יש לי שאלה ...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יש לי שאלה ...
    עדי
    25/02/2010

    קוראים לי עדי ואני בת 20 והחבר שלי בן 24 אנחנו ביחד כבר 8 חודשים(עדיין לא שכבנו,אבל עושים דברים אחרים) מאז שהכרתי אותו הייתה לו את התכונה הזאת לבחון במבטים מאוד ממושכים בנות אחרות ועוד להגיד משפטים כמו "איזה גוף יש לה, איזה אגן, איזה חזה,איזה רגליים וכו" גם כשהוא נימצא ליידי (וזה לא שאני מכוערת או משהו גם נחשבתי לילדה הכי יפה בביה"ס בלי להשוויץ או משהו) בהתחלה הייתי זורמת איתו ומקבלת את זה בצחוק והייתי מבליגה על זה, אבל בזמן האחרון זה כבר מתחיל ממש לעצבן אותי כי לדעתי זה מאוד מעליב וחסר טאקט ואמרתי לו את זה כאשר שוב קרה מקרה דומה לזה שציינתי קודם - הוא כמובן אמר שזה בצחוק ושאני נשחפת ומגזימה עם התגובות שלי.... בקיצור יוצא שאני לא בסדר והא מושלם

    השאלה שלי : למה הוא מסתכל תמיד על בנות אחרות ונותן לי הרגשה כזו שהוא רוצה אותן יותר (למרות שהוא אומר שלא חסר לו שום דבר ואני האחת בשבילו ואוהב אותי וכו')
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יש לי שאלה ...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זו שאלה שאת צריכה להפנות לחבר.

    חנון
    28/02/2010

    אם הוא אומר שזה בצחוק תגידי את דעתך בתקיפות ושיבין שזה לא מתאים..
    את גם יכולה לשחק את אותו המשחק , והרי זה ידליק אצלו קנאה..

    אני היית בוחר פשוט להגיד שזה ממשיך להציק ודי עם זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו