דילמה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דילמה
    A
    26/01/2011

    אני כבר לא יודעת מה לעשות....אני בקרוב בת 21.....מבחינה פיזית אני בטוחה שאני לא בתולה אבל זה לא מגבר אלא מאוננות....אבל זה דיי מדכא האמת....כי אני צריכה גבר ולא תחליף עלוב....אני נראת ממש ממש טוב אבל אין לי בן זוג מספיק רציני כדי לעשות את זה איתו....(אף פעם לא שכבתי עם גבר) אני מצליחה לגמור ממש טוב רק בעזרת אוננות...אבל זה מתחיל לשעמם וזה לא באמת מספק...זה לא באמת בנאדם איתי.....אני פשוט בדיכאון :(
    ושוב נשאלת השאלה? לוותר על "האחד" ו "רק מאהבה" ? אני כבר משתגעת....כולם אומרים לי שאני בחורה מושכת וכל הזמן יש סביבי מבטים ברחוב..אני רואה שרוצים אותי.....אבל......נראה לי ממש גרוע להזדיין סתם ככה אם מישהו אפילו אני כן נמשכת אליו אבל אני יודעת שאחר כך זה נגמר...שזה היה סתם זיון....האמת? אני לא בנויה לזה....יש גם בעיה שכל הגברים עם האופי הטוב הם גם לא כאלה "איי יאיי יאיי" מבחינה חיצונית למרות שבאופי הם הכי טובים וכל הגברים המושכים בטירוף הם פשוט זבל! (זה מה שיצא לי להכיר..) כל גבר שיודע שהוא עושה להן את זה אז הוא גם יודע את זה על עצמו ואז הוא מתחיל להיות ממש חרא לעומת כל הבחורים הפחות מושכים אבל עם האופי הכי טוב ונאמן.....אני לא יודעת מה לעשות....אולי ה"אחד" הזה כבר לא יגיע ובטח לא בזמן הקרוב ואז מה??? עד איזה גיל אני לא אממש את הרצון שלי לסיפוק מסקס?! אני מרגישה חרא!! אני מרגישה שאני סוג של בחורה עם פוטנציאל אדיר במיטה אני יודעת שיהיה איתי סקס מעולה.....אבל זה לא ממומש....
    מה עלי לעשות? להמשיך ולהמתין? אני כבר לא יודעת....:(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דילמה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילמה - תגובה

    ד``ר דניאל וטלמן
    27/01/2011

    ראשית,זה שלא קיימת יחסי מין עם בחור ואת בת 21 זה בסדר גמור. יש נשים וגברים ממקיימים יחסי מין בגלאים שונים.
    הדילמה שלך כנראה נובעת מכך שלא ממש הכרת והיית בקשר רגשי קרוב עם בחור (גבר) ש"עשה לך את זה" גם מבחינה רגשית, גופנית, מינית ועוד. אני לא חושב שאת צרכה פשוט לעשות מין עם את לא מרגישה שאת שם ומעוניינת.
    חשבי על כך שאולי את בררנית ומחפשת אידאל גברי בלתי אפשרי.. שיהיה גם חתיך וגם עדין וגם רגיש וגם..
    יתכן שיש אולי קשיים ביכולת האינטימית להקשר להיפתח ולהגיש בטוחה במקום הזה.
    אני משוכנע שאם תאפשרי לעצמך ותעזי להתנסות בקשר, גם המקום המיני יגיע.
    בברכה,
    ד"ר דניאל וטלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קצת לא מדויק

    A
    27/01/2011

    אני כן הייתי בקשר רגשי עמוק עם גבר והוא דווקא לא היה יפה בכלל וזה מה שהזוי פה...אני מאוד מאוד נמשכתי אליו...מעבר לזה אהבתי אותו ואני עד היום אוהבת אותו....זו הייתה פשוט אהבה אפלטונית....הוא היה אז בן 30 בערך אבל התנהג ממש כמו בן 19 ואני הייתי גם בערך בת 19 כשהכל כבר נגמר...קרה איזה סיפור,עברתי משבר נוראי...הוא ניתק איתי קשר....אני חושבת (לפחות אז באותה תקופה) שהוא רצה אותי בדיוק כמו שאני רציתי אותו....אבל מה שהיה כל כך מיוחד בקשר הזה....הוא הקשר הנפשי והרגשי העמוק שהיה בנינו עם שילוב של משיכה אדירה...זה היה יכול להיות הכי טוב שיכול להיות הגענו ל-כמעט.......אבל לא....הוא ברח בשיא...ברגע שזה כבר קיבל "שם" כל הסיפור הזה בינינו שהיה האמת מיוחד ומוזר ביחד...כנראה הוא נבהל מעצמו והוא פשוט ניתק קשר.....אני חייה עד היום בסוג של סימן שאלה לא ברור...מה באמת קרה שם...? איך הכל התפוצץ?! איך יכול להיות שהוא,האדם שהיה הקרוב אלי ביותר (אפילו שההגדרה בינינו לא הייתה קשר רומנתי אלא "סתם קשר ידידותי או משהו בסגנון וכביכול בלי אלמנט של זוגיות) הרגשתי את זה ואני די בטוחה שלא הרגשתי את זה סתם....אני לא יודעת למי להפנות את הסיפור הזה שלי כי הוא מציק לי עד היום ולא נותן לי מנוחה! אני עדין קשורה אליו....והאמת? כשאני מאוננת אני די חושבת עליו...... :(
    תוכל לעזור לי איכשהו ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קצת לא מדויק - תגובה

    ד``ר דניאל וטלמן
    31/01/2011

    יתכן שדווקא בגלל שהקשר בניכם היה קשר אפלטוני בלבד ובגלל קשיים התנהגותיים ואולי גם רגשיים, הקשר לא הגיע למימוש גופני מיני- אולי זו הסיבה לכך שאותו בחור נעלם.
    את בהחלט נשמעת מיוסרת והנושא לא פטור מהצד שלך. האם היה לך קשר כל טלפוני או אחר עם אותו בחור? האם את יודעת מה קורה ומה עובר עליו?
    בברכה,
    דניאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני אנסה להסביר

    A
    31/01/2011

    לא הייתי איתו בשום קשר כבר שנתיים...
    אבל לפני כל הסיפור,עד שהכל התפוצץ ,בטח שדיברנו בטלפון וסמסים וכאלה...
    זה שלא עשיתי איתו סקס כי לא רציתי! ההפך!!! מתתי לזה!!! אבל פשוט היה אסור לנו!!!!!
    לא הייתי בסיטואציה שזה היה מותר באותו זמן....גם ההפרש בגילאים....
    העניין הוא שגם אחרי שיצאנו וכל אחד עזב את אותה המסגרת ששם היה אסור ואפילו שכבר
    לא היו עושים לו כלום....עדין הוא עזב ברגע שהצהרתי בפניו על אהבתי....ושלא יהיה ספק,אני בחורה מאוד מאוד מושכת ויפה..ואני בטוחה אבל בטוחה שהוא שם לב לזה (בלשון המעטה....)
    ואולי הוא נלחץ..אני לא יודעת מה בדיוק קרה..זה יותר מידי מורכב וארוך כדי לכתוב את זה בפורום,זה ממש "על קצה המזלג" מכל החתיכת סיפור הזה שקרה ביינינו אבל ככה זה הסתיים עם סוף לא ממש ברור...
    הוא ניתק איתי קשר
    ועדין נשארו לי אליו רגשות
    האדם הזה יקר לי

    מבין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אה ו...

    A
    01/02/2011

    הלוואי והייתי יכולה לדעת מה עובר עליו...
    אבל מפחדת פחד מוות לדעת שאולי יש לו מישהי
    מה שהכי מעצבן או מוזר זה ששניה אחרי מה שקרה
    הוא החליט שהוא "מאוהב" ושהוא ב"מערכת יחסים"
    ושהוא לא רוצה איתי שום קשר
    ורק ימים ספורים לפני כן הוא דיבד אלי בפלאפון
    בטון של אדם שמקנא...
    סיפרתי לו על איזה מישהו שהתחיל איתי ונתתי לו את המספר שלי אז הוא ענה לי:
    "שלום לך.......מושכת גברים......תמיד אמרתי לך שאת ילדה יפה..........." (נשמע קצת מתוח)

    ואז יום אחרכך שאלתי אותו בסמס :"מה באמת חשבת ששכבתי עם איזה מישהו שאני בקושי מכירה?! מה? שכחת מי אני?!" (כי אני קלטתי שהוא הכניס לראשו איזה רעיון שהיה ביני לבין הבחור הזה איזה משהו...)

    אז הוא ענה לי :"מה זה כל הסצינות האלה?! לא חשבתי כלום.....אל תדאגי את אחת שלא שוכחים......."

    אבל מה...הוא מאוהב...הוא "עומד להתחתן"...ז"א אומרת שהוא שכח ממני לגמרי....

    מה אני אמורה להבין מזה??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אה ו... - תגובה

    ד``ר דניאל וטלמן
    01/02/2011

    כדי שתדברי אתו ותפתחי את הרגשות מחשבות ורצונות שלך כלפיו. זו הדרך הנכונה והבריאה ביותר. לא נכון ומיותר להיכנס לספקולציות של מה הוא התכוון שאמר...
    אם את מעוניינת בו ובחידוש הקשר, לכי על זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבל.......

    A
    01/02/2011

    אנחנו לא דיברנו משהו כמו בערך שנתיים....
    אבל יש סיכוי שאם אני עד עכשיו חושבת עליו
    אז אולי אפילו שהוא לא ניסה ליצור איתי קשר
    אולי גם הוא חושב עלי?
    או לפחות לא שכח ממני..?
    ומה דעתך לגבי הסטטוס שלו "במערכת יחסים"?
    אני כבר לא יודעת מה לחשוב...
    לפני כל הסיפור הזה,היה בינינו קשר נפלא וטוב....
    עד הניתוק ההרסני הזה..

    אתה באמת חושב ששווה לי לנסות ליצור איתו קשר?
    כי אתה יודע,עברו שנתיים....למרות שאומרים שאהבה אמיתית והדדיות
    לא העלמת בכזאת קלות....גם לא אחרי יותר משנתיים....לא ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו