שאלה לד"ר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לד"ר
    דני
    09/02/2010

    שלום רב. גבר בן 26. ביסקסואל. עם גברים אני פסיבי.
    סובל מחרדה כללית. נוטל רסיטל 20 מ"ג.
    בתקופה זו אני בקשר עם בחורה. הבחנתי שכאשר במשך תקופה ארוכה אני לא מקבל גירוי בפי הטבעת (חדירה) רמת החרדה שלי מאד עולה. אתמול אוננתי כאשר אני מחדיר לעצמי אצבעות וממש חזרתי לעצמי (וזאת לאחר שכ 3 שבועות לא נפגשתי עם גברים).
    האם זה הגיוני שדבר כזה קורה? מדוע החוסר בחדירה גורם אצלי להגברה מאד גדולה בחרדה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לד"ר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחיים

    ד``ר דניאל וטלמן
    10/02/2010

    חיים שלום,
    יהיה נכון לעשות סדר.ראשית אם גירוי בפי הטבעת עושה לך טוב זה חלק בלתי נפרד מהאופי המיני שלך, וזה אפשרי ונכון לשלב את הגירוי בפי הטבעת גם במין עם בנות הזוג.
    מין באופן כללי ידוע כמפחית לחץ וסטרס (רמות לחץ גבוהות מגבירות חרדה), לכן יתכן בהחלט שאתה נרגע ומרגיש פחות חרד לאחר שאתה פעיל מינית, ומה שעושה לך טוב במין זה בין היתר גירוי אנאלי.
    מציע לך להנות ממין לעיתים תכופות, ותן לעצמך אור ירוק להנות ממין אנאלי ומשחק אנאלי בכל הזמנות.זה עושה לך טוב, ולא פוגע באחרים,אז זה טוב!
    חשוב לציין שיש גברים רבים שנהנים מגירוי אנאלי ומפיקים מכך הנאה רבה.

    תמשיך להנות אתה בסדר,
    בברכה,
    ד"ר דניאל וטלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו