שאלה -שלי פסטרנק כץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה -שלי פסטרנק כץ
    קארין 30
    21/04/2010

    שלום, שמי קרן בת 32 מחדרה. אני נשואה שנתיים ומאז שהתחתנו אני לא לוקחת גלולות ובעלי ואני בקושי מקיימים יחסים מאחר וטוען שלא כייף עם קונדום ולא כייף לגמור בחוץ. הוא מאוד מפחד שאכנס להריון ואני מאוד רוצה. אני מתוסכלת מזה וכל הזמן חושדת שהוא בוגד בי איך אפשר בלי מין ועוד אצל גבר? מה עלי לעשות? אני ממש מיואשת מזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה -שלי פסטרנק כץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי קרן

    שלי פסטרנק כץ
    22/04/2010

    התסכול שלך בהחלט מובן לי.
    אתם כבר לא ילדים ונראה לי הגיוני שאחרי שנתיים יחד הוא אמור גם לרצות להרחיב את המשפחה אלא אם כן הוא מתלבט בעניין הקשר ביניכם ולכן חושש מהרחבת המשפחה שתערער עוד יותר.

    השאלה היא מה רמת הקשר ביניכם לא בהקשר המיני?
    אתם חברים טובים? מדברים על הכל?
    יוצאים לבלות יחד? עושים דברים יחד?

    מדוע לא לקחת גלולות מההתחלה? כבר בהתחלה רצית להכנס להריון?
    אני מציעה לכם לשבת ולערוך שיחה כנה ופתוחה בעניין הזה כדי להבין איפה אתם נמצאים בתקופה הזו? מה הוא חושב? רוצה? היה רוצה לשנות? ואותו הדבר את...

    אם לא תצליחו לנהל את השיחה הזו לבד אני מציעה לך לגשת ליעוץ אפילו לבד כדי להעזר באיש מקצוע על מנת לפתור את העניין בדרך הבונה ביותר.

    משהו בסיפור לא מסתדר לי כל כך. אני מניחה שחסרים כמה פרטים ולכן במקרים כאלו מכוון שבפורום לא תוכלי להעלות הכל מומלץ או לשבת איתו ולשוחח או לפתוח את הנושא עם איש מקצוע.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן מחדרה

    קארין 30
    23/04/2010

    היי, תודה על עזרתך
    היחסים שלנו מצויינים, יש עליות וירידות כמו כל זוג אבל בגדול מדברים על הכל, אנחנו גרים אצל חמתי והוא טוען שהוא לא רוצה להביא ילד במצב הזה רוצה בית משלו אבל אני לא ילדה מתקרבת לגיל 32 ואין לנו כרגע כסף זה בגדול מה שמדאיג אז אם לא יהיה בית עוד כמה שנים ? מה יהיה? אני כל הזמן מדברת איתו השאלה אם זו סיבה מוצדקת? בעיני לא אני לא ילדה השנים עוברות וקשה יותר להביא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקרן

    שלי פסטרנק כץ
    23/04/2010

    אני נוטה להסכים איתך אבל בזוגיות יש שני צדדים וכמו שאת רוצה להכנס להריון הוא מצידו לא בעניין.

    בקצב שבו מחירי הדירות עולים ורמת המחייה עולה תחכו עוד הרבה זמן.
    חוץ מזה, שלפעמים המשפטים האלו הם סתם תירוץ לא מוצלח.
    אתם זוג צעיר, אין שום סיבה ששווה בגללה לגור עם ההורים, זה רק פוגם בזוגיות וביכולת לפתח עצמאות. אין לכם בית? תשכירו, כמו שעושים כל האנשים בעולם.

    אבל אני לא בתפקיד יועצת כלכלית אלא סקסולוגית. ואם הוא לא בעניין ילדים לא יעזור לך כמה שתרצי, אם לא תנהלו שיחה פתוחה וגלויה בעניין יתפתח ביניכם ריחוק שעלול להרוס את כל החברות.

    הסבירי לו מה את מרגישה ורוצה, הקשיבי לו בחזרה ונסו למצוא דרך שתתאים לשניכם.




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו