רוצה אותו!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רוצה אותו!!!
    רשל
    09/05/2010

    שלום
    אני בחורה בת 24 הכרתי בחור חמוד במסיבה, יצאנו 3-4 פעמים ונהנתי בחברתו
    רק ששוב כמו כל הפעמים משהו לא היה נראה לי לקראת המפגשים האחרונים כמעט ולא שמעתי ממנו לא יחסתי חשיבות ונפגשנו, שבוע לפני הפגישה האחרונה ראיתי תמונה שלו במסיבה עומד ליד מישהי לא ממש היה ניתן לראות , אבל חשדתי שזה נראה כאילו הוא מתחיל איתה
    וכמובן לא אמרתי לו כלום. בפגישה האחרונה היה נחמד לא להיט כי משהו הפריע לי..
    כשהוא החזיר אותי הביתה אחרי היציאה ורצה לנשק אותי, לא רציתי, "שיחקתי קצת" אבל גם כל הזמן חשבתי שהוא מנסה עוד בנות במקביל אליי, והוא כמובן לא ידע מה עובר לי בראש..
    אז הוא ראה שאני מתנגדת.. הוא התחיל לאמר שהוא לא יודע אם רוצה להמשיך את הקשר הזה.. ושתקתי ורק נתתי לו להגיד מה הוא חושב.. וכמובן גם אמרתי לו שבתקופה הזאת של היציאה
    היינו לקראת הסוף פחות בקשר טלפוני והוא התנגד לזה (דיברנו על פרק הזמן הזה) יש לציין שנפרדנו אחד מהשנייה מאוד יפה ובצורה מאוד חברית
    לי זה הרגיש כתחושת פספוס, כי כן חיכיתי לראות אותו וכן היה לי כייף איתו
    רק שאותו שבוע הבחור הגיע לאותו מקום שבו אני מבלה.. הייתי קצת קרירה אבל היה נראה שהוא בא לראות אותי... (הוא לא הפסיק לכרכר..)
    חודשיים אחרי זה נפגשנו שוב במסיבה דיברנו והוא לא זז ממני, רצה לגשת לבר ואמר לי שנייה לחכות.. לא חיכיתי הלכתי עם חברות שלי.. ואני מתבאסת על זה, כי מן הסתם הוא הבין שאני בטח לא מעוניינת.. השבוע ראיתי אותו שוב.. כמובן חברות שלי אמרו לי שהוא הסתכל, אז הוא עבר התחבקנו, דיברנו קצת.. אמרתי לו שאני שתויה והוא הציע להקפיץ אותי הביתה (אולי זה עוד סימן של מעוניין?)אני רק יודעת שאני רוצה אותו רק לא נראה לי שהוא כבר רוצה
    מה אני עושה???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רוצה אותו!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה אותו

    ד``ר דניאל וטלמן
    09/05/2010

    קחי יוזמה והראי לו או דברי איתו ואמרי לו שהוא מעניין אותך ואת מעוניינת בהמשך הקשר.
    בהצלחה,
    ד"ר דניאל וטלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואם הוא לא ירצה

    רשל
    09/05/2010

    אני ניסיתי, התכתבתי איתו יום אחרי המסיבה האחרונה
    אבל לא אמרתי לו את זה במפורש..
    הפחד הוא, שאולי הוא לא ירצה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למחוק את זה

    רשל
    26/05/2010

    שלום
    אני יודעת שלא נהוג למחוק,
    אבל אני אני מבקשת בכל לשון של בקשה למחוק את מה שכתבתי!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חחחח

    רון
    27/05/2010

    חולת נפש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חח איזה מתוסבכת

    עידן רוזן
    28/05/2010

    מגיע לך שכבר לא בא לו עלייך.. מה את משחקת אותה ומשחקת משחקים.. אנחנו לא בשנות ה60 ומבחורות כמוך אנשים פשוט שוכחים מהר וממשיכים לבאה, זה לא שאת עושה מעצמך משהו מיוחד, בדיוק להיפך, וזה נאמר פה מאחד שמנפנף לא מעט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו