מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבי גב תחתוןאלון10/03/2014
בעקבות כאבי גב תחתון חזקים ביצעתי צילום רנטגן, *ממצאים: ישור לורדוזיס. .L4-L5-S1 הצרות רווח בין החוליות פרט לכך מבנה החוליות והמרווח הבין חוליתי שמורים.
מה זה אומר? ומה הטיפול המומלץ
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למנוע נזק וכאבים תראה גב BACK
כירופרקט12/03/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי גב תחתון - תגובה
ד``ר ליאור מרום12/03/2014מנהלי הפורום חוזרים ומדגישים: הפורום אינו תחליף ליעוץ פורמלי רפואי, אין טעם להציג שאלות על בעיה פרטית מלווה תאור בדיקה וציטוט בדיקות- ולשאול אותנו: מה הטיפול?
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול גלי רדיוגרשון09/03/2014
אשתי (חושבת ,מרגישה שהיא בהיריון ) ולכן עשתה בדיקה ביתית, והתוצאות משמחות !!!!אולם עדיין לא הייתה אצל רופא נשים,
והשבוע יש לה תור למרפאת כאב ,לטיפול בגלי רדיו .
האם אפשרי בכלל לעשות טיפול בגלי רדיו ?
הם זה מסוכן ?
היא כבר מחכה כמה חודשיים לבדיקה ולטיפול הזה.
זקוקים לתשובה בהקדם האפשרי
בברכה ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול גלי רדיו - תגובה
ד``ר ליאור מרום09/03/2014מזל טוב, עליך לשאול במרפאת כאב....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות בגבאנונימית06/03/2014
בין הגומות בגב התחתון עד החריץ הופיעה לי נפיחות מוזרה כבר כחודש
בהתחלה רופאת משפחה אובחנה זאת כשריר תפוס והביאה לי איבופן
הכאבים עברו אבל הנפיחות נמצאת ... אין הרגשה של גוש או מוגלה או שום דבר כזה
רק אזור קשה שטיפה כואב למגע... ללא בדיקה מה זה יכול להיות לדעתך?
האם מכיר סיפורים כאלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות בגב - תגובה
ד``ר ליאור מרום06/03/2014עם כל הכבוד, נראה לך שניתן לענות על שאלה מסוג זה בפורום אינטרנט ???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה..
אנונימית06/03/2014עם כל הכבוד השאלה היא איננה תוצאות בדיקה אלא רק חוות דעת למישהי שלחוצה...
אתה יכול לענות או להתעלם תודה בכל אופן!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים חזקים כרוניים עמוד שדרה עליוןשירן02/03/2014
דוקטור שלום,
אני כותבת כאן כי כבר אינני יודעת לאן לפנות. אשמח מאוד לכל עזרה אפשרית.
אני בת 29, ספורטאית לשעבר (התעמלות אומנותית פרשתי לפני כ12 שנים) שנה וחצי לאחר לידה ראשונה עם אפידורל.
ביולי האחרון לפני כחצי שנה התחלתי להרגיש כאבים עמומים בעמוד השדרה העליון. הכאבים התבטאו כחוסר נוחות כזו שכל פעם שמתחתי את הראש כלפי מטה הרגשתי את אותם הכאבים. פניתי לאורטופד שהפנה אותי לטיפולים ברפואה משלימה ופיזיוטרפיה. לאחר חצי שנה של עיסויים רפואיים וכל הטיפולים האפשריים (מלבד כירופרקטיקה) שום דבר לא עזר. שום כדור שנטלתי לא שיכך אפילו מעט את הכאב (אטופן, ארקוקסיה)עשיתי בדיקת מיפוי עצמות שנמצאה תקינה ולאחר מכן בדיקת סיטי שמצאה בלט דיסק קל בחוליות הצוואר. האורטופד שמטפל בי אמר שאין מה לעשות בדבר. בחודש האחרון הכאבים החריפו עד כדי כך שזה בכל הגב:בכתפיים, בשכמות, מתחת לידיים וברצועות של עמוד השדרה. מלווה אותי בשינה, בעבודה (במהלך ישיבה מול מחשב ונהיגה) ובשינה. נהיו לי מאין עוויות כאלו תמידיות שאני עושה כל 2 דקות בערך בהן אני מנסה לא רצוני למתוח את השרירים. אשמח לדעתך? מהן האפשרויות? האם זה בר טיפול? אילו עוד דרכים ניתן לבדוק אותי ולנסות לאבחן מה יש לי. האם מדובר במחלת שרירים ומפרקים? זה השתלט לי על החיים..אינני יכולה להרים את הילד או אפילו לשטוף כלים כמו שצריך. תודה רבה מראש על תשומת לבך..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים חזקים כרוניים עמוד שדרה עליון - תגובה
ד``ר ליאור מרום02/03/2014לשם המשך ברור תזדקקי לבדיקת CT או MRI של האזור הרלוונטי.
ללא הדמיה מתאימה אין אבחנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החמרה בכאבי גב לאחר שנה - מצ"ב CTנדב26/02/2014
שלום דוקטור אלישע הנכבד-
לפני שנה החלו כאבי גב בגבי בחלק תחתון, בעיקר לאחר עמידה\הליכה ממושכת.
כיום הכאבים החמירו מאוד, כואב לי הכי הרבה שאני מתכופף, וגם שאני יושב למעלה מחצי שעה כבר מרגיש דקירות בגב, אי נוחות,ומעין "עומס " על גבי.
תוצאת CT מלפני שנה היה כתוב - "בקע דיסק אחורי גורם לחץ קל על השק התקאלי, L5-S1 בגובה
תוצאת CT עדכנית מלפני שבוע כתוב -
בלט דיסק מרכזי לוחץ על השק התקאלי בגובה L3-4
L5-S1 בגובה-
בקע דיסק מרכזי ופארא-מדיאני שמאלי + הסתיידות של ה-PLL לוחצים על קדמת השק התקאלי ומותחים את שני השורשים L5-S1 ו-S1-2 משמאל.
ברצוני להבין האם אכן, עפ"י התוצאות חלה החמרה בפריצת הדיסק? כי אני מרגיש אותה מאוד כעת והיא מפריעה לי מאוד בעבודתי - טכנאי מחשבים בן 34 עם הרבה עבודת שטח והרמת משאות כבדים ( ציוד מחשב ומדפסות)
וכמובן שאיכות החיים שלי נפעגה מאוד.
יש לי גם, לעיתים קרובות, הקרנה של הכאב לאיזור הרגליים והקרסולים ותחושת נימול קשה ומציקה.
אודה לך מאוד אם תפרש את הממצאים וההבדל בין שני תוצאות ה- CT מבחינה אורטופדית,
והאם, לדעתך, המשך עבודה כטכנאי מחשבים עלול ויכול להחמיר את הפריצה והנזק לגב עוד יותר?
תודה רבה לך
נדב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החמרה בכאבי גב לאחר שנה - מצ"ב CT - תגובה
ד``ר ליאור מרום26/02/2014הפורום אינו משמש כרופא פרטי ואינו משמש כיעוץ פרטי.
שאלתך חורגת ממטרות הפורום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התכווצויות ברגלים בלילהמיכל26/02/2014
מזה כשנה אני סובלת מכאבי גב תחתון עם הקרנה לרגל שמאל. מטופלת במרפאת כאב. לאחרונה הייתי אצל מומחה לעמוד שדרה אשר המליץ על זריקה למפרקים הפאצלים שאותה עשיתי. ולא נראה לי שהכאבים עברו . בפגישה שאלתיו אם יכול להיות שההתכווצויות ברגליים הן כתוצאה מהלחץ של בלט הדיסק L5 ' S1על השק התקאלי. והוא ענה שכן. ומכיוון שבאותו הזמן הייתי מטופלת אצל נאורולוג [שנתן לי טגרטול שהועיל למשך שבועיים ולא יותר ואיני מתכוונת לקחת אותו יותר.] לא שאלתי אותו איזה תרופות הוא ממליץ לקחת. עד היום לקחתי המון ויטמינים , מגנזיום, ויטמין אי ושום דבר לא עוזר. אנא עזרו לי ולפחות תאמרו לי איזה תרופות מתאימות לתופעה הזו. מזה חודשים ארוכים איני ישנה בלילות וכל פעם ההתכווצויות מעירות אותו לפעמים 3 פעמים בלילה. נוסף על בריחת שתן שגם ממנה אני סובלת ונראה לי שגם זה קשור לגב.
מאוד מקווה לקבל תשובה!
תודה
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התכווצויות ברגלים בלילה - תגובה
ד``ר ליאור מרום26/02/2014בעייתך מורכבת ואינה יכולה להיענות בפורום הנ"ל.
הפורום אינו רופא פרטי וירטואלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריצת דיסקימית24/02/2014
שלום רב
הנני בת 39 סובלת מפריצת דיסק שאובחנה על סי טי משנת 1997
הפריצת דיסק נמצאת בחוליות L5 L4 עם בקע בהתקף הראשון שקיבלתי לא יכולתי לשבת כי זה הקרין לי לרגליים מאז ועד היום במשך כל חודש הנני מטופלת ע"י כירפורקטור שפשוט הציל אותי ואכן היה לי שקט תעשייתי מה שנקרא.
מלפני כמה ימים התחילה לי מן הרגשת הרדמות ברגל ימין שאני מרגישה אותה באצבעות וגם ברגל למעלה יש לציין שרוב הזמן אני יושבת ולא עושה כל פעילות גופנית
הייתי אצל המטפל שלי והוא בדק ואמר שזה כתוצאה מהגב ועשה לי טיפול
ואכן הטיפול עזר אבל היום התופעה שוב חזרה
אודה לתשובה האם זה אכן זה אני מאוד מודאגת והאם זה מצב מסוכן
וממה זה אכן קורה
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריצת דיסק - תגובה
ד``ר ליאור מרום26/02/2014תזדקקי לבירור מלא אצל מנתח עמו"ש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בצלעותמוטי24/02/2014
בשל כאבים עזים בגב עליון צד שמאל בצעתי צילום צלעות וממצאים לעיל
''שמאל, הודגמה הרחבה קלה מוקדית של צלע 11''
וממולץ על המשך בירור וטיפול''.
מה המשמעות של הממצא הנ''ל?
ומה המשך הבירור המומלץ?
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בצלעות - תגובה
ד``ר ליאור מרום26/02/2014המשך טיפול אצל כירורג חזה ולא מנתח עמו"ש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בגב האמהפלוני24/02/2014
בהתחלה כאב לי באמה של יד ימין (בגב האמה), לאחר זמן נהיה לי כאב גם באמה של יד שמאל מה יכול להיות הסיבה לכך? האם יכול להיות שזה הקרנה מהגב? מה כדאי לעשות איך איך לברר מה הסיבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בגב האמה - תגובה
ד``ר ליאור מרום26/02/2014כדאי להבדק על ידי רופא .....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא עניתם לילירן23/02/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
לא עניתם לי - תגובה
ד``ר ליאור מרום23/02/2014לירן שלום,
לא ניתן לענות על שאלות כאלו בפורום אינטרנט, לא עושים רפואה בהתכתבות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות MRI עמ"ש מתני....רוית23/02/2014
שלום , עברתי MRI עמ"ש מתני בשל הגבלה תנועתית וכאבי גב קשים. אני בת 36 בריאה בדר"כ.
להלן הממצאים :
סקוליוזיס מינימלית קמורה ימינה.
הלורדוזיס המותנית שמורה למדי.
.L4-5, L5-S1 - בעיקר ב ,end plates - שינויים ניווניים ב
בקע דיסק אחורי ימני, מלווה בשינויים גרמיים היפרטרופים עם היצרות האספקט :D10-11
הקדמי ימני של תעלת השדרה.
בקע דיסק אחורי ימני גדול יותר, המצר את תעלת השדרה ודוחק ומצר את האספקט :D11-12
הימני של חוט השדרה. בסריקה הסגיטלית יש רושם של מעט סיגנל מיילופתי בחלקו
הימני של החוט, אם כי יתכן שמדובר בארטפקט. נראית היצרות של פתח הפורמן
הנויראלי הימני.
ללא ממצא משמעותי. :D12-L1
בקע דיסק אחורי שמאלי מדגים אימפרסיה על האספקט השמאלי של השק התקאלי . :L1-2
מפרקי פסט מעובים.
תעלת השדרה והשק התקאלי בגדר התקין. נראים שינויים פסטריים, יותר משמאל. :L2-3
שינוי סיגנל ניווני בדיסק. בקע דיסק )פרוטרוזיה( אחורי מרכזי עם אימפרסיה על קדמת :L3-4
השק התקאלי. מפרקי הפסט מעובים.
נראה בלט אנולוס, מלווה .end plates - שינויים ניווניים בולטים יותר בדיסק וב :L4-5
בשינויים גרמיים היפרטרופים. אין היצרות משמעותית של תעלת השדרה והשק
התקאלי. נראית היצרות גרמית ודיסקלית של חלקן התחתון של הפורמינות
הנויראליות.
בלט אנולוס, מלווה בשינויים גרמיים, ללא .end plates - שינויים ניווניים בדיסק וב :L5-S1
היצרות משמעותית של תעלת השדרה. נראית היצרות הרצסים הלטרלים והפורמינות
הנויראליות, שהיא חמורה יותר משמאל.
סקרום: תעלת השדרה הסקרלית בגדר התקין.
לסיכום:
שינויים כמתואר בחלק גדול מהמרווחים. הבולטים ביניהם:
עם היצרות ודחיקה של האספקט הימני של חוט השדרה ,D11-12 - 1. בקע דיסק אחורי ימני ב
מימין. D10-11 - והיצרות פתח הפורמן הנויראלי הימני. שינויים מתונים יותר ב
.L1-2 - 2. בקע דיסק שמאלי ב
עם היצרויות ספינליות ופורמינליות, כמתואר. ,L3-S1 - 3. שינויים גרמיים ודיסקליים.
אני מבינה שהבדיקה לא תקינה.
שאלתי היא האם המצב מחייב ניתוח ???
האם יש מצב כי ממצאים הם בשל חבלה לפני 5 שנים ?
מאז החבלה אני סובלת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות MRI עמ"ש מתני.... - תגובה
ד``ר ליאור מרום23/02/2014שלום,
הפורום לא מחליף כאמור יועץ רפואי. אל תצפי לתשובה על שאלתך מבלי שאפילו נבדקת....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ארקוקסיה לכאבים בגלל בלט דיסקאסנת20/02/2014
שלום. סובלת מהקרנות לישבן צד שמאל + רגל שמאל כולל כף רגל שמאל עקב בלט דיסק בין L4-L5.
קבלתי ארקוקסיה שעוזרת לי פלאים, אבל יש בקופסה רק 10 כדורים.
אני אמורה לקחת כדור אחד ביום, אבל חוששת שכך תיגמר לי הארקוקסיה תוך 10 ימים בלבד ואחזור במהרה לגיהנום.
שאלה 1: האם ניתן לשחק עם התדירות של נטילת התרופה? האם אני יכולה לבחור מתי לקחת הכדור (כמו שעושים למשל עם נורופן)? או שמא עלי להצמד להוראות של כדור אחד ביום? מטרתי היא לסחוב כמה שיותר זמן על כדור אחד ולא לבזבז כדורים לשווא, אבל משום שהבנתי שיש לכדור גם השפעה על דלקת אז אולי בכל זאת חשוב ליטול אותו בכל יום?
שאלה 2: האם רופא משפחה יכול להאריך לי המרשם לארקוקסיה או שמא עלי להמתין עד התור הבא שלי אצל האורתופד?
אודה לתשובתם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארקוקסיה לכאבים בגלל בלט דיסק - תגובה
ד``ר ליאור מרום21/02/2014יש ליטול את התרופה בדיוק לפי ההנחיות שנתן הרופא המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריצת דיסק טורקלינטלי19/02/2014
שלום רב
מזה חצי שנה סובלת מכאבים שמוקרנים לצד השמאלי של החזה השכמה והכתף ומתחת לכתף...לא כאב תמידי .בmri נאמר ונאמר לא בוודאות
פריצת דיסק טורקלית D7-8 האם עלי לעשות גם מיפוי עצמות כדי לשלול דברים אחרים? כי ממה שבדקתי באינטרנט זה לא נפוץ הפריצת דיסק הזאת
ומה גם שהכאב שהתחיל לפני חצי שנה היה כאב עדין שהתפשט על אזור מסויים .
לעשות מיפוי עצמות אבל איזה ???
תודה מראש על תשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריצת דיסק טורקלי - תגובה
ד``ר ליאור מרום21/02/2014שלום,
מיפוי עצמות לא חיוני בהנחה שמה שכתבת, נכון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרהגל17/02/2014
יש בידי תשובות של MRI רוצה להבין מה זה אומר בלט דיסק דיפוזי s1-l5 נוגע פרלטרלית משמאל בשורש הנוירלים של l5הבלט דיסקלי נוגע בשורשים הנוירלים של s1 קימת צביעה בבלט רקמת גירעון ב s1l5משמאל שחודרת לתוך תעלת השדרה ומערבת את השורש נוירלי השמאלי של s1 קיימת צביעה ברקמת גירעון
חזור
חייבת לציין שאני אחרי ניתוח גב פריצת דיסק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה - תגובה
ד``ר ליאור מרום18/02/2014ככל הנראה מדובר על פריצה חוזרת או צלקת ולחץ על השורש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות mri אחרי 2 וחצי ניתוח בחוליהסיון מעתוק13/02/2014
עברתי ניתוח קיבוע בחוליות l4 l5 לפני 2 וחצי אתמול ביצעתי mri עמוד שידרה מותי אשמח אם תסבירו לי את התשובות סימני ניתוח אשר כלל למינקטומיה וקיבוע באלמנטים אחוריים דו צדדי. ללא ברגים פדיקולריים . בלט ושינויים דיסקוגניים .כולל מודיך האדרתיים באספקט האחורי של המרווח יותר מצד ימין ללא אפקט קומפרסיבי ניכר בl4-l5. ללא ממצא בולט במרווחים אחרים לא הודגמה קונפיגורציה נאפולסטית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות mri אחרי 2 וחצי ניתוח בחוליה - תגובה
ד``ר ליאור מרום14/02/2014לפי התשובה אין ממצא חריג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה נוספת
סיון מעתוק14/02/2014לא הבנתי .... עשיתי mri עמוד שידרה מותני ורק בחולי l4-l5 היה רשום האם הפריצת דיסק חזרה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)




