פורום ניתוחי גב, כאבי גב, עמוד שדרה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי גב תחתון
    אלון
    10/03/2014

    בעקבות כאבי גב תחתון חזקים ביצעתי צילום רנטגן, *ממצאים: ישור לורדוזיס. .L4-L5-S1 הצרות רווח בין החוליות פרט לכך מבנה החוליות והמרווח הבין חוליתי שמורים.

    מה זה אומר? ומה הטיפול המומלץ
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי גב תחתון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למנוע נזק וכאבים תראה גב BACK

    כירופרקט
    12/03/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב תחתון - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    12/03/2014

    מנהלי הפורום חוזרים ומדגישים: הפורום אינו תחליף ליעוץ פורמלי רפואי, אין טעם להציג שאלות על בעיה פרטית מלווה תאור בדיקה וציטוט בדיקות- ולשאול אותנו: מה הטיפול?
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול גלי רדיו
    גרשון
    09/03/2014

    אשתי (חושבת ,מרגישה שהיא בהיריון ) ולכן עשתה בדיקה ביתית, והתוצאות משמחות !!!!אולם עדיין לא הייתה אצל רופא נשים,
    והשבוע יש לה תור למרפאת כאב ,לטיפול בגלי רדיו .
    האם אפשרי בכלל לעשות טיפול בגלי רדיו ?
    הם זה מסוכן ?
    היא כבר מחכה כמה חודשיים לבדיקה ולטיפול הזה.

    זקוקים לתשובה בהקדם האפשרי

    בברכה ,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול גלי רדיו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול גלי רדיו - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    09/03/2014

    מזל טוב, עליך לשאול במרפאת כאב....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחות בגב
    אנונימית
    06/03/2014

    בין הגומות בגב התחתון עד החריץ הופיעה לי נפיחות מוזרה כבר כחודש
    בהתחלה רופאת משפחה אובחנה זאת כשריר תפוס והביאה לי איבופן
    הכאבים עברו אבל הנפיחות נמצאת ... אין הרגשה של גוש או מוגלה או שום דבר כזה
    רק אזור קשה שטיפה כואב למגע... ללא בדיקה מה זה יכול להיות לדעתך?
    האם מכיר סיפורים כאלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נפיחות בגב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחות בגב - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    06/03/2014

    עם כל הכבוד, נראה לך שניתן לענות על שאלה מסוג זה בפורום אינטרנט ???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה..

    אנונימית
    06/03/2014

    עם כל הכבוד השאלה היא איננה תוצאות בדיקה אלא רק חוות דעת למישהי שלחוצה...
    אתה יכול לענות או להתעלם תודה בכל אופן!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים חזקים כרוניים עמוד שדרה עליון
    שירן
    02/03/2014

    דוקטור שלום,
    אני כותבת כאן כי כבר אינני יודעת לאן לפנות. אשמח מאוד לכל עזרה אפשרית.
    אני בת 29, ספורטאית לשעבר (התעמלות אומנותית פרשתי לפני כ12 שנים) שנה וחצי לאחר לידה ראשונה עם אפידורל.
    ביולי האחרון לפני כחצי שנה התחלתי להרגיש כאבים עמומים בעמוד השדרה העליון. הכאבים התבטאו כחוסר נוחות כזו שכל פעם שמתחתי את הראש כלפי מטה הרגשתי את אותם הכאבים. פניתי לאורטופד שהפנה אותי לטיפולים ברפואה משלימה ופיזיוטרפיה. לאחר חצי שנה של עיסויים רפואיים וכל הטיפולים האפשריים (מלבד כירופרקטיקה) שום דבר לא עזר. שום כדור שנטלתי לא שיכך אפילו מעט את הכאב (אטופן, ארקוקסיה)עשיתי בדיקת מיפוי עצמות שנמצאה תקינה ולאחר מכן בדיקת סיטי שמצאה בלט דיסק קל בחוליות הצוואר. האורטופד שמטפל בי אמר שאין מה לעשות בדבר. בחודש האחרון הכאבים החריפו עד כדי כך שזה בכל הגב:בכתפיים, בשכמות, מתחת לידיים וברצועות של עמוד השדרה. מלווה אותי בשינה, בעבודה (במהלך ישיבה מול מחשב ונהיגה) ובשינה. נהיו לי מאין עוויות כאלו תמידיות שאני עושה כל 2 דקות בערך בהן אני מנסה לא רצוני למתוח את השרירים. אשמח לדעתך? מהן האפשרויות? האם זה בר טיפול? אילו עוד דרכים ניתן לבדוק אותי ולנסות לאבחן מה יש לי. האם מדובר במחלת שרירים ומפרקים? זה השתלט לי על החיים..אינני יכולה להרים את הילד או אפילו לשטוף כלים כמו שצריך. תודה רבה מראש על תשומת לבך..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים חזקים כרוניים עמוד שדרה עליון - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    02/03/2014

    לשם המשך ברור תזדקקי לבדיקת CT או MRI של האזור הרלוונטי.
    ללא הדמיה מתאימה אין אבחנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החמרה בכאבי גב לאחר שנה - מצ"ב CT
    נדב
    26/02/2014

    שלום דוקטור אלישע הנכבד-

    לפני שנה החלו כאבי גב בגבי בחלק תחתון, בעיקר לאחר עמידה\הליכה ממושכת.
    כיום הכאבים החמירו מאוד, כואב לי הכי הרבה שאני מתכופף, וגם שאני יושב למעלה מחצי שעה כבר מרגיש דקירות בגב, אי נוחות,ומעין "עומס " על גבי.

    תוצאת CT מלפני שנה היה כתוב - "בקע דיסק אחורי גורם לחץ קל על השק התקאלי, L5-S1 בגובה

    תוצאת CT עדכנית מלפני שבוע כתוב -

    בלט דיסק מרכזי לוחץ על השק התקאלי בגובה L3-4

    L5-S1 בגובה-
    בקע דיסק מרכזי ופארא-מדיאני שמאלי + הסתיידות של ה-PLL לוחצים על קדמת השק התקאלי ומותחים את שני השורשים L5-S1 ו-S1-2 משמאל.

    ברצוני להבין האם אכן, עפ"י התוצאות חלה החמרה בפריצת הדיסק? כי אני מרגיש אותה מאוד כעת והיא מפריעה לי מאוד בעבודתי - טכנאי מחשבים בן 34 עם הרבה עבודת שטח והרמת משאות כבדים ( ציוד מחשב ומדפסות)
    וכמובן שאיכות החיים שלי נפעגה מאוד.

    יש לי גם, לעיתים קרובות, הקרנה של הכאב לאיזור הרגליים והקרסולים ותחושת נימול קשה ומציקה.


    אודה לך מאוד אם תפרש את הממצאים וההבדל בין שני תוצאות ה- CT מבחינה אורטופדית,
    והאם, לדעתך, המשך עבודה כטכנאי מחשבים עלול ויכול להחמיר את הפריצה והנזק לגב עוד יותר?

    תודה רבה לך

    נדב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החמרה בכאבי גב לאחר שנה - מצ"ב CT - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    26/02/2014

    הפורום אינו משמש כרופא פרטי ואינו משמש כיעוץ פרטי.
    שאלתך חורגת ממטרות הפורום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התכווצויות ברגלים בלילה
    מיכל
    26/02/2014

    מזה כשנה אני סובלת מכאבי גב תחתון עם הקרנה לרגל שמאל. מטופלת במרפאת כאב. לאחרונה הייתי אצל מומחה לעמוד שדרה אשר המליץ על זריקה למפרקים הפאצלים שאותה עשיתי. ולא נראה לי שהכאבים עברו . בפגישה שאלתיו אם יכול להיות שההתכווצויות ברגליים הן כתוצאה מהלחץ של בלט הדיסק L5 ' S1על השק התקאלי. והוא ענה שכן. ומכיוון שבאותו הזמן הייתי מטופלת אצל נאורולוג [שנתן לי טגרטול שהועיל למשך שבועיים ולא יותר ואיני מתכוונת לקחת אותו יותר.] לא שאלתי אותו איזה תרופות הוא ממליץ לקחת. עד היום לקחתי המון ויטמינים , מגנזיום, ויטמין אי ושום דבר לא עוזר. אנא עזרו לי ולפחות תאמרו לי איזה תרופות מתאימות לתופעה הזו. מזה חודשים ארוכים איני ישנה בלילות וכל פעם ההתכווצויות מעירות אותו לפעמים 3 פעמים בלילה. נוסף על בריחת שתן שגם ממנה אני סובלת ונראה לי שגם זה קשור לגב.
    מאוד מקווה לקבל תשובה!
    תודה
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התכווצויות ברגלים בלילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התכווצויות ברגלים בלילה - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    26/02/2014

    בעייתך מורכבת ואינה יכולה להיענות בפורום הנ"ל.
    הפורום אינו רופא פרטי וירטואלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריצת דיסק
    ימית
    24/02/2014

    שלום רב
    הנני בת 39 סובלת מפריצת דיסק שאובחנה על סי טי משנת 1997
    הפריצת דיסק נמצאת בחוליות L5 L4 עם בקע בהתקף הראשון שקיבלתי לא יכולתי לשבת כי זה הקרין לי לרגליים מאז ועד היום במשך כל חודש הנני מטופלת ע"י כירפורקטור שפשוט הציל אותי ואכן היה לי שקט תעשייתי מה שנקרא.

    מלפני כמה ימים התחילה לי מן הרגשת הרדמות ברגל ימין שאני מרגישה אותה באצבעות וגם ברגל למעלה יש לציין שרוב הזמן אני יושבת ולא עושה כל פעילות גופנית

    הייתי אצל המטפל שלי והוא בדק ואמר שזה כתוצאה מהגב ועשה לי טיפול
    ואכן הטיפול עזר אבל היום התופעה שוב חזרה

    אודה לתשובה האם זה אכן זה אני מאוד מודאגת והאם זה מצב מסוכן
    וממה זה אכן קורה
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פריצת דיסק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריצת דיסק - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    26/02/2014

    תזדקקי לבירור מלא אצל מנתח עמו"ש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בצלעות
    מוטי
    24/02/2014

    בשל כאבים עזים בגב עליון צד שמאל בצעתי צילום צלעות וממצאים לעיל
    ''שמאל, הודגמה הרחבה קלה מוקדית של צלע 11''
    וממולץ על המשך בירור וטיפול''.
    מה המשמעות של הממצא הנ''ל?
    ומה המשך הבירור המומלץ?
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בצלעות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בצלעות - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    26/02/2014

    המשך טיפול אצל כירורג חזה ולא מנתח עמו"ש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בגב האמה
    פלוני
    24/02/2014

    בהתחלה כאב לי באמה של יד ימין (בגב האמה), לאחר זמן נהיה לי כאב גם באמה של יד שמאל מה יכול להיות הסיבה לכך? האם יכול להיות שזה הקרנה מהגב? מה כדאי לעשות איך איך לברר מה הסיבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בגב האמה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בגב האמה - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    26/02/2014

    כדאי להבדק על ידי רופא .....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא עניתם לי
    לירן
    23/02/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא עניתם לי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא עניתם לי - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    23/02/2014

    לירן שלום,
    לא ניתן לענות על שאלות כאלו בפורום אינטרנט, לא עושים רפואה בהתכתבות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות MRI עמ"ש מתני....
    רוית
    23/02/2014

    שלום , עברתי MRI עמ"ש מתני בשל הגבלה תנועתית וכאבי גב קשים. אני בת 36 בריאה בדר"כ.
    להלן הממצאים :
    סקוליוזיס מינימלית קמורה ימינה.
    הלורדוזיס המותנית שמורה למדי.
    .L4-5, L5-S1 - בעיקר ב ,end plates - שינויים ניווניים ב
    בקע דיסק אחורי ימני, מלווה בשינויים גרמיים היפרטרופים עם היצרות האספקט :D10-11
    הקדמי ימני של תעלת השדרה.
    בקע דיסק אחורי ימני גדול יותר, המצר את תעלת השדרה ודוחק ומצר את האספקט :D11-12
    הימני של חוט השדרה. בסריקה הסגיטלית יש רושם של מעט סיגנל מיילופתי בחלקו
    הימני של החוט, אם כי יתכן שמדובר בארטפקט. נראית היצרות של פתח הפורמן
    הנויראלי הימני.
    ללא ממצא משמעותי. :D12-L1
    בקע דיסק אחורי שמאלי מדגים אימפרסיה על האספקט השמאלי של השק התקאלי . :L1-2
    מפרקי פסט מעובים.
    תעלת השדרה והשק התקאלי בגדר התקין. נראים שינויים פסטריים, יותר משמאל. :L2-3
    שינוי סיגנל ניווני בדיסק. בקע דיסק )פרוטרוזיה( אחורי מרכזי עם אימפרסיה על קדמת :L3-4
    השק התקאלי. מפרקי הפסט מעובים.
    נראה בלט אנולוס, מלווה .end plates - שינויים ניווניים בולטים יותר בדיסק וב :L4-5
    בשינויים גרמיים היפרטרופים. אין היצרות משמעותית של תעלת השדרה והשק
    התקאלי. נראית היצרות גרמית ודיסקלית של חלקן התחתון של הפורמינות
    הנויראליות.
    בלט אנולוס, מלווה בשינויים גרמיים, ללא .end plates - שינויים ניווניים בדיסק וב :L5-S1
    היצרות משמעותית של תעלת השדרה. נראית היצרות הרצסים הלטרלים והפורמינות
    הנויראליות, שהיא חמורה יותר משמאל.
    סקרום: תעלת השדרה הסקרלית בגדר התקין.
    לסיכום:
    שינויים כמתואר בחלק גדול מהמרווחים. הבולטים ביניהם:
    עם היצרות ודחיקה של האספקט הימני של חוט השדרה ,D11-12 - 1. בקע דיסק אחורי ימני ב
    מימין. D10-11 - והיצרות פתח הפורמן הנויראלי הימני. שינויים מתונים יותר ב
    .L1-2 - 2. בקע דיסק שמאלי ב
    עם היצרויות ספינליות ופורמינליות, כמתואר. ,L3-S1 - 3. שינויים גרמיים ודיסקליים.
    אני מבינה שהבדיקה לא תקינה.
    שאלתי היא האם המצב מחייב ניתוח ???
    האם יש מצב כי ממצאים הם בשל חבלה לפני 5 שנים ?
    מאז החבלה אני סובלת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות MRI עמ"ש מתני....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות MRI עמ"ש מתני.... - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    23/02/2014

    שלום,
    הפורום לא מחליף כאמור יועץ רפואי. אל תצפי לתשובה על שאלתך מבלי שאפילו נבדקת....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארקוקסיה לכאבים בגלל בלט דיסק
    אסנת
    20/02/2014

    שלום. סובלת מהקרנות לישבן צד שמאל + רגל שמאל כולל כף רגל שמאל עקב בלט דיסק בין L4-L5.
    קבלתי ארקוקסיה שעוזרת לי פלאים, אבל יש בקופסה רק 10 כדורים.
    אני אמורה לקחת כדור אחד ביום, אבל חוששת שכך תיגמר לי הארקוקסיה תוך 10 ימים בלבד ואחזור במהרה לגיהנום.
    שאלה 1: האם ניתן לשחק עם התדירות של נטילת התרופה? האם אני יכולה לבחור מתי לקחת הכדור (כמו שעושים למשל עם נורופן)? או שמא עלי להצמד להוראות של כדור אחד ביום? מטרתי היא לסחוב כמה שיותר זמן על כדור אחד ולא לבזבז כדורים לשווא, אבל משום שהבנתי שיש לכדור גם השפעה על דלקת אז אולי בכל זאת חשוב ליטול אותו בכל יום?
    שאלה 2: האם רופא משפחה יכול להאריך לי המרשם לארקוקסיה או שמא עלי להמתין עד התור הבא שלי אצל האורתופד?
    אודה לתשובתם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארקוקסיה לכאבים בגלל בלט דיסק - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    21/02/2014

    יש ליטול את התרופה בדיוק לפי ההנחיות שנתן הרופא המטפל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריצת דיסק טורקלי
    נטלי
    19/02/2014

    שלום רב
    מזה חצי שנה סובלת מכאבים שמוקרנים לצד השמאלי של החזה השכמה והכתף ומתחת לכתף...לא כאב תמידי .בmri נאמר ונאמר לא בוודאות
    פריצת דיסק טורקלית D7-8 האם עלי לעשות גם מיפוי עצמות כדי לשלול דברים אחרים? כי ממה שבדקתי באינטרנט זה לא נפוץ הפריצת דיסק הזאת
    ומה גם שהכאב שהתחיל לפני חצי שנה היה כאב עדין שהתפשט על אזור מסויים .
    לעשות מיפוי עצמות אבל איזה ???
    תודה מראש על תשובתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פריצת דיסק טורקלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריצת דיסק טורקלי - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    21/02/2014

    שלום,
    מיפוי עצמות לא חיוני בהנחה שמה שכתבת, נכון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה
    גל
    17/02/2014

    יש בידי תשובות של MRI רוצה להבין מה זה אומר בלט דיסק דיפוזי s1-l5 נוגע פרלטרלית משמאל בשורש הנוירלים של l5הבלט דיסקלי נוגע בשורשים הנוירלים של s1 קימת צביעה בבלט רקמת גירעון ב s1l5משמאל שחודרת לתוך תעלת השדרה ומערבת את השורש נוירלי השמאלי של s1 קיימת צביעה ברקמת גירעון
    חזור
    חייבת לציין שאני אחרי ניתוח גב פריצת דיסק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    18/02/2014

    ככל הנראה מדובר על פריצה חוזרת או צלקת ולחץ על השורש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות mri אחרי 2 וחצי ניתוח בחוליה
    סיון מעתוק
    13/02/2014

    עברתי ניתוח קיבוע בחוליות l4 l5 לפני 2 וחצי אתמול ביצעתי mri עמוד שידרה מותי אשמח אם תסבירו לי את התשובות סימני ניתוח אשר כלל למינקטומיה וקיבוע באלמנטים אחוריים דו צדדי. ללא ברגים פדיקולריים . בלט ושינויים דיסקוגניים .כולל מודיך האדרתיים באספקט האחורי של המרווח יותר מצד ימין ללא אפקט קומפרסיבי ניכר בl4-l5. ללא ממצא בולט במרווחים אחרים לא הודגמה קונפיגורציה נאפולסטית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות mri אחרי 2 וחצי ניתוח בחוליה - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    14/02/2014

    לפי התשובה אין ממצא חריג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה נוספת

    סיון מעתוק
    14/02/2014

    לא הבנתי .... עשיתי mri עמוד שידרה מותני ורק בחולי l4-l5 היה רשום האם הפריצת דיסק חזרה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום