לא מסתדר לי ....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא מסתדר לי ....
    יניב
    13/04/2011

    שלום לאחרונה יצא לי ליקרוא הרבה על הורמונים כמו אסטרוגן וטסטוסטורון והבנתי שטסטוסטורון גורם לאגרסיביות לתחרותיות לדחף מיני ולצמיחת שיערות ....

    אבל לא מסתדר לייייי יש לי כמה שאלות ....
    יצא לי להכיר גברים מאוד חלקים באמת מלידה ולא אגרסיביים ולא תחרותיים אבל מאוד מאוד מיניים אפילו מכורים למין מצד שני אני מכירה בחורות מאוד מאוד נשיות ועדינותת ולא שעירות ביכלל שהן נורא חרמניות אז לא מסתדר לי האם זה הכרחי ??? שאדם חרמן גבר או אישה ... מעיד על רמה גבוהה של טסטוסטורון בגופם ובהכרח גורם להם להיות יותר גבריים ?כאילו מי שיותר חרמן יותר שעיר ותחרותי ?

    מענין אותי אם בחורה עם רמה גבוהה של טסטוסטורון יש לה בהכרח קול גבוהה יותר אם היא יותר שעירה אם היא יותר תחרותית ויותר מינית ????? אשמח ליקרוא יותר מידע שיעשה לי סדר בכל הבלגן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מסתדר לי ....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מסתדר לי .... - תגובה

    רות בן-ציון שכטר
    13/04/2011

    ליר שלום,
    כדי לדעת את רמות ההורמונים של כל אדם גבר או אשה צריך לעשות בדיקת דם במעבדה. מדובר בענין יחסי לכל אדם, ויש גם ענין יחסי לגיל.
    באופן גס וגורף לגברים יש רמות גבוהות יותר של טסטוסטרון מאשר לנשים.
    יחד עם זאת לא רק ההורמונים אחראים על החשק המיני. החשק המיני תלוי בעוד הרבה גורמים אישיים, אישיותיים, תרבותיים, סביבתיים ועוד...
    רותי בן-ציון שכטר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו