לא יודעת מה לעשות?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא יודעת מה לעשות?
    אן
    14/02/2010

    אני נמצאת עם החבר שלי כמעת שנה וחצי הוא תמיד היה נורא קנאי ורכושני והיו לנו המון ריבים על זה לדוגמה אסור לי להתאפר אסור לי שיהיו לי ידידים אני צריכה להתלבש צנוע שום חציות שום שמלות! אם אני לא עונה לו לטלפון אז הוא מתחיל ישר לחשוד ולהתעצבן וכשהוא היה מתעצבן אז ישר היה מקלל אותי הוא כל הזמן היה מאשים אותי ומתנשא עלי.. והייתי סבלנית תמיד הייתי מסבירה לו שזה לא נורמלי שהוא צריך לכבד אותי ושאין שום סיבה לחשדות שלו ולחוסר אמון שלו בי ולהתנהגות המתנשאת והמזלזלת.. ניפרדנו וחזרנו ושוב פעם ניפרדנו וחזרנו וככה עוד כמה פעמים.. לפחות פעם בשבוע אנחנו רבים.. שנה וחצי אני מסבירה לו שוב ושוב ושוב איך מערכת יחסים אמורה להתנהל... בני זוג אמורים לבטוח אחד בשני לא אמורים לסגור ולחנוק אחד תשני אמורים להעניק ביטחון ולכבד אחד את השני וכמובן לתמוך.. והוא מבין אחרי שיום שלם אני רבה איתו ומנסה להוכיח לו שאין שום דבר נורא בזה שאני יתאפר למשל.. הוא אומר לי שהוא מבין והוא באמת מבין הוא נותן לי דוגמאות הוא מסביר לי הכול בעצמו אבל אחרי שבוע הוא כאילו שוכח הכול ושוב פעם פוגע בי הפעם משהו אחר אבל תמיד הוא מוצא סיבה למה לריב איתי.. אני כבר מיואשת אני לא יכולה להסביר לו יותר..
    בתקופה האחרונה הוא השתנה קצת כבר מותר לי להתאפר וללבוש שמלות.. ואני הבהרתי לו טוב טוב שאם שוב הפעם אני ישמע קללה אין לו יותר מה לדבר איתי.. מאז שחזרנו לפני חודשיים אחרי שהיינו חודשיים פרודים הוא באמת לא קילל וניהיה יותר סובלני וכבר התחלתי ליראות אור בקצה המנהרה.. למרות שהוא עדיין פוגע בי אבל כבר טיפה פחות.. אתמול יצאתי למועדון אם חברות שלי אחרי שחודשיים לא יצאתי.. והוא גם יצא למועדון בעיר איפה שהוא נימצא (אנחנו גרים רחוק אחד מהשני) הוא יוצא למועדון כול שישי וחמישי כול שבוע! יום למחורת הוא היה כרגיל עצוב וממורמר והייתי צריכה לנחש למה? תמיד אני צריכה בכוח להוצאי ממנו למה הוא עצוב? מסתבר אחרכך שזה בגלל שיצאתי למועדון אם חברות.. ממש רבנו והוא אמר שהוא רוצה להיפרד מכיוון שהוא לא רוצה חברה שיוצאת למועדונים.. אני פשוט בהלם שוב ניסיתי להסביר לו שזה לא נורמלי להגיד לי כאלו דברים.. אני הרי לא אוסרת עליו לא לצאת אם חברים לבלות למה הוא עושה לי את זה? 4 שעות הייתי בטלפון איתו וניסיתי להסביר לו שפעם בחודשיים אם אני יצא אם חברות זה לא יהיה כזה נורא! והוא ממש התנשא עליי ואמר לי שחברה שלו לא תיצא למועדונים ושחברה שלו תתאפק ותחכה לו! סליחה אבל יש לי גם חיים משלי למה הוא לא מבין את זה?! למה לו מותר ולי אסור? למה אני צריכה להתאפק ולצאת רק איתו? למה הוא כול הזמן רב איתי על כאלו שטויות?
    לדעתכם אנשים משתנים.? בינתיים הוא לא ממש השתנה אבל אני תמיד בתיקווה שיבוא יום שהוא יבין באמת והשתנה.. שאולי זאת תקופה שאולי הוא צריך שאני תמיד הסביר לו.. שאולי הוא פשוט לא התבגר עדיין.. מה נישאר לי עוד לעשות? אני מאוד אוהבת אותו ולא רוצה לאבד אותו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא יודעת מה לעשות?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיזרקי את הליצן זה מתכון לגירושים

    חסוי
    14/02/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אתם נשואים???

    אסף
    15/02/2010

    אם אתם רק חברים עיזבי אותו אין לך מה לחפש אצלו...
    כי אחרי נישואים זה יהיה גרוע יותר!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפרדי ממנו דחוף

    מתוסכלתת
    15/02/2010

    זו שתלטנות ואלימות,הוא אובססיבי מגיע לך יותר ,תפרדו לפני שתתחתנו ותתגרשו אחרי שתעשו ילדים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל ד'

    שלי פסטרנק כץ
    15/02/2010

    ד' יקרה,

    את כותבת שאת לא רוצה לאבד אותו אבל את מאבדת את עצמך בדרך לשם.
    אין ספק שמדובר בגבר בעל בטחון עצמי ירוד במיוחד ששולט בך בעזרת הפחדים שלו.

    אנשים יכולים להשתנות עם השנים רק בתנאי שהם רוצים להשתנות.
    את לא תצליחי לשנות אותו. את יכולה לשנות רק את עצמך והוא יאלץ להסתגל לשינויים שלך.

    זה נשמע לי כמו תיאור של מערכת יחסים הרסנית במיוחד.
    אין כאן חברות או כבוד הדדי, אין כאן בטחון ונאמנות. רק פחדים וחששות, רק קנאה ורכושנות.

    כל אדם שפוי שקורא את דבריך (כולל אותך) חושב כרגע שאת צריכה לחתוך מהבחור.
    מצד שני, הרי תעשי ממילא מה שאת רוצה ואז, אם את בוחרת להשאר במצב הזה כדאי שתשאלי את עצמך מה את משיגה מזה? אנחנו לא עושים שום דבר בחיים בלי שנרגיש שאנחנו משיגים מהסיטואיה משהו.

    יכול להיות שבתוכך את נהנית מהקנאה החולנית שלו? אולי זה גורם לך להרגיש שווה? מוערכת?
    אולי סצינות הקנאה גורמות לך לריגוש? לתחושה שהוא מוכן להלחם עליך ובלבד שתהיי רק שלו..

    רק אצלך נמצאות התשובות... אבל אם את שואלת בעצתי, לא הייתי מבזבזת עוד דקה עם בחור כזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו