טסטוסטרון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טסטוסטרון
    משה
    22/02/2011

    גבר בן 41 בריא משקל תקין בדיקות דם תקינות,כולסטרול ושומנים טיפה גבוהים מעל הנורמה ובגלל נטייה גנטית נוטל סימבאסטאטין 20 מג באופן קבוע מזה שנה.
    בדיקת הדם תקינות למעט בדיקת טסטוסטרון שנבדק כמה פעמים והיה מאוד נמוך.
    נבדק MRI לבלוטת היפופיזה ויצאה תקינה.
    רמות LH+FSH לא מוגבר,רמת פרולקטין לא מוגברת , bioavailable תקין,חלבון בשתן תקין.
    בדיקת SHBG רמה נמוכה מאוד ומתחת לסף גילוי תוצאה קטנה מ-2 (התחום הוא בין 13-71)
    טסטוסטרון כולל 4.5 (תחום בין 8.4-28.8)טסטוסטרון חופשי נמוך פחות מ-22.5 (התחום הוא בין 28.0-80.0).
    קימות זקפות בוקר קצרות אבל לא משהו.
    הבעיה היא שבזמן האחרון יש ירידה קלה בחשק המיני,זקפה חלשה ולא ממושכת שמקשה על קיום יחסי המין שמסתיימים במהירות האור, נוסה גם ויאגרה שלא ממש עזרה לא בחוזק הזקפה ולא באורך הזמן של יחסי המין.
    הבעיה של זקפה חלשה ואורכה מאוד מפריעה בחדירה ובחיים הזוגיים.
    מה יכולה להיות הבעיה?
    האם כדאי/מותר לקחת טסטוסטרון תחת מעקב רפואי ואיזה סוג וכמה?
    האם יש רעיון לבדיקות נוספות?
    לאיזה סוג רופא לפנות?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טסטוסטרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טסטוסטרון - תגובה

    ד``ר דניאל וטלמן
    26/02/2011

    אין לקחת טסטוסטרון והורמונים בכלל ללא פיקוח והתייעצות רפואית.
    בברכה,
    ד"ר דניאל וטלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו