מקנעה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מקנעה...
    vivi
    21/04/2010

    סוף סוך אני והחבר שלי השלמנו!
    אני שמחה...
    התגעגענו אחד לשנו , אבל עדיין לא נפגשנו (כמו שאמרתי הוא בעיר אחרת בלימודים עתה).
    הוא בא יום שישי!
    אמרתי לו שאני רוצה את הסרגיי שהכרתי ולא את הסרגיי שעושה דווקא וכו'!!!
    הוא אמר ננסה...
    אמרתי לו שהוא צריך לנסות! כי זה הוא כזה !
    הוא^ ננסה....
    טוב יש עוד משו' שאני דואגת לו:
    אני כ"כ קנעית שאני לא יודעת מה לעשות עם עצמי לפעמים ואני ממש דואגת שזה יהרוס את היחסים בנינו ושבגלל זה אנו ניפרד!!!!
    מה לעשות עם הקינע ??????
    אני מקנע כי אני אוהבת אותו ולא אבל לפעמים אני יכולה לקנעות בגלל מה זה שטויות!!!
    שזה מצחיק!!!!!
    מה לעשות עם הסיפור???
    ומה לעשות קודם כל עם עצמי????????
    תודה מראש ויוי.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מקנעה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לויוי

    שלי פסטרנק כץ
    23/04/2010

    אין שום רע בקינאה כל עוד את מודעת לעובדה שהקנאה שלך נובעת מאהבה, ושהתחושה הזו אמורה לגרום לך לרצות להיות בעבורו כל מה שהוא צריך כדי שלא ירגיש צורך להעדיף על פנייך מישהי אחרת. קנאה טובה אמורה לבנות זוגיות, כשאת מקנאה ממקום של חוסר בטחון במערכת היחסים או בגלל חוסר בטחון בעצמך את כבר עלולה לגרום נזק.

    כשאת מתחילה לתחקר את הבחור איפה נוא היה ומה הוא עשה ונעמדת מולו כמו מנהלת בית ספר או חוקרת משטרה - זה הרגע להבין שכדאי להוריד קצת את הרגל מדוושת הגז של הקנאה ולהרגע.

    אחרי הכל, הוא בחר בך להיות הבחורה שלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו