היא בגדה בי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היא בגדה בי
    אלון
    03/06/2010

    לפני כמה חודשים גיליתי שאשתי מזהה 15 שנה בגדה בי. ועוד הבגידה הגרועה ביותר- ניהלה רומן עם גבר נשוי צעיר ממנה בשמונה שנים מהעבודה שלה. גם אני יודע שהיא לכלכה עלי בפניו וכל מיני כאלה פשוט סיפרו לי הכל ואני יודע שזה נכון. שזה נודע לי הייתי מוכן להתפוצץ אבל היו נסיבות שחייבו אותי ממש חייבו אותי לעצור ולא לומר מילה. בקיצור שהנסיבות חלפו התחלתי למצוא תירוצים לעצמי מדוע אני דוחה את הגילוי והזמן עובר ועובר. בדיוק באותה זמן היא חזרה לעצמה ומאז היא מחזרת אחרי ומנסה לכפר בכל דרך אפשרית- אם כי לפעמים היא נופלת לדכאונות כשאני מפגין קרירות כלפיה.
    אני ממש אוהב אותה ואת הילדים ואת החיים שלנו אבל מצד שני זה הורג אותי- וגם אין לי עם מי לדבר על זה. לא יודע אם לומר לה שאני יודע- מפני שברור לי שאם יצא המרצע מן השק- שוב לא אוכל לסלוח לה- וככה שאני לא יודע אין על מה לסלוח. היא גם לא יודעת אם אני יודע או לא- בקיצור מצב חרא לא יודע איך לצאת ממנו. בחיים לא חלמתי שאקלע למצב כזה- תמיד הייתי בטוח שאנחנו מאושרים יחד.
    יש למישהו אולי רעיון איך לצאת מזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היא בגדה בי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוא ולמד ממני

    גד
    04/06/2010

    אני הייתי נשוי קרוב ל-20 שנה כשגיליתי שהאשה מזדיינת בצד... הייתי בשוק 24 שעות, אבל לאחר מכן התאוששתי. הבנתי כי נפתח לי חלון הזדמנויות. האשה מהזה נלחצה מהגילוי. היא פחדה מוות מהאפשרות שאעזוב אותה ואספר לילידים. מצד שני, כל השנים הללו הייתי נאמן לה, ודחיתי חיזורים רבים של נשים יפהפיות. אבל מרגע זה - התחלתי לזיין בצד. הגברת מבינה אבל שותקת כמו דג.
    אני עכשיו במצב מצויין: עושה חיים, פוגש נשים דרך האינטרנט וגם מלמד את זוגתי לקח שלא תשכח אותו - אני מבטיח לך.
    אל תיילל גבר. תתחיל לפעול!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממש לא צריך לינקום

    דנה
    05/06/2010

    אם אתה שואל אותי אני מבינה שזה ממש קשה ואני עברתי משהו דומה לזה אבל אתה רוצה לה'שיב לי שאני ממש מבינה בזה באחריות..
    אתה חייב להוציא מהבטן את מה שאתה מרגיש!!
    זה פוגע זה כואב וזה יכאב אבל שמע זה בתכלס לא אשמתך אתה חייב להחזיק את עצמך למרות הכל ולדעת שאתה צדיק שאתה לא הגעת למצב הזה אלה היא...
    אתה תגיד לה ככה שהיא תיצטער על זה ותביןם שהיא טעתה כי מי שבוגד בוגד תמיד אתה חייב לשבת איתה ולהגיד לה אני רוצה להגיד לך משהו וככה בעדינות בלי ריבים ותישאל למה זה קרה והכל...
    בלי עצבים תגיד לה מה אה מרגיש ותיראה עם היא מיתחרטת על זה כי שמע יש כאלה שבוגדים פעם אחת ואחריי זה ממש מיתחרטים על זה ובדיכאון רצח אבל מוזר שהיא כ"כ הרבה זמן שוכבת עם הצעיר ההוא כניראה שזה שהו רציני...
    תאמת אני יגיד לך בן אד בוגד כ"כ הרבה זמן זה לא מונע מימנו ליבגוד שוב שוב בכל היזדמנות תעשה את השיקולים שלך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאלון

    ד``ר דניאל וטלמן
    05/06/2010

    אלון,
    בהחלט יכול להבין את הפגיעה והקונפליקט שאתה מתאר.
    אני חושב וממליץ לך ולאשתך לפנות לטיפול זוגי על מנת לפתוח ולטפל בנושא הבגידה ושיקום הקשר שלכם כזוג וכמשפחה, במיוחד לאור העובדה שאתה כותב שאתה אוהב את אשתך והילדים.
    המלצות ועייצות אחרות בהאינטרנט יהיו לא ראויות בשלב זה.
    בהצלחה,
    ד"ר דניאל וטלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו