מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סחרחורת ועמוד שידרהאיתן07/10/2013
האם מוכר קשר בין מס׳ פריצות דיסק בעמוד השידרה לבין הופעת סחרחורות בעוצמה בינונית עד חזקה , כולל איבוד היכולת לעמוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורת ועמוד שידרה - תגובה
ד``ר ליאור מרום09/10/2013אם מדובר בדיסק צווארי, לעיתים קיים דווח כזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה מה לעשותאבי02/10/2013
שלום רב
אבקש את חוות הדעת מה לעשות לאור הממצאים של הMRI
לא מסוגל לעמוד או ללכת יותר מ20 דק ברצץ
כאב חזק מאד באגן וברגליים
ממצאים:
מודגמת היצרות דיפוזית קלה של תעלת השדרה המותנית.
בלט דיסקלי דיפוזי, עם היצרות קלה של התעלה והיצרות פורמינלית קלה. :L1-L2 בגובה
מודגמים בקעים דיסקליים סב-ארטיקולריים דו"צ, עם היצרות של הרצסים הלטרליים בולטת :L2-L3 בגובה
וכן עיבוי הליגמנטום פלבום.
ממצאים אלו גורמים להיצרות בינונית עד קשה של התעלה ופיתול השורשים מעל לגובה זה.
.D12-L1 יש לציין שהקונוס מסתיים בגובה
אין עדות לממצאים משמעותיים. למעט היצרות דיפוזית קלה של התעלה, משנית לעיבוי :L3-L4,L4-L5 בגובה
של השומן האפידורלי.
משמאל. S1 בקע דיסקלי מרכזי וסב ארטיקולרי שמאלי, עם רושם לאימפרסיה קלה על השורש :L5-S1 בגובה
סיכום : הממצא המשמעותי ביותר הינו היצרות דיפוזית של תעלת השדרה באופן קונגניטלי.
מודגמים בקעים דיסקליים סב ארטיקולריים דו"צ ושינויים ניוונים פצטריים ועיבוי של הליגמנטום L2-L3 בגובה
פלבום, התורמים להיצרות בולטת של התעלה, עם לחץ על שורשי הקאודה שנראים מפותלים מעל לגובה זה.
תודה על תשובה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה מה לעשות - תגובה
ד``ר ליאור מרום02/10/2013עושה הרושם ש תזדקק לניתוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה סוג של ניתוח?
אבי02/10/2013תודה על התגובה המהירה ועל זמנך.זה לא מובן מאליו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אצבעות קשותאורנה02/10/2013
שלום רב.
מחודש ינואר אני סובלת מכאבים בשתי הידיים .מתעוררת עם כאבים עזים בידיים ואצבעות קשות .שלא יכולה לכופף אותם עד הסוף .מדיי פעם ידיים נרדמות .לפי כירורג כף היד-TRIGER FINGER,מעבר לזה הוא לא רואה שום דבר,דלקת קלה . מרגישה גם כאבים שאני אוחזת דברים כמו בקבוק,קומקום ,לפעמים נופלים לי דברים מהידיים כאילו אין לי תחושת כוח ביד. לדברי נירולוג-לא רואה שום דלקת מבחינתו,המליץ לי לקחת תרופה -ELITROL(נגד דכאון),אמר לי שהוא לא יודע מה יש לי בידיים ,אבל תרופה אולי תעזור לי לשכוח מכאבים. האים מדובר בדלקת בריקמה עצבית ???
האים להתחיל טיפול התרופה הנ"ל ??אולי יש פתרון אחר לטיפול ??ולאיזה רופא מומלץ ללכת כדי לקבל תשבה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אצבעות קשות - תגובה
ד``ר ליאור מרום02/10/2013ממליץ על ברור צווארי לשלול מקור דיסק או אחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצרות קשה של התעלה מגובה C3עד לגובה C7פרופ` אייל יצחיאק30/09/2013
שלום רב,
בבדיקת MRI נוספת(הקודמת לפני שנה וחצי) שעשיתי לפני שבועיים ולאחר התייעצות עם מנתח עמוד שדרה הוחלט על ניתוח קדמי.
להלן הממצאים:
אין עדות לתמט או תזוזה .
מודגמת הצרות קשה של התעלה מגובה C3עד לגובה C7 עם הצרות קשה במיוחד בגובה C5-C6, בגובה זה
קיימת מיאלופתיה ידועה בחוט, ללא שינוי .
בגובה C3-C4 מודגם בלט דיסק דיפוזי עם לחץ על השק הדוראלי .
בגובה C4-C5 מודגם בלט דיסק דיפוזי עם לחץ על השק הדוראלי .
ביתר המרווחים בלטי דיסק קלים .
מעל ומתחת לגובה ההצרות חוט השדרה תקין .
מעבר קרניו-צרוויקלי תקין .
סיכום: שינויים ניווניים, הצרות של התעלה עם אות מיאלופתי בגובה C5-C6, ללא שינוי מהותי
שאלותיי:
האם עדיף ניתוח קיבוע של החוליות או החדרת דיסק מלאכותי?
האם הניתוחים דאתה מבצע הן בתוספת ניטור?
האם הניתור אכן מקנה שקט לאי פגיעה נוירולוגית?
האם ההירדמות המספר אצבעות אמורה להיטיב אחרי הניתוח או שהיא תמידית שכן ב-MRI נצפה בחוט כתם קטן לבן שלהבנתי מדובר בפגיעה עצבית.
מה הסיכון לפגיעה בחוט השדרה תוך כדי ניתוח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח עמוד שדרה צווארי - תגובה
ד``ר ליאור מרום02/10/2013עושה הרושם שאתה זקוק לניתוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפניה לרפואה משלימהדרורה30/09/2013
שלום.
האם אורטופדים מכירים בטיפולים ברפואה משלימה בכאבים בע.שדרה צווארי
האם יש טיפולים מועודפים במקרה כזה .
האם יש שיקולים להפנותאו לא להפנות לרפואה משלימה ואם כם אלו הם השיקולים .
האם טיפולים משלימים יכולים לעזור , להקל על הכאבים , לשפר טווח תנועה כאשר לאדם יש מספר בלטים (בקע) ב: 4-5C, 5-6C עם היצרות תעלת השורש בע.שדרה צווארי כאשר לא מדובר בטיפולים כירופרקטים .
תודה לתשובתך .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפניה לרפואה משלימה - תגובה
ד``ר ליאור מרום02/10/2013טיפולים משלימים טובים שאין צורך בניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח אנדוסקופי L5-S1אבי30/09/2013
שלום רב דר״,
אני חודש ומעט לאחר ניתוח לפריצת דיסק דיסקטומי l5-s1
הכל טוב ויפה עם הטבה משמעותית בכאבים
לפני הניתוח הכאב היה 9 מ 10 וצליעה, ממש לא חיי
והיום הכאב פחת לכדי 2 מתוך 10 ומתהלך ללא צליעה
אך בימים האחרונים אני מרגיש שהכאב חוזר בגב ויש לי
תחושת צריבה בשתי השוקיים עם כאבים טופלתי עד עכשיו באופטלגין
והתחלתי לקחת אטרבין 100 מ״ג בהמלצת המנתח
אני מציין שכמעט ולא מורגש הכאב שהיה לי
אך בגלל שאני בלחץ ופחדן מאוד פונה אליכם
הצריבה ברגליים חלק תחתון בלבד והתחושה המוזרה בגב
מפחידה אותי
מה דעתך האם זה אופייני לתהליך ההחלמה
המנתח חושב שיש בצקת ״דלקת כימית״ במקום הניתוח
שמתנהגת כפריצה ולאחר סיום הטיפול בארטבין אפנה אליו
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח אנדוסקופי L5-S1 - תגובה
ד``ר ליאור מרום02/10/2013ממליץ להמשיך להתיעץ עם המנתח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עמדה לרודוטית שטוחהנינה30/09/2013
עקב כאבים חזקים בכתפיים וצוואר תפוס נשלחתי לסיטי עמוד שדרה צווארי. בכל החוליות המבנה תקין ללא בלט או פריצה אך במשפט הראשון נכתב: "לפי הפלנר מודגמת עמדה לורדוטית שטוחה".
מה זה אומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עמדה לרודוטית שטוחה - תגובה
ד``ר ליאור מרום30/09/2013זה אומר על שינוי מרחבי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוזה אומר
אריאלה30/09/2013שהכאב נובע מזה?
ממה נובע השינוי הזה וכיצד אפשר למנוע אותו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מומחה עמוד שד צווארי או נוירוכירוג?מוטי28/09/2013
מה אני בדיוק צריך לחוות דעת ואולי המשך טיפול.
הקדמה:
בינואר האחרון היה לי כאבים בגב עליון שהקרינו ליד, לאחר חודש טיפול בכדורים הכאב עבר כמובן שעשיתי בפברואר צילום CT להלן התוצאות:
בלט דיסק אחורי מרכזי מינימאלי עם לחץ קל על קדמת השק הטקלי, אין לחץ משמעותי :C5-6 במרווח
במהלך של שני השורשים.
מרווח דיסקלי מוצר, זיזים אחוריים קלים במיוחד מרכזיים בגופי החוליות הסמוכות. :C6-7 במרווח
בלט דיסק אחורי עם בקע מרכזי קל עד בינוני גורם ללחץ על קדמת השק הטקלי.
התרשמות : בלט דיסק אחורי מרכזי מינימאלי בC-5C6
.C6-C7 שינויים ספונדילוטים אחוריים קלים בגופי חוליות ובקע דיסקלי מרכזי בגובה/
לפניי כחודשיים חזרו אלי הכאבים והרבה יותר חזק, כרגע אני מטופל במורפין 30 מ"ג פעם ביום אם אופציה לפעמיים ומדבקות פנטה 25 .
מה אני עושה שזה לא בדיוק עוזר.
ב6/10 אני מוזמן לרופא כאב.
תודה על העזרה מוטי
האם מומלץ להגיע אליכם ליעוץ לפניי רופא כאב או אחרי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד כמה פרטים קטנים
מוטי28/09/2013אני בן 40 בחור מלא
בנקודה מסויימת בגב עליון יש קצת כאבים .
בנקודה אחרת יש מדי פעם כאב חזק מאד שזורק כאב לכוון ימין.
בישיבה מרובה מול מחשב כול החלק העליון של הגב כואב.
כול שריר וכמעט כול חלק ביד כואב.
3 אצבעות רדומות חלקית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד כמה פרטים קטנים - תגובה
ד''ר גד ולן28/09/2013נראה שאתה צריך להתייעץ עם מנתח ע״ש במקום מגוריך. לא כלכך משנה אם הוא גם נוירוכירורג או לא, העיקר שהוא מנוסה בטיפול בע״ש צווארי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקבל יעוץ לפניי או אחרי רופא כאב?
מוטי29/09/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקבל יעוץ לפניי או אחרי רופא כאב? - תגובה
ד``ר ליאור מרום29/09/2013זה לא ממש משנה אם מצבך לא דורש ניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד כמה פרטים קטנים - תגובה
ד''ר גד ולן28/09/2013נראה שאתה צריך להתייעץ עם מנתח ע״ש במקום מגוריך. לא כלכך משנה אם הוא גם נוירוכירורג או לא, העיקר שהוא מנוסה בטיפול בע״ש צווארי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיבוע עמוד שידרהצביקה20/09/2013
לפני שנתיים עברתי קבוע עמוד שידרה בגיל 36 לאחר שנה הסירו חצי שמאלי של הקבוע כעת לאחר שנה נוספת סובלת מכאבים והקבוע שנותר בולט וכואב.
האם היה נכון להסיר את כל הקיבוע כבר בפעם אחת ? או ביכלל ?
או נכון הדבר לעשות פעולה זו שנה אחר שנה ?
והאם יש מצב להחמרה לאחר הסרה מלאה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיבוע עמוד שידרה - תגובה
ד``ר ליאור מרום22/09/2013שלום. תשובה מצויה בפורום האחר בו שאלת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בירךאיה18/09/2013
שלום
בן 58, מזה 10 ימים התחילו לי כאבים בגב תחתון ימני שירדו לירך, כעת לא כואב הגב אלא הירך.
ברנטגן ע"ש מותני יצא:
שינויים ספונדילוטיים עם אוסטיאופיטים קידמיים וצדדים.
רושם להצרות הרווח הבין חוליתי L4-5 הממצא יכול להעיד בעקיפין על דיסקופתיה.
הכאבים בעמידה,
מה אומרים הממצאים ?
האם יתכן גידול בין החוליות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בירך - תגובה
ד``ר ליאור מרום22/09/2013ל הרגע. זה לא גידול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גב וספורט הולכים יחד?מתן18/09/2013
אז ככה, אני חייל בן 19 ואני עוסק בספורט (ריצה), לפני כחצי שנה החלו לי כאבים בשוק ימין שבהמשך התפשט גם לשמאל והורגשו בזמן מאמץ, בזמן ריצה, הכאבים נמשכו כמעט חמישה חודשים. בנוסף לכאבים אלה יש לי רגישות לכאב בגב תחתון כבר כמעט שנה, כשהחלו הכאבים בשוק פניתי לאורתופד שהפנה אותי לעשות CT גב, הממצאים הראו שיש
לי בלט "דיסק קל משיק לשק" ב: L3 - L4 , L4 - L5 , L5 - S1.
באורח פלא כאבי השוק הלכו ונעלמו לעומת כאבי הגב שהלכו והתגברו.
עיקר כאבי הגב שלי הן בפעולות יומיות בסיסיות כמו קשירת שרוכים, סיבון רגליים, התכופפות לברז בזמן צחצוח שיניים וכ'.. ולא בזמן ריצה.
השאלות הן:
מתאור המצב הנ"ל מה היא ההבחנה שאתה מוצא?
האם המשך הריצה פעמיים בשבוע תביא להחמרת המצב או שאין קשר?
תודה מראש וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גב וספורט הולכים יחד? - תגובה
ד``ר ליאור מרום18/09/2013שלום. טענתך זקוקה לברור ובדיקה מסודרת ולא אינטרנטי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי גב וספורט הולכים יחד? - תגובה - תגובה
ד''ר גד ולן18/09/2013מעולם לא אמרתי למטופל הסובל כאבי גב אך אוהב לרוץ, לשחות או לרכב על אופניים, שעליו להפסיק את פעילותו הגופנית.
הכל שאלה כמה אתה יכול לסבול את הכאב אם בכלל...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסבר לבדיקת CT בבקשהאסף17/09/2013
שלום ד"ר אני בן 42 סובל מכאבי גב חזקים 3 שבועות
עברתי בדיקת ct והייתי מבקש עזרה בהבנה :
בלט דיסק אוסטאופיט בן חוליות L4-L5 עם לחץ קל על השק.מלאות פורמינלית מימין,יתכן ומדובר בפרגמנט דיסק,עם לחץ על שורש L4 מימין .
מה המשמעות בשפה פשוטה ברשותך ואופן הטיפול ההמשכי לכך
תודה מראש אסף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסבר לבדיקת CT בבקשה - תגובה
ד``ר ליאור מרום17/09/2013שלום,
המשמעות שיש לך ככל הנראה פריצת דיסק במרווח הנ"ל.
התייעץ פורמלית עם מנתח עמו"ש לגבי המשך והצעות טיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ובנוסף
אסף18/09/2013שלום ד"ר תודה על תשובתך. הייתי רוצה לשאול אם יש לי צורך בניתוח על פי הנתונים או שאחלים מכך במשך הזמן היות ואתה כמנתח יודע? תודה אסף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקה אנגיוגרפיהשרה16/09/2013
הריני בת 53.
ביצעתי בדיקת אנגיוגרפיה (עקב גוש בגרון)
ומצאתי גם תוצאות לגבי הצוואר.
אציין שאין לי כאבים בצוואר אבל יש לי הגבלת תנועה.
אבקש את חוות דעתך לתוצאות הבדיקה.
אשמח לדעת מה הסיבות לכך.
"בחלון מכוון לעצמות הודגמו שינויים אוסטאוארטריטים של גופי החוליות הכוללים היפרטרופיה פצטלית ניכרת
בעיקר במרווחים בין חולייתיים C4-C5 -ו C5-C6עם בלט דיסק אחורי קטן במרווח בין חולייתי C5-C6הלוחץ
על השק התקאלי במידה קלה . "
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקה אנגיוגרפיה - תגובה
ד``ר ליאור מרום17/09/2013שלום
לא ניתן להתיחס ללא הקשר לבדיקה קלינית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח צמנטחלי15/09/2013
שלום,אמי היא אישה בת 67 חולת סכרת כ 30 שנה, עברה שני ארועים מוחיים וצינתור לפני שנה,השבוע היא נפלה במקלחת ויש לה שבר בחוליה בגב וסדק,בבית החולים אמרו כי נדרש ניתוח צמנט, שאלתי היא מה הסיכונים בניתוח כזה במצבה? האם ניתוח כזה הכרחי או יש פתרון נוסף? האם ניתן להמתין תקופה לפני שמבצעים ניתוח כזה או שיש סכנה שהמצב ידרדר? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח צמנט - תגובה
ד``ר ליאור מרום15/09/2013רלי שלום,
ניתוח הזרקת צמנט לא מבצעים לפני שמוצו אופצית הטיפול השמרני בחגורה משך כ 3 שבועות.
כל הצעה אחרת אינה לפי הספרות הרפואית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח צמנט
חלי16/09/2013אני מבינה, האם יש איזושהי דרך ליצור איתך קשר באופן אישי להתייעצות טלפונית אפילו? מכיוון שמה שהוצע בפנינו אינו לפי הספרות הרפואית כדבריך, ולא מבצעים ניתוח כזה לפני שמנסים חגורה קודם כל. אנחנו פשוט לא רוצים להיות פזיזים ולהיכנס לניתוח מיותר במצבה הרגיש ממילא.תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח צמנט - תגובה
ד``ר ליאור מרום17/09/2013ניתן לפגוש אותי בצורה פורמלית בלבד:
מרפאות חוץ עמו"ש רמב"ם/כללית מושלם/פרטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח CTיפה15/09/2013
שלום רב
מבקשת עזרה בפיענוח CT עמוד שדרה מותני/סקראלי
סריקה L3-L4
בלט אנולוס דיפוזי גורם לאימפרסיה קטנה על קדמת השק התקאלי
סריקה L4-L5
בלט אנולוס דיפוזי גורם לאימפרסיה קטנה על קדמת השק התקאלי
היפרטרופיה של ליגמנטות פלבה, זיזים גרמים בפסטות -היצרות משנית של פורמינות
נירליות בחלקן תחתון.
סריקת L5-S1
בלט אנולוס אחורי-שמאלי משיק לקדמת השק התקאלי ונוגע במוצא של שורש
עצב S1 משמאל
נוזל בדוגלס בכמות קטנה
אודה למפענח ומבקשת להבין מה הבעיה ? כמה חמורה? ומה הטיפול הנדרש
תודה מראש
יפה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח CT - תגובה
ד``ר ליאור מרום15/09/2013שלום,
ראשית- אנחנו לא "מפענחים". אנחנו מנתחי עמו"ש .
אם ברצונך פענוח - המתיני לפענוח הרשמי.
אין משמעות לתוצאות בדיקה כלשהיא ללא בדיקה קלינית נלווית.
לשם כך הפגשי עם מנתח עמו"ש .ץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)




.jpg)