מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה על בחור - אשמח אם גברים יענואלמונית07/08/2010
שלום מעוניינת בעזרה בעיקר מהבנים שביניכם
אני כרגע בטיול קבוצתי בחול
הכרתי כאן בחור והסתובבתי איתו יום שלם ממש נהינתי איתו וניראה היה שהוא גם מאוד איתי צחקנו הרבה והיה כל הזמן על מה לדבר
קבענו שלמחרת נעשה משהו ודיברנו ביום שאחרי כאילו שבהחלט בערב אנחנו נצא
קצת לפני הזמן שיצאנו הוא אמר לי שהוא רוצה להסתובב לבד היום
מה אני צריכה לחשוב לדעתכם? האם הוא נלחץ? האם הוא פשוט רואה את זה סתם כקשר ידדותי וחוץ מזה כלום? חשובה לי התשובה כי אני רוצה לדעת אם משהו לא בסדר איתי
אשמח אם בנים יענו כי אתם מכירים את "המוח הגברי" הכי טוב
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ->
אילן08/08/2010הבן אדם קיבל הרבה יתרגשות והוא רוצה לירגע קצת
יכל להית משו שמציק לו בבית את לא ידעת מה עבר לו ומה מציק לו
יש לו רגש והוא רוצה להוצאי אותו שהוא לבד
לדעתי את לא צריכה להית בסרטים מה את לא בסדר
אבל את יכלה לשעול אותו עם הוא בסדר עם הוא צרך משו
עם משו מציק לו ואת יכלה לעזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאילן העילג
יוסי08/08/2010אילן,
אני במקומך לא הייתי מגיב
אתה גם טיפש שלא מבין כלום
אתה בטוח בתול שלא יודע מה זאת בחורה
והכי חשוב אתה עילג ברמת ליגת העל
תעשה לכולם טובה תיעלם מהפורומים האלה מפגר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלמונית
אלמונית10/08/2010אשמח לשמוע עוד דעות של גברים - תמיד לדעתי הכי טוב לדעת מה המין השני חושב
ותודה בנתיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקודם כל
אור12/08/2010אין פה שום דבר לא בסדר איתך, ואת לא צריכה לחשוב ככה..
לדעתי אם הוא רוצה להסתובב לבד - או שהוא לא מעוניין, או שהוא בשלב של גישושים והוא רוצה לקחת את הדברים ממש לאט.
ככה או ככה כמובן אל תלחצי עליו. תני לו סימן קטן של אפשרות ושחררי אותו לדרכו. אם הוא מעוניין הוא ימצא אותך..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
