פורום ניתוחי גב, כאבי גב, עמוד שדרה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיתוק חלקי של כף הרגל שמאל +DROP FO
    אלכס ש
    21/07/2013

    שלום, אבקש התייחסותך
    באופן פתאומי קיבלתי שיתוק חלקי של כף הרגל ואושפזתי ההבחנה היתה DROP FOOT ונשלחתי להלן התוצאות:
    מותני -
    L4-L5 בלט דיסק דיפוזי ואינטרה פורמינילי מינמלי עם לחץ קל על השק הדורלי והצרות פורמינות נוירליות דו צדדי,ללא לחץ על עמוד השידרה.
    גבי-
    בגדר הנורמה
    צווארי-
    C4-C5 בקע דיסק אחורי מרכזי קטן עם לחץ מינימלי על השק הדורלי,ללא לחץ על חוט השידרה.
    C5-C6 בקע דיסק אחורי וצדדי עם לחץ על השק הדורלי ועל חוט השידרה.כמו כן עם הצרות של תעלה הספינלית.בחוט השידרה משמאל אחורי לבקע מודגם מוקד אות חריג זעיר.
    C6-C7 בקע דיסק אחורי מרכזי וצדדי מימין הגורם ללחץ ניכר על על חוט השידרה. פורמן נוירלי מימין והצרות של תעלה הספינלית.בשני צידי חוט השידרה אחורי לבקע מודגמים מוקדי אות חריג.
    לסיכום:שינויים ניוונים במרווחים הפיסיקליים בקע דיסק ב 6-7C,5-6C עם לחץ על חוט השידרה והצרות של תעלה הספינלית, כמו כן עם שינויי מיאלומליציה בחוט השידרה.

    שאלתי האם זו הסיבה לDROP FOOT ולשיתוק ? האם זה מצריך ניתוח ? כיצד עלי לפעול ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיתוק חלקי של כף הרגל שמאל +DROP FO - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    23/07/2013

    לא אוכל להשיב על שאלתך המצוינת ללא בדיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בליטה בעמוד השדרה וכאבים
    אמיר
    21/07/2013

    שלום רב,

    שמי אמיר , אני בחור בן 29 , בריא בד"כ ללא פגיעות/שברים ,רזה ולא גבוה

    לפני כשבוע/עשרה ימים החל לי כאב גב באמצע הגב באזור עמוד השדרה ולאחר יומיים הכאב התגבר והבחנתי בבליטה קשיחה קטנה בעמוד השדרה (זה מרגיש כאילו החוליה בולטת אך ממש בליטה של כ2 מילימטר ולא יותר )

    במגע בבליטה הזו אני חש כאב בעמוד השדרה וללא מגע יש לי כאב שמוקרן מהאזור הזה על הגב התחתון , לעיתים הכאב חזק מאוד ולעיתים כאב חלש

    לפני כיומיים התחלתי להרגיש מעין הרגשת שריפה באזור הזה סביב הבליטה ובאזור הגב התחתון ואתמול החלו לי כאבים בגב העליון מסביב לעמוד השדרה באזור השכמות (יתכן והכאבים בשכמות הם מלחץ)


    לפני כשבוע ( כשלושה ימים אחרי שהחלו הכאבים והופיעה הבליטה ) ניגשתי לרופאת המשפחה ששלחה אותי לצילום רנטגן רגיל ללא הפניה לאורטופד

    מאחר ואני הרבה בדרכים ועובד פיזית דיי קשה ולאחרונה התחלתי לנסוע באופניים (באותה תקופה גם החלו לי הכאבים) החלטתי על דעת עצמי לגשת עם הצילום של אזור הגב לאורטופד , האורטופד(שהוא מומחה לפריצות דיסק ומנתח) הסתכל בצילום ואמר שמבחינת פריצות דיסק וכו' אין לי כלום ושהבליטה הזו יכולה לנבוע מפצע פנימי וכו' ושאגש אם אני רוצה לרופא עור

    רופאת המשפחה אמרה שזה לא נראה לה כמו ציסטה או פצע מאחר וכשמזיזים את העור בגב הבליטה הקשיחה(לא רכה כלל) נשארת על החוליה ולא זזה עם העור/שומן

    הרופאה שלחה אותי לאולטרהסאונד רקמות רכות בגב ואמרה שאם הכאב מתגבר שאפנה למיון


    השאלה שלי היא כזאת , האם מישהו מכיר מקרה כזה של בליטה קשיחה שהופיעה בעמוד השדרה על החוליה וגרמה לכאב כזה?

    האם זו תופעה שכיחה ?

    האם מצילום הרנטגן שעשיתי היה ניתן לגלות גידולים באזור הזה ?

    האם כדאי לפנות למיון מאחר ויתכן ומשהו לוחץ לי על העצבים בעמוד השדרה.?


    תודה מראש


    בברכה,

    אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בליטה בעמוד השדרה וכאבים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פתרון לכאב

    אילן באך
    21/07/2013

    אמיר שלום,
    שמי אילן באך, אני מטפל בדיקור סיני ומתמחה בבעיות אורטופדיות וכאב.
    איני מכיר באופן ספציפי את הבעיה שלך אך אני כן יכול להגיד לך שטיפלתי במטופלים אשר סבלו מבעיות דומות לשלך.

    אני חושב שזה טוב שאתה בוחן את הבעיה שלך לעומק ועושה את כל הבדיקות הנחוצות כדי להבין מה מקור הבעיה.

    המון מטופלים אשר סובלים מכאבים באזור עמוד השדרה לא מאובחנים מבעיה ספציפית אלא מוגדרים כמטופלי כאב, שבסופו של דבר פונים לטיפול התרופתי שלא תמיד מטיב.

    דיקור סיני יכול לעזור לך מאוד. הדיקור הוכח במחקרים רבים כיעיל מאוד לבעיות הכאב והאורטופדיה.

    אתה מוזמן להתייעץ איתי בכל נושא,
    אילן באך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב תחתון לאחר לידה
    תמנע
    20/07/2013

    ארבעה חודשים לאחר לידה ארוכה וקשה שהסתיימה בניתוח קיסרי, החלו אצלי כאבי גב תחתון חזקים בצד אחד. בימי השיא של הכאבים לא הייתה מסוגלת לתפקד בכלל, לא להתכופף ולא להרים שום דבר (למשל את בתי.) הכאבים התחזקו לאחר מנוחה ושכיבה, והורגשו בעיקר בתנועה. כששמרתי על גב זקוף זה היה בסדר, אבל כל תנועה של כיפוף או פיתול כאבה מאוד. דיקור סיני עזר, אבל אני חושבת שמשהו שם עדיין לא בסדר, והאזור רגיש וכואב לאחר הליכה או מאמץ אחר.
    אציין שבמהלך ההריון אמנם לא עליתי הרבה במשקל, אבל בשלב מסוים סבלתי מחולשה קיצונית של אזור האגן, על כדי חוסר יכולת לשאת את הגוף בהליכה, ונאלצתי להישאר לשכב או לשבת ימים שלמים. כמו כן סבלתי מכאבים עזים באזור הטבור.
    במהלך הלידה קיבלתי זריקה אפידורלית, ואפידורל במינון גבוה בשביל הניתוח. אני מציינת את הדברים האלה בשביל האפשרות שיש קשר לכאבים הנוכחיים.
    ממה עשוי לנבוע הכאב הזה? ומה יכול לפתור אותו?
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי גב תחתון לאחר לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב תחתון לאחר לידה - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    20/07/2013

    תמנע שלום,
    רמת שאלותייך אינה יכולה להיענות בפורום אינטרנט, מומלץ לך להיפגש עם מנתח עמו"ש על מנת שיבדוק אותך ויציע דרכי טיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מניפולציה על שבר בעמוד השדרה
    חיים
    19/07/2013

    הגעתי לדוקטור שלדון שטיין לאחר שאובחן שבר דחיסה בחוליה D7 כתוצאה מתאונה.

    ד"ר שטיין ביצע מניפולציה תוך כדי חיבוק שלי מקדימה ולחיצה על עמוד השדרה

    מאז הכאבים הוחמרו באופן משמעותי ומקרינים לידיים ולצוואר

    האם נוצר נזק נוסף כתוצאה מההליך שבוצע?

    מה ניתן לעשות בנושא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מניפולציה על שבר בעמוד השדרה - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    19/07/2013

    חיים שלום.
    למיטב ידיעתי אין מנתח עמו"ש בשם כזה רשום בישראל.
    ממליץ מאוד להבדק בהקדם אצל מנתח עמו"ש מוכרנזק עשוי להגרם בצורה כסו ובוודאי שטכניקה זו אינה ידועה או מקובלת......

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקע דיסק עם סדק אנולרי
    משה
    17/07/2013

    מה המשמעות של בקע דיסק עם סדק אנולרי ? האם זה אומר שהחומר הגלטיני יצא החוצה ? האם בקע כזה יכול להספג ? יכול להתקן ?
    (מדובר על דיסק צווארי)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקע דיסק עם סדק אנולרי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקע דיסק עם סדק אנולרי - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    17/07/2013

    משה שלום. לפענוח בדיקות אין שום משמעות ללא ההקשר הקליני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקשר קליני

    משה
    17/07/2013

    יש הקשר קליני (זרמים בכל פלג גוף תחתון) אבל הסיבה ששאלתי שאלה כללית היא שאם הייתי אומר את ההקשר הקליני לא היית עונה לי על השאלה והיית אומר לי להתייעץ עם מומחה עמוד שדרה ומכוון שאמרו לי לא ללכת לניתוח כרגע (נוירוכירוג הזמין לביקורת, אורתופד עמ"ש אמר שאפשר להמשיך טיפול שמרני ונוירולוג אמר שאני תקין נוריולוגית) אני מנסה להבין את הממצאים בהקשר האקדמי שלהם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקשר קליני - תגובה

    ד''ר גד ולן
    17/07/2013

    כל בעייה שהיא בדיסק צווארי אמורה לגרום לסימפטומים בגף עליון ולא בגפיים התחתונות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ומה קורה במקרה של לחץ על חוט השדרה

    משה
    18/07/2013

    האם גם אז חייבים להיות סימפטומים בפלג גוף עליון (שהיו ונעלמו כלא היו) ?
    (עמ"ש מותני תקין)
    ואני חוזר בבקשה שוב לשאלה המקורית שלי:
    מה המשמעות של בקע דיסק עם סדק אנולרי ? האם זה אומר שהחומר הגלטיני יצא החוצה ? האם בקע כזה יכול להספג ? יכול להתקן ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ומה קורה במקרה של לחץ על חוט השדרה - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    18/07/2013

    בחלק מהמקרים הוא נספג. אי אפשר לתקן אותו למעט בניתוח שמוציאים אותו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בגב התחתון
    מיטל
    15/07/2013

    שלום,

    לאור כאבים חוזרים ונשנים בגב התחתון נשלחתי לבדיקת רנטגן שממצאיה הינם:
    *ממצאים:
    ישור של הלורדוזיס המותני. הצרות L-5-S-1.

    מה זה אומר?
    חשוב לי לציין שהכאבים אינם חולפים. מה ניתן לעשות?

    תודה מראש,

    מיטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בגב התחתון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בגב התחתון - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    17/07/2013

    צילום אינו מספק באבחנה. יש להתייעץ עם מנתח עמו"ש פורמלית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דעתכם הערכתכם בנוגע חמצב בריאותי
    יוסי
    12/07/2013

    שלום רב לרופאים נכבדים.
    אני בן 55. לפי בדיקה קרדיולוגית ונברולוגית,הכל בסדר אצלי.
    לפי בדיקה אוטופדית,צילומי רנטגן ו CT ו EMG
    שינויים ניווניים קלים בגופי חוליות C6-7
    שינויים ניווניים מזעריים במספר גופי חוליות,עקמת מזערית קמורה ימינה.
    שינויים דיסקוגניים בגובה חוליות L5-S1
    C4-C5-C6-C7-D1 היצרות המרווח בלט גרמי ניכר לאחור. לחץ ניכר על השוק, היצרות מוצא השורשים. L3-L4-L5 בלט דיסק היקפי קל,לחץ קל על מוצא השורשים. L5-S1 היצרות המרווח בלט דיסק קל על לחץ על מוצא השורשים.
    לפי בדיקת EMG נצפתה פגיעה בשורשי העצב L5-S1
    מה גורם למה ומה קשור למה? כאבים ותחושות שאני סובל מהם מזה כשנתיים.
    כאבים חזקים בבית החזה,תחושת זרמים וחשמל במקמות האינטימיים,כאבים רגליים בעיקר רגל שמאל מאזור הישבן והירך לאורך הקרסול וכף הרגל,היכווצויות שרירים ותחושת נימולים בשתי רגליים ודקירות שריפה בכף רגל שמאל. תרופות טרמדקס ליריקה אתופן ארקוקסיה וזיקות תחת שיקוף בב"ח, לא שיפרו את מצבי. אותם כאבים ותחושות כל יום. האם טיפול ניתוחי יעזור לי לשפר את מצב בריאותי? גם אחרי ניתוח אני אסבול מכאבים ותחושות הללו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דעתכם הערכתכם בנוגע חמצב בריאותי - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    14/07/2013

    יוסי שלום,
    שאלותיך אינם יכולות להיענות בפורום אינטרנט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר פריצת דיסק
    אבי
    12/07/2013

    שלום,
    לפני 3 שבועות עברתי ניתוח צריבת דיסק.
    לפני הניתוח עברתי צילום לעמוד השדרה ותוצאות הבדיקה היו:
    - בלט דיסק קל L3-L4, L2-L3.
    - בלגנינג דיסק דיפזי בגובה L4-L5, L5-S1 גורמים ללחץ על השק התקאלי ולנקב עצבי דו צדדי ללא סםיינל סטנוזיס.

    חשוב לי להזכיר שהכאבים הם בירך שמאל רק בעת העמסה, הליכה ממושכת, עמידה ממושכת וספורט אני כבר לא משחק המון זמן (וזה גורם לעליה משמעותית במשקל).

    הלכתי לרופא ואמר לי שהוא הולך לעשות ניתוח לא כואב שנקרא צריבת דיסק, ולמרות כל מה שכתוב לעיל הוא החליט לבצע את הניתוח ב L4-L5 וכך כתוב גם בתעודת השחרור.
    היום אני אחרי 3 שבועות מהניתוח, ועדיין מרגיש כאבים באותו מקום ואותו הדבר.
    * האם בכלל 3 שבועות זה זמן מספיק לניתוח כזה?
    * האם ייתכן שהניתוח לא עבר בהצלחה?
    * אם הניתוח לא עזר לי, מה אפשר לעשות?

    חשוב לציין שאני בן 26 ומת כבר לחזור לשחק כדורסל, אני לא יודע כבר אם ניתן לחזור לעשות פעילות ספורט כלשהי כי אפילו הליכה בטיילת אני כבר לא יכול לעשות.

    תודה רבה ואשמח לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאחר פריצת דיסק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר פריצת דיסק - תגובה

    ד''ר גד ולן
    14/07/2013

    אני מתקשה לענות ללא עיון בבדיקה עצמה. ייתכן והניתןח לא יעזור ואז תצטרך לשקול מה לעשות הלאה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר פריצת דיסק - תגובה

    ד''ר גד ולן
    14/07/2013

    אני מתקשה לענות ללא עיון בבדיקה עצמה. ייתכן והניתןח לא יעזור ואז תצטרך לשקול מה לעשות הלאה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב משתקים
    מרינה
    10/07/2013

    אני בת 52, וסובלת מכאבי גב תחתון משתקים כבר כחודש.
    הכאבים מצויים באיזור חוליות L4, L5.
    עשיתי צילום רנטגן ובתשובה כתבו:
    "שינויים אוסטאוכונדרוטיים בפלטות הדיסקליות של חוליות גביות עליונות".
    האם אפשר הסבר מה זה אומר? ומה עלי לעשות עכשיו?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי גב משתקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב משתקים - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    14/07/2013

    זה לא אומר דבר,.
    מצטער, אך הסברים נוכל לתת לאחר בדיקה, ככה עושים רפואה נכונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזו בדיקה עלי לעשות?

    מרינה
    14/07/2013

    איזו בדיקה עלי לעשות? לאיזה רופא עלי ללכת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזו בדיקה עלי לעשות? - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    17/07/2013

    מנתח עמוד שדרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרשות אחרי ניתוח כריתת דיסק מותני
    אפרת
    06/07/2013

    שלום, לפני כמה ימים עברתי ניתוח כריתת דיסק מותני L5S1. היום הרגשתי כאב מוזר מאזור הניתוח כאילו משהו זז וכשהחליפו לי את התחבושת גילינו כי יש הפרשות חומות וצהובות מאזור הניתוח. בפצע עצמו יש הפרשה מוגלתית צהובה לבנה. יש לציין כי אין לי חום או כאבים אחרים. האם עליי ללכת לחדר מיון או שמה לחכות למחר בבוקר לרופא שלי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרשות אחרי ניתוח כריתת דיסק מותני - תגובה

    ד''ר גד ולן
    07/07/2013

    אני ממליץ לך לפנות בהקדם לחדר המיון בביה"ח בו נותחת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גב תחתון עם הקרנות לרגל ימין
    אלי
    03/07/2013

    שלום,
    אני משחק כדורסל חובבני פעמיים בשבוע ולאחרונה חויתי כאבי גב תחתון עם הקרנות לאגן ולרגל ימין. נשלחתי לעשות CT. היות והרופא שלי יצא לחופשה אודה להתייחסותכם.
    התוצאות:
    א. לפי הפלנר: מודגמת עמדה לורדוטית תקינה. עקמת קלה לימין .
    ב. בחתכים אקסיאליים:
    מעבר גבי מותני תקין .
    בגובה L1-L2: מיבנה גרמי תקין.
    בלט מינימלי של דיסק מסוייד . לחץ קל על מוצא השורשים .
    בגובה L2-L3: היצרות המרווח.
    בלט הקפי קל של דיסק . לחץ קל על השק ועל מוצא השורשים .
    בגובה L3-L4: היצרות המרווח.
    בלט הקפי קל של דיסק . לחץ קל על השק ועל מוצא השורשים .
    בגובה L4-L5: היצרות המרווח .
    בלט מרכזי של דיסק . לחץ קל על השק , היצרות התעלה ומוצא השורשים .
    בגובה L5-S1: היצרות המרווח .
    בלט דיסק מסוייד עם לחץ קל על מוצא השורשים .

    האם זה חמור או רק טיפול תרופתי/פיזיוטרפי?
    האם אני יכול להמשיך לשחק?

    תודה,
    אלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לך פתרון מצויין: שיטת ההיפוך

    ד"ר שדה
    08/07/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זה?

    אלי
    08/07/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לתשובת רופאי הפורום ולא יועצים

    אלי
    08/07/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רצס הלטרלי
    ירון
    03/07/2013

    שלום רב,
    בבדיקת סי טי עקב דלקת שנוצרה לאורך כל רגל שמאל נמצא כי ברצס הלטרלי ב L5 לכיוון S1 יש מילוי של רקמה רכה וכן יש בלט דיסק דיפוזי מינימלי ללא היצרות של התעלה.
    מה זה אומר?? האם יש חשד לפריצת דיסק או שאין קשר?? מה המשמעות של מילוי רקמה רכה??
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רצס הלטרלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רצס הלטרלי - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    03/07/2013

    ירון שלום,
    זה אומר ככל הנראה פריצת דיסק,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפחתת גובה של מרווח חולייתי
    טניה
    26/06/2013

    שלום רב,
    בת 43 לאחרונה כאבים מאוד חזקים מהצוואר דרך יד שמאל ועד לכף הרגל
    בצילום עמוד שידרה צווארי ממצא: הפחתת גובה של מרווח חולייתיC5-C6 הופניתי לאורתופד עד שהתור יגיע מבקשת תשובה מה זה אומר
    בברכה
    ותודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפחתת גובה של מרווח חולייתי - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    03/07/2013

    טניה שלום,
    זה לא אומר כלום ללא הקשר קליני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחרי לידה
    נועה
    23/06/2013

    שלום,
    אסביר מקרה שקרה לי ואודה לכם אם תתנו את דעתכם מה זה יכול להיות.
    בזמן שהייתי בחדר הלידה הגיעה רופאה לשים לי את האפידורל, היא דקרה אותי מספר רב של פעמים ואמרה שהיא לא מוצאת את הנקודה, דקרה ללא הפסקה ואמרתי לה שהכאב של הדקירות בלתי נסבל ושאני כבר לא יכולה והאחות שהייתה שם אמרה לה שאולי היא תקרא לרופא אחר אבל זו אמרה לה שאין צורך ואז היא הפסיקה הכל והלכה.
    בסוף לא קיבלתי את האפידורל ושאלתי למה זה קרה כל זה? למה דקרה אותי כל כך הרבה אז המיילדת אמרה לי "היא בן אדם אנשים טועים, בן אדם עושה טעויות לפעמים" אז שאלתי מה יהיה אז היא אמרה שיגיע יותר מאוחר רופא יותר מנוסה שיעשה את האפידורל. אמרתי לה שנורא כואב לי הגב ואם זה לא מזיק כל הדקירות האלה אז היא אמרה שממש לא כי לא הזריקה את החומר רק דקרה.
    בבוקר למחרת שאישרו לי לקום מהמיטה עד מחרתיים אני הולדכת עקום ולא יציב ואני לא מבינה אם זה מזה אן מהלידה...

    מה זה יכול להיות? מה האפשרויות הקיימות? האם כדאי להתריע על כך? אני עדיין בבית חולים ובחששות שאולי משהו קרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחרי לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחרי לידה - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    25/06/2013

    מזל טוב,
    הפורום לא מבצע דיון אקדמי בסגנון שאת מבקשת.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ חוליות על עצב
    רוביק
    21/06/2013

    ד.נ.
    איזה טיפול שמרני, אם בכלל, יעיל כנגד כאבי גב תחתון עם הקרנה לאחת הרגליים, לאחר שכבר בוצע ניתוח לפני כמה שנים, והמנתח הבהיר שאין טעם בניתוח נוסף. המצב הבעייתי הוא לחץ של חוליות ע"ש על עצב. בברכה, ריבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ חוליות על עצב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ חוליות על עצב - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    25/06/2013

    רחל שלום,
    אני לא מכיר טיפול שמרני שמחליף ניתוח.
    ממליץ לשמוע דעה נוספת - אם יש לחץ על העצב הפתרון הוא ניתוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוו"ד שנייה תומכת

    אלי
    25/06/2013

    ד"ר מרום הנכבד שלום,
    חוו"ד שנייה תמכה בקביעת המנתח הראשון. ושניהם אמינים עלי מאוד, והם בעלי שם, עם רקע מצוין וניסיון רב. האם פציינט כאמור נדון, בנסיבות אלה, לסבול דרך קבע בשארית חייו, פרט לשימוש במשככי כאב? בברכה, ריבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום