שצריך להגיע יגיע ואני לא מרגיש פחות ''קול'' או בלי ביטחון, להיפך, אני מרגיש שווה יותר, ולא מוסר את עצמי לכל כלבה שנובחת.. הסקס הראשון יבוא בזמן שלו עם האחת האמיתית בלי לחץ ובלי נעליים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו