מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קיפוזיס בגב מה עושים המשך טיפוליוסי18/08/2016
לדעתך אבל מהרמה חד פעמית הגב יכול כלומר הקיפוזיס להחמיר להיות יותר כפוף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיפוזיס בגב מה עושים המשך טיפול - תגובה
ד``ר ליאור מרום21/08/2016לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת צריבה וכאבים חזקים בכף רגל ימיןסובלת18/08/2016
הי,
בת 43 , עברתי לפני שלוש שנים ניתוח פריצת דיסק L5 /S1 עקב חולשה שרירית בכף רגל שמאל. לאחרונה סובלת מתחושת נימול וצריבה בכף רגל ימין וכאבים עזים בכף הרגל (בעיקר אחרי ישיבה או מנוחה ). רגל שמאל חזרה לתפקוד אם כי עדיין חלשה משמעותית ביחס לרגל ימין (אינני מסוגלת ללכת לאורך זמן או לרוץ ) בMRI שעשיתי לפני כשבועיים, הממצאים העיקריים הם שאין שינוי מהותי, למעט ליסטזיס קל של גוף חוליה L5, יובש דיסקלי בגובה L4/L5 אין היצרות משמעותית של התעלה הספינלית, ובL5 סך רוחב התעלה הספינלית גדול יותר לעומת הבדיקה האחרונה, כמו כן מודגמת ציסטה פרי נויראלית קטנה סביב שורש S1.
שאלותי:
1. האם משהו מהנ"ל מסביר את הכאבים ותחושת הצריבה ברגל ימין
2. מה משמעות הציסטה והיובש, האם יש משהו שאני יכולה לעשות בנידון כדי לטפל ולהקל ? כלומר, לסלק את הציסטה, או לחילופין להקטין את היובש בין החוליות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת צריבה וכאבים חזקים בכף רגל ימין - תגובה
ד``ר ליאור מרום18/08/2016שאלתך מצריכה התיחסות ענינית כולל בדיקתך ובדיקת ההדמיה.
לא ניתן להשיב ברצינות בצורה כזו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהראשית תודה
סובלת18/08/2016מסכימה איתך, וזה לא נועד להחליף את התור לאורתופד שנקבע לעוד כחודש וחצי. שואלת במטרה להבין אם יכול להיות קשר, או לחילופין אם יש מה לעשות בנתיים.
מתנצלת על הישירות, אבל חשבתי לתומי שמטרת הפורום הוא לשפוך אור ולהבהיר נקודות במידה או כיוונים אפשריים במידת האפשר ולכן אשמח להתייחסות גם אם היא מסוייגת ונשענת על נתונים חלקיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיפוזיס. בגב מה עושים? ישנו טיפוליוסי17/08/2016
שלום רב.
אני בן 26 עם קיפוזיס 10 שנים.במשך שנתיים עבדתי בתפקיד מחסנאי,כלומר עמידה ממושכת על הרגליים והרמת משקל כבד. כיום איני עובד בתור מחסנאי אלא בעבודה משרדית . הייתי אצל אורטופד שהמליץ לי רק על מדרסים בגלל פלטפוס וביקור בעוד 4 חודשים. השאלה שלע היא בעקבות מקרה שקרה לי לפני שנה שבמהלכה הרמתי עגלת משא עמוסה שהייתה שכובה על הריצפה. בעקבות ההרמה באותו יום הרגשתי כאב לאחר ההרמה אבל אחרי יומיים הכאב פסק.
השאלה האם הגב נהייה כפוף יותר בעקבות ההרמה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיפוזיס. בגב מה עושים? ישנו טיפול - תגובה
ד``ר ליאור מרום17/08/2016תזדקק לצילום השוואה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח גב קיבוע חוליותהוא15/08/2016
עברתי ניתוח גב לפני כשנה קיבוע חוליות L3,4,5. לאחר שנה אינני מסוגל לעמוד זקוף או ללכת זמן ממושך. בבדיקת MRI שערכתי לפני כחצי שנה נתגלה שקיים בקע ב- L2 ואני נידרש לעבור ניתוח שני. יש לי שני שאלות : 1. נאמר לי כי לאחר הניתוח ב- L2 לא אוכל להתכופף יותר. האם זה נכון ? עד כמה חמור זה ? 2. האם קיים פתרון רפואי אלטרנטיבי לניתוח שיאפשר לי לתפקד ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח גב - תגובה
ד``ר ליאור מרום15/08/2016שלום. שאלתך אינה יכולה להענות ללא הערכה קלינית מלאה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בגב תחתון ועוד תחושות נלוותקרנית11/08/2016
שלום אני בת 32 בריאה ולא לוקחת תרופות. לפני שלושה חודשים סבלתי מתחושת דגדוג מעצבנת בכפות הידיים אבל זו לא הייתה חולשת שרירים, שלוותה בכאב גב תחתון ממש מעל העכוז ועוד תחושות שלא יודעת אם קשורות כמו כאבי שרירים בצד שמאל של הכתף ויד שמאל שהייתה בה תחושת דגדוג, זה חלף מעצמו ועכשיו אחרי חודשיים יש לי לפתע כאבים באותו מקום בגב עם תחושת דגדוג מעצבנת בשתי הכפות ידיים ותחושת כאב ודקירות במפשעה בצד שמאל ובירך שמאל האחורית. כשאני שמה בקבוק מים חמים יש הטבה בכאב הגב והתחושה בידיים חוזרת לנורמה אך יום אחרי זה חוזר לסורו. מה לעשות? ממה זה? מרגישה שאני מתפרקת. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בגב תחתון ועוד תחושות נלוות - תגובה
ד``ר ליאור מרום11/08/2016תזדקקי לבדיקה.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב בגב תחתון ועוד תחושות נלוות - תגובה
ד``ר ליאור מרום14/08/2016יש להבדק.
לא ניתן להשיב כך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח עמוד שדרה מותני כאבים חוזרים לאחר הניתוחעמיר11/08/2016
שלום רב אשתי עברה ניתוח גב במדיקל סנטר אצל פרופסור גיבשטיין לפני 7 חודשים בתאריך 3.1.16 לפי המנתח הניתוח עבר בהצלחה ללא ספק הייתה הקלה משמעותית בכאבים ועלייה באיכות החיים אך הכאבים לא פסקו לגמרי אשתימכמובן לא עובדת כל התקופה ומשתדלת לשמור על הגב מזה מספר חודשים הכאבים חזרו פנינו לאורטופד בכללית שהפנה אותה לצילום סיטי והיום ה 11.8.16 היא חזרה לאורטופד עם הצילום והוא אמר שהפריצת דיסק חזרה באותו המקום גובהה L4 5 פריצה גדולה מאוד
השאלה שלי האם זה יתכן עברו רק 7 חודשים מהניתוח ואם כן מה עלינו לעשות עכשיו לפני שהמצב יחמיר
דר גד ולן גם בדק אותה לפני הניתוח הראשון והמליץ על ניתוח ניסיתי היום לקבוע תור ליעוץ אצל וולן אך אין תורים בזמן הקרוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח עמוד שדרה מותני כאבים חוזרים לאחר הניתוח - תגובה
ד``ר ליאור מרום11/08/2016מה השאלה ??????????????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה שלי היא כזאת
עמיר15/08/2016האם יתכן שאשתי 7 חודשים לאחר ניתוח גב כל הכאבים חזרו לה היא עשתה צילום ct שהדגים פריצת דיסק באותו מקום ואותו גודל כאילו לא היה ניתוח בכלל
ומה עלינו לעשות עכשיו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה שלי היא כזאת - תגובה
ד``ר ליאור מרום16/08/2016הכל יתכן. חזרו למנתח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים מזה 3 חודשים בעמוד שידרה צווארילאה09/08/2016
אני בת 54 סובלת מזה 3 חודשים מכאבים בצוואר, כתף שמאל, יד שמאל ושכמות. הופניתי ל MRI ולהלן הממצאים:
בלט דיסקלי ב- c4/5 מלווה באוסטיאופיטים לטרלים, לוחץ על חוט השדרה, מיצר את הפורמינות הנוירלים.
בלט דיסקלי אחורי ב- c5/6 מלווה באוסטיאופיטים לטרלים המיצרים את הפורמינות הנוירלים יותר משמאל.
בלט דיסקלי אחורי קל ב- c6/7
האם במצב הנתון ניתן לעשות ניתוח בשיטה זעיר פולשני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים מזה 3 חודשים בעמוד שידרה צווארי - תגובה
ד``ר ליאור מרום11/08/2016שלום.
אפשר לעדות כמעט הכל בזעיר פולשני. תזדקקי לבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי אני בן 16 וגילו לי עקמת מה לעשות?נועם07/08/2016
היי, אני בן 16 ואמא שלי ראתה שהגב שלי עקום, הלכתי ועשיתי צילום וגילו לי עקמת,
יש לי תור לרופא רק עוד חודש ועד אז רציתי לדעת:
יש לי את הדיסק עם התמונות וזה נראה כמו עקמת כפולה וזה נראה די רע (ממש רואים את הזווית), מה אסור לי לעשות? זה יכול להחמיר? כדאי לי לנסות לחזק את שרירי הגב? אפשר לתקן את זה? ועד כמה זה יגביל אותי?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי אני בן 16 וגילו לי עקמת מה לעשות? - תגובה
ד``ר ליאור מרום09/08/2016לראותמנתח עמוד שדרה בהקדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק עוד כמה ימים
נועם09/08/2016רק עוד כמה ימים.. מה הזווית של העקמת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים מאד מאד חזקים בגב התחתון וברגל השמאליתמיה01/08/2016
שלום
אני סובלת כל חודש מכאבי מחזור מאד מאד חזקים בגב התחתון וברגל השמאלית..בבדיקות שעשיתי יש לי אדנומיוזיס (רחם מאד גדול 12/11) ובלט דיסק L5 S1
הרופאים לא יודעים אם יש קשר בין הכאב גב לרחם, בכל אופן המחזור מגביר את הכאב משמעותית בגב (שילוב של בלט דיסק והלחץ של הרחם הגדול כנראה).
האם ניתן להזריק כל חודש זריקת קורטיזון? זריקת וולטורן עוזרת לכמה שעות וזה לא מתאים כי הכאב נמשך 12 יום.
אם כן מתאים זריקת קורטיזון חודשית למי עלי לפנות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים מאד מאד חזקים בגב התחתון וברגל השמאלית - תגובה
ד``ר ליאור מרום03/08/2016יש לפנות למרפאות כאב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקמת חוזרת לאחר ניתוח קיבוע עמוד שדרהאתי28/07/2016
שלום
האם עקמת יכולה לחזור או להחמיר לאחר ניתוח קיבוע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקמת חוזרת לאחר ניתוח קיבוע עמוד שדרה - תגובה
ד``ר ליאור מרום28/07/2016הכל יכול להיות....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעקמת חוזרת לאחר ניתוח קיבוע עמוד שד
אתי28/07/2016מה הסיבות האפשריות לכך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקמת קשה לילדה בת 10.5זיו27/07/2016
שלום ד"ר
מאתמול אחר הצהריים אני לא מפסיקה לבכות. אצל הבת שלי בת 10.5 התגלתה עקמת קשה שעומדת על 46 מעלות. היא לא קיבלה עדיין מחזור. הרופא במכבי שאיבחן ובדק את הצילום אמר שבגלל שהיא עוד לא קיבלה מחזור ונמצאת לפני שלב הצמיחה היא חייבת מחוך למרות שהמחוך לא יפתור את הבעיה ואולי העקמת אפילו תמשיך להחמיר עם המחוך ואז תצטרך ניתוח. הבת שלי שמעה את זה הסתכלה בגוגל, ראתה את המחוכים ומיד התחילה לבכות שהיא לא מוכנה בשום אופן לשים את המחוך ושיצחקו עליה ולא יהיו לה חברים ועוד אמרה (ובצדק) שגם אם היא הייתה מסכימה לשים את המחוך והוא לא מתקן את הבעיה ואולי אפילו יחמיר אז למה היא צריכה לסבול עם המחוך. היא בכתה ובכתה והיה מאוד מאוד קשה.
אני בעצמי לא מפסיקה לבכות מאתמול כי נראה ששתי האפשרויות העומדות בפנינו גרועות. מה ההמלצה הנכונה לגבי ילדה בגילה עם עקמת של 46 מעלות. אודה לתשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקמת קשה לילדה בת 10.5 - תגובה
ד``ר ליאור מרום27/07/2016קשה לומר ללא בדיקתה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תקופת התאוששות לאחר זריקה פורמונליתטל26/07/2016
שלום
רציתי בבקשה לשאול האם יש תקופת התאוששות לאחר זריקה פורמונלית, או שלאחר הזריקה חוזרים לתפקוד מיידי?
אשמח לקבל בבקשה תשובה
תודה רבה טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תקופת התאוששות לאחר זריקה פורמונלית - תגובה
ד``ר ליאור מרום26/07/2016מידית...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חושת שריפה וחום ברגל ימיןעומר25/07/2016
שלום
לפני כ 3 חודשים עברתי ניתוח עמוד שדרה צווארי כולל קיבוע לחוליות C4-C7 .הניתוח לשמחתי עבר בהצלחה
גם לפני הניתוח וגם עכשיו יש לי תחושה של זרמים ברגל ימין תחושה של שריפה , כאילו חום וממש כאילו זרם חשמלי . זה התחיל ברגל לתחת לברך ולאט לאט עולה למעלה ממש כאילו הישבן נתפס מהזרמים. יש לי בלט דיסק בגב תחתון כבר למעלה מעשור אבל יחסית הגב התחתון לא כואב . תופעה נוספת מהימים האחרונים היא שברגע שאני מוריד את הראש מעט הגב התחתון מעל הישבן כאילו יש זרם חשמלי . זה ממש ביחד עם הורדת הראש. אודה מאוד לחוות דעתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חושת שריפה וחום ברגל ימין - תגובה
ד``ר ליאור מרום26/07/2016יש לגשת למנתח ליעוץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סבא סובל כאבים -בשל ציסטה מסוידת S1עומר24/07/2016
אובחן ציסטה מסוידת בגובה s1
כאבים ברגל שמאל מזה מספר חודשים
מוחמר בישיבה ושכיבה,הקלה בהליכה
לעיתים כאב עז מעיר משינה ואז רק אופטלגין והליכה משחררים מעט את הכאב
ברקע מחלת ראות, גבר אלמן בן 68 ,
שאלות :1. האם יש טיפול שמרני שיכול להקל את הכאבים ?
2. מה הסיכוי שניתוח יעלים את הכאב ברגל והאם יש חשש שהכאב לא יעלם בגלל שהעצב לחוץ ע"י הציסטה המסוידת כבר מס' חודשים ?
3. מדוע הכאב מוקל בהליכה ומוחמר בישיבה ןשכיבה ?
4. האם מסיונך מדובר בניתוח מורכב עם חשש להסתבכות-הוצע לקטינומה וכריתת הציסטה
5. מצוקה וחשש בשל מחלת הראות וסבא לא יושב כבר מספר חודשים , רק הולך
קליניקה - אין חסר נוירולוגי , אין חולשת שרירים,יכול לעמוד וללכת שעתיים ויותר, אבל למעלה מרבע שעה ישיבה-כאבים.
מוגבל בישיבה וכאב מעיר משינה
הליכה משחררת את הכאב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סבא סובל כאבים -בשל ציסטה מסוידת S1 - תגובה
ד``ר ליאור מרום26/07/2016אשמח לפגוש אותך. הסוגיה מורכבת מידי לדיון בפורום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים חזקים ותחושבת שריפה כל היום ברגליים - זקוק לעזרה.Eden24/07/2016
היי שמי עדן, אני בן 23 -
מזה כבר למעלה מ 4 שנים(סובל מבעיות גב תחתון כרגע מאובחן עם בלטי דיסק), נכון להיום סובל מהקרנות ליריכיים האחוריות ברגל ימין וגם שמאל המלוות בתחושת כאב, חום ושריפה כל היום, מספיק לי לעמוד חצי שעה+- על הרגליים ואני כבר לא יכול יותר. אם אני בישיבה מרובה(מעל לשעה) אני גם מרגיש כאבים חזקים המלווים שוב עם חום ושריפה.
עד כה שום טיפול לא עזר(עשיתי פיזיוטרפיה, 2 זריקות - DEPOMEDROL, DIPROSPAN), אני לאחר EPIDURAL BLOCK, מיפוי עצמות וגם משככי כאבים – ארקוקסיה, רוקסט, אלטרולט.
אישרו לי MRI לחודש ספטמבר. עד אז אני סובל כל יום וכל היום.
מה אני יכול לעשות?.. כבר די מיואש מהמצב שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



.jpg)
