עבור ד"ר וטלמן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עבור ד"ר וטלמן
    אלכס
    16/03/2010

    בהמשך לתגובתך להודעה "חוסר תחושה", הסברתי את עצמי לא נכון. ראשית זו ההתנסות הראשונה שלי ושל בת זוגי כך שאנחנו לא יודעים למה לצפות. הכוונה היא לא רק לפעולת החדירה הראשונית אלא לכל האקט המיני. תמיד הבנתי ונתנו לי להבין כי בעת קיום יחסי המין שני בני הזוג מגורים וחשים תחושה פיזית יפה כתוצאה מהחיכוך בין איברי המין בעת המשגל. אנחנו לא מרגישים כלום. הכוונה היא כלום. פעולת החדירה נמשכת מבלי להרגיש משהו באיברים בכלל כאילו אין חיכוך. מקווה שהפעם הסברתי את עצמי נכון. בבקשה, מה יכולה להיות הבעיה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עבור ד"ר וטלמן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאלכס

    ד``ר דניאל וטלמן
    20/03/2010

    במידה ואכן יש חרירה ומשגל כולל תנועות משגל רטמיות, ואתם שניכם לא חשים בכלום, כנראה מדובר על חרדה או לחץ שמקשה עלכם להרגיש.
    אני חושב שכדי לפנות לבירור מעמיק ויסודי של הבעיה שאתה מתאר, אתה גם מוסיף ששנכם לא מרגישים כלום ולכן אני נוטה לחשוב שאולי דבר מה בתהליך המשגל לא מתבצע נכון.
    בברכה,
    דניאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו