היי,

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי,
    אנונימית
    10/02/2010

    אתמול לראשונה שכבתי עם חבר שלי בלי קונדום,
    (התחלתי עם הגלולות.)
    אחרי הסקס ממש ממש שרף לי באיבר המין...
    רציתי לדעת מה הגורם לזה, ובנוסף,
    הגלולות גרמו לכך שמתחילת לקחיתן היה לי דימום, ובשבוע האחרון הוא דיי הפסיק,
    עכשיו סתם יש הפרשות כאלה, ממש מעט. לא משהו רציני.
    יש מצב ששרף בגלל ההפרשות?

    ויש דבר כזה רגישות לזרע? (שמעתי על זה איפשהו ורציתי לדעת אם זה נכון)

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנונימית יקרה

    שלי פסטרנק כץ
    11/02/2010


    שלום לך,
    ראשית, אם לקחת את הגלולות לפי ההוראות הרי שלקחת אותן ביום הראשון של המחזור כך שלא הגלולות הן שגרמו לך לדימום אלא המחזור שהמשיך כרגיל.

    הפרשות הן דבר טבעי ויתכן שהגלולות גרמו לכך שהצבע או הכמות השתנתה מעט. כל עוד לא מדובר במשהו חריג אני לא מוצאת שיש בעיה.

    עכשיו נשאלת השאלה מדוע שרף לך כל כך.
    אם הבנתי נכון, כבר שכבתם בעבר (עם קונדום) ואז לא הייתה בעיה כזו..?
    יכול להיות שבלי קשר לגלולות את סובלת מדלקת בדרכי השתן שיוצרת הפרשות צורבות וכל אלו משפיעים גם על הכאב בחדירה.

    יש דבר כזה רגישות לזרע למרות שזה לא דבר שכיח.
    בזמן הסקס לא שרף לך? רק אחרי?
    יכול להיות שהאקט היה ארוך מהרגיל? אולי היה שפשוף חזק מדי שבזמן הסקס לא התייחסת אליו ואחרי כן הוא התחיל להשפיע.

    אפשר להעלות הרבה ספקולציות אך מכיוון שמדובר בגוף שלך ולא הייתי רוצה שתסבלי לחינם אם אפשר לטפל בזה כבר עכשיו, לכן אני ממליצה לך לפנות לגניקולוג/ית שלך ולשאול.

    בתקווה שעד שעניתי לך זה כבר עבר (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשלי..

    אנונימית
    11/02/2010

    כן בעבר שכבנו עם קונדום ולא שרף לי, גם במהלך הסקס עצמו בלי הקונדום לא שרף לי, למרות שהרגשתי שזה הולך לשרוף\לכאוב כשהוא ייצא.

    ממ... יש לי משחה שמטפלת בדלקות וזיהום פטרייתי או חיידקי... (של טבע קוטן) זה בסדר אם אשתמש בה?
    הצעת לי ללכת לרופאת משפחה, אבל, אם אני יכולה להשתמש במשחה , וזה בעצם מה שהרופאה תציע לי, אז למה סתם ללכת? ;)

    אני יכולה להשתמש בה גם בלי ללכת לרופאה, כן?
    מקסימום אם זה יהיה שוב בפעם הבאה, שיישרוף ככה, רק אז ללכת.
    זה בסדר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאנונימית - המשך

    שלי פסטרנק כץ
    11/02/2010

    אני לא ממש מכירה את התרופה הזו, אולי כדאי שתפני את השאלה הזו לדר' דניאל.

    בכל מקרה, אם לא מתחשק לך ללכת לרופא/ה אולי תוכלי לשאול אותה בטלפון.
    התשובה לשאלה שלך היא שאת לא יודעת מה תגיד לך הרופאה ולכן מומלץ לבדוק.. ליתר בטחון.

    בכל מקרה, אם זה עבר ואת כבר לא סובלת אז אין טעם ללכת עכשיו, אבל אין ספק שאם שוב תרגישי ככה לא כדאי להתעלם ממה שהגוף משדר לנו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו