מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח גבדיקלה18/08/2013
שלום,
כחצי שנה לאחר לידה וטיפולי פיזיותרפיה, דיקור וכירופרקטיקה שרק החמירו את מצבי. בבדיקת CT נמצא אבחון של מכון דימות רמב"ם בקע גדול בחוליות L4-L5 ובנוסף בקע ב-L5-S1.
אני מטופלת של ד"ר חנני וכשהוא ראה את צילום ה-CT מצא פריצת דיסק חמורה ולאחר בדיקה גופנית שאובחנה ב-DROP FOOT, המליץ כי עליי לעבור ניתוח גב בהקדם.
כשפניתי לחוות דעת נוספת (לא שחלילה אני מזלזלת בהמלצת ד"ר חנני) נאמר לי כי ללא בדיקת MRI לא ניתן לקבוע האם יש צורך בניתוח.
שאלתי היא האם בדיקת CT יכולה להוות אינדיקציה מספקת לניתוח גב?
יש לציין שגם לא ביצעתי בדיקת EMG.
האם כדאי קודם לעבור בדיקות אלו לפני ההחלטה לעבור ניתוח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח גב - תגובה
ד``ר ליאור מרום30/08/2013דקלה שלום,
בדיקת CT מספיק טובה כדי לאבחן.
בכדי לדיין ניתוח, אני הייתי מוסיף MRI, ואני בטוח שגם ד"ר חנני יעשה כך.
EMG לא תורמת להחלטה כזו או אחרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבת דיסק צוואריתאנונימית17/08/2013
שלום,לפני חודש עשיתי צריבת דיסק צווארית ב2חוליות ובמהלך החודש הזה עבדתי קצת קשה ויש לי טיפה כאבים שדומים לכאבים שלפני הצריבה.יכול להיות שזה חזר לי? הרופא אמר לי שתהליך ההחלמה מתרחש עד שלושה חודשים.אני מאוד מודאגת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריבת דיסק צווארית - תגובה
ד``ר ליאור מרום19/08/2013שלום. מציע שתשתפי את המנתח בלבטים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסבר לפענוח MRIדוד בוטא15/08/2013
אפשר לקבל הסבר פשוט יותר?
ולהבין מה אפשר לעשות כדי להקל על הכאבים בהווה ובעתיד?
בגובה L4-5 בקע דיסק מרכזי ימני הגורם ללחץ על קדמת השק התקאלי ולהיצרות של הרצס הימני, ללא לחץ ברור על מוצא השורשים.
בגובה L5-S1 בקע דיסק סב ארטיקולרי ימני הגורם להיצרות הרצס הימני, אך לא נצפה לחץ ברור על מוצא השורשים. תעלות פתוחות.
הקונוס המודולרי בגובה D12-L1 במראה תקין.
מה אני אמור להבין מהפענוח הזה?
ומה ההמלצות כדי למנוע כאבים איומים שאני סובל?
(חוץ ממשכי כאבים )
תודה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסבר לפענוח MRI - תגובה
ד``ר ליאור מרום15/08/2013שלום. כדי להקל על כאבי הגב פנה ליעוץ לא אינטרנטי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עמוד שדרה צווארירא13/08/2013
שלום רב,
מזה שלושה שבועות סובלת מכאבים עזים בצוואר, שכם ימין ויד ימין. האגודל ביד ימין חסרת תחושה לחלוטין והיד כולה חלשה וחסרת קואורדינציה ועם בעיות במוטוריקה עדינה.
בסיטי נמצא
סקוליוזיס קלה בע"ש צווארי תחתון קמורה ימינה ויישור של ע"ש צווארי.
שינויים ארטרוטים במפרק אטלנטו-אקסיאלי.
זיזים ניוונים קדמיים בינוניים ואחוריים לאורך ע"ש צווארי.
בקע דיסקלי מרכזי עם לחץ בינוני על השק התקאלי בגןבה C2-C3.
קל יותר בC3-C4 ובינוני בגובה C5-C6, C4-C5.
האם יש מה לעשות? האם יש צפי סטטיסטי להקלה בכאב ו/או בסימנים הנוירולוגים?
בבדיקה הפיזיולוגית הראשונית אמר הרופא שכנראה מדובר בפריצת דיסק ובתוצאות מדובר על בקע, האם אותו הדבר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עמוד שדרה צווארי - תגובה
ד``ר ליאור מרום14/08/2013עליך לבצע mri צוואר בהקדם ולפנות ליעוץ מנתח עמו"ש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יהודולרי ירון04/08/2013
שלום רב,
לפני כשנה התחלתי להרגיש כאבי בגב תחתון, טופלתי בכדורים אטופאן, רוקוסט.
אך הטיפול לא עזר לפני מספר שבעות בצעתי CT להלן הממצאים:
גובה של גופי החוליות שמור.
הודגמו אוסטיופיטים קדמיים זעירים בגבהים L1,L4,L5
מפרקים פאצטלים שמורים.
הודגם בקע דיסקי לטרלי משמאל בגובה L3-L4 גורם לפורמינל סטנוזיס ללא ספיינל סטנוזיס.
בלגינג דיסק לטרלי מימין L4-L5 גורם לפורמינל סטנוזיס ולחץ עך השק הטקאלי ללא ספיינל סטנוזיס.
אני בן 36 והכאבים הינם חזקים מאד אך ללא הקרנה לרגליים או ידיים אך יחד עם זאת בהמהלך הליכה או עמידה או ישיבה ממושכת (20 דקות לערך) הכאבים מתגברים.
השאלה הי מה אלי לעשות ע"מ להקל על הכאבים. כמו כן שחכתי להוסיף שבמהלך תקופה של חצי שנה עשיתי עיסויים בגב תחתון ודקור וכו טיפולים אלו לא עזרו לכאב כלל.
נא עזרו לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יהוד - תגובה
ד``ר ליאור מרום05/08/2013שלום.
מה שאתה צריך זו בדיקה.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עמוד שידרהטלי03/08/2013
שלום ביתי ביצעה mri בעקבות תלונות של כאבי ראש וצוואר בלתי פוסקים התוצאות: מעבר קרניו-צרביקלי שמור פרט למוקד זעיר היפראנטנסי בגובה גוף חוליה c 2 - ממצא זה נמדד באורך כ 3 מ״מ יכול להתאים לסירינקס זעיר. הילדה סובלת מספינה ביפידה האם סירינקס מראה על בעיות עם נוזל עמוד השידרה? מה המשמעות? תודה
חזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עמוד שידרה - תגובה
ד``ר ליאור מרום03/08/2013טלי שלום,
סירינקס זו למעשה ציסטה בחוט השדרה.
סביר להניח שזה פגם מולד היות וציינת שיש גם ספינה ביפידה , שגם היא נכללת בשינויים סב לידתיים מולדים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעמעד שידרה
טלי03/08/2013תודה רבה דוקטור על תשובתך שאלה אחרונה האם ציסטה יכולה להסביר את כאבי הראש והצוואר? ולמי לדעתך עלי לפנות להמשך בירור תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גב תחתון ממוקדיםאורית31/07/2013
שלום
אני בת 38 וסובלת מזה חודשים רבים מכאבי גב תחתון הבאים לידי ביטוי במעבר ממצב של ישיבה (נניח ממשחק עם הילדים על הרצפה..) למצב של עמידה. במצב כזה לוקח לי כמה דקות עד שאני מזדקפת ומתיישרת.
מה זה יכול להיות?
תודה
אורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גב תחתון ממוקדים - תגובה
ד``ר ליאור מרום31/07/2013שלום אורית,
היות ומנהלי הפורום לא צוידו בעינים דרך מדיום האינטרנט תצטרכי לנפגד עם רופא מתאים. )אורטופד כללי ובמידת הצורך מנתח עמו" ש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרהחסוי30/07/2013
שלום רב,
בתי בת 17 סובלת מכאבי גב מזה כחצי שנה עם הקרנות לרגליים בעיקר לרגל ימין (חשה נמלים לדבריה) ובנוסף כואב לה לשבת זמן ממושך (יותר מחצי שעה).לאחר התייעצות עם האורתופד היא הופנתה לבדיקת CT והממצאים היו:
גובה גופי החוליות,פדיקל ומפרקים פסטלים שמורים.
בלט דיסק בגובה L4-L5 גורם ללחץ קל על השק התקאלי,ללא ספיינל סטנוזיס.
בעקבות זאת הרופא הפנה אותה לביצוע MRI של עמוד שדרה מותני והממצאים הם:
הבדיקה בוצעה בטכניקת SE,TSE בשקלול T1,T2 במישור סאגיטלי ואקסיאלי.
הלורדוזיס הפיזיולוגית שמורה.
סיגנל שמור מלשד החוליות.
סיגנל שמור מנוקלאוס הדיסקיות.
הקונוס המדולרי מודגם שמור.
סריקת L1-L2: ללא עדות לבקע הדיסקית. הפורמינות חופשיות.
סריקת L2-L3: ללא עדות לבקע הדיסקית. הפורמינות חופשיות.
סריקת L3-L4: ללא עדות לבקע הדיסקית. הפורמינות חופשיות.
סריקת L4-L5: ללא עדות לבקע הדיסקית. הפורמינות חופשיות.
סריקת L5-S1: ללא עדות לבקע הדיסקית. הפורמינות חופשיות.
מה אומרים הדברים? אני לגמרי מבולבלת מכל זה... האם הMRI שולל את הCT ? אודה לכם מאוד אם תוכלו לעשות סדר בדברים.איך ממשיכים מכאן? מה עלינו לעשות? הילדה סובלת ויש לציין שכל הבדיקות וההמתנה להן לוקחות זמן רב (חודשים רבים) ובנתיים הילדה מתלוננת על כאבים שמפריעים להתנהלות התקינה שלה.בנוסף יש לציין שעפ''י המלצה של האורתופד היא הופנתה לפיזיותרפיה עוד בטרם עשתה את הבדיקות אבל זה לא הועיל .אודה מאוד על עזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה - תגובה
ד''ר גד ולן30/07/2013משמעות בדיקת ה-MRI היא שכאביה של בתך אינם עקב בעייה בעמוד השדרה המתני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי דגנרטיבי עם היצרות בין חוליותאהובה29/07/2013
אדונים נכבדים,
בצילום גב תחתון ומותני יש שינוי דגנרטיבי עם היצרות בין חוליות L2-L5, תזוזה קלה אחורית של חוליה L2 - ספונדילוליסטזיס.
אבקש הסבר ומה עושים במצב הזה?
בתודה מראש,
אהובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינוי דגנרטיבי עם היצרות בין חוליות - תגובה
ד''ר גד ולן29/07/2013הממצאים מעידים על קיומה של מחלה שחיקתית בחוליות ע"ש מתני.
אבל ללא בדיקה שלך והתרשמות מההתאמה בין ממצאי הבדיקה לממצאי ההדמייה לא ניתן להגיע לידי מסקנה טיפולית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גב תחתון באופן רצוףד``ר ליאור מרום25/07/2013
שלום
בתקופה האחרונה יש לי כאבי גב באופן רצוף וזה כאב שדי מפריע
בבדיקת CT נצפנ הממצא הבא
חולית מעבר S1 ,עם לומבליזציה חלקית של S1.
SPONDYLOLYSIS של פסטה ימנית בלבד של L5 , עם LYSTHESIS מינימלי של L5
מה המשמעות ?
הרופא אמר שלא צריך לנתח אבל יש לי כאבים מציקים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוקר טוב אני אשמח לקבל תשובה
אבי28/07/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי גב תחתון - תגובה
ד``ר ליאור מרום28/07/2013נ סה טיפול מרפאת כאב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבסדר גמור אבל מה המשמעות של התוצאה
אבי28/07/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבסדר גמור אבל מה המשמעות של התוצאה - תגובה
ד''ר גד ולן28/07/2013משמעות התוצאה:
יש לך פגם בחוליות L4-5 שגורם לכאבי הגב שלך, אפשר לנתח אותך ולקבע את החוליות ואפשר שלא, זה תלוי בך וכמה זה כואב לך.
ניתוח יש לו סיכוי גבוה להפחית משמעותית את הסבל שלך וזאת בכפוף לבדיקה שלך ומצאית ממצאים התואמים את מה שמודגם בהדמייה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח EMGאסף תירם23/07/2013
EMG study may suggest mild chronic radiculopathy L4-S1 bilaterally,without acute denervation features
מבקש עם תוכלו לעזור לי בפיענוח מסקנה זאת.
תודה רבה,
אסף תירם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח EMG - תגובה
ד``ר ליאור מרום24/07/2013אסף שלום. משמעות שיש האטה בהולכה החשמלית מעצבוב L4-S1 בשתי הרגלים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות צילום עמוד שדרה צוואריאלה23/07/2013
שלום רב,
בפענוח צילום שקיבלתי היום כתוב" ביטול הלורדוזה הפיזיולגית הצווארית" אשמח להבין מה הכוונה?? הצילומים הם בנוסף לבדיקות סי.טי שהראתה לחץ בחוליות התחתונות ושתי בדיקות MRI תקינות ו - 4 חודשים של כאבים בלתי פוסקים מאיזור המותן. . תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות צילום עמוד שדרה צווארי - תגובה
ד``ר ליאור מרום24/07/2013אלונה שלום. ביטול לורדוסיס כוונתו שאין את העקומה הטבעית של הצוואר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת MRI לאחר תאונהא23/07/2013
שלום רב!
לפני כחצי שנה (בן 25), לאחר פציעה, אובחנתי בCT כסובל
"משברים באלמנטים לטרלים מימין של חוליות L2-4 עם הסננת הרקמות הרכות".
כמו כן בבדיקה נראה כי ישנו בלט דיסק קל בגובה 5L-1S על לחץ קל על השק הדורלי (להבנתי ללא קשר לתאונה).
לאור המשכות הכאב הופנתי לבדיקת MRI.
בפענוחה הדברים החריגים הם:
- סיומת הקונוס מודגמת בL1-2 ללא עדות לאותות חריגים.
- דיסטרביוציה של שורשי קאודה אקבינה בגדר הנורמה.
- L1-S1 ניוון דיסק עם בלט ובקע מרכזי זעיר, ללא סמני לחץ על השק, ללא הצרות ספינלית או פורמינלית.
- בסיכום נכתב: מוקד בחוליה L2, בעל מאפיינים של המנגיומה לא טיפוסית. ניוון דיסק L5-S1 עם בלט ובקע זעיר, ללא לחץ על השורשים.
שאלתי היא - מה הוא הנזק המתואר בפענוח הMRI ומשמעותו..
(ברור לי שעליי להיפגש עם אורטופד עמ"ש ושהייעוץ האינטרנטי הינו בעירבון מוגבל, אבל אשמח לדעת בגסות מה ההשלכות..)
רב תודות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקת MRI לאחר תאונה - תגובה
ד``ר ליאור מרום23/07/2013שלום. אין לזה קשר או משמעות שקשורות לתאונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפענוח בדיקת MRI לאחר תאונה - שאלה
א24/07/2013תודה רבה על התגובה,
עד כמה הממצאים בעייתיים?
הייתי אצל אורטופד עמ"ש, בבדיקה נאמר לי שהבעיה כרגע היא ניוון הדיסק L5-S1 עם בלט ובקע זעיר ולא השברים מהתאונה..
לשאלתי אם להימנע מסחיבת משקלים ופעילות עצימה נאמר לי שכנראה לפעילות שאעשה לא תהיה השפעה על המשך ניוון הדיסק ושסיכוי טוב שהניוון ימשך בכל מקרה (בזמן כלשהו לא ידוע) בגלל סיבות ביולוגיות שונות ולא בגלל דברים שאעשה/לא אעשה.
מה דעתך ד"ר?
שוב תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריצת דיסקאלי22/07/2013
ממצאי סיטי:
l5-s1 אי סדירות של לוחיות דיסקליות עם יצירת זיזים אחוריים ובקע דיסק אחורי מרכזי ולטרלי דו צדדי.יותר משמאל גורם ללחץ על השק התקאלי.הצרות של רצסים לטרלים ופורמינות ורטבליות דו צדדי
אני סובל כבר שנתיים מכאבים עזים בגב תחתון ורגל שמאל...עשיתי טיפיולים רבים במרפאת כאב שהחזיקו חודש-חודשיים..מה המוצא שלי להפטר מהכאבים לתקופה ארוכה..תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריצת דיסק - תגובה
ד``ר ליאור מרום23/07/2013אלי שלום.
הפתרון שלך לא נמצא בתשובה בפורום אינטרנט אלא בפגישה עם מנתח עמו"ש.ה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בגב במותני צד שמאלאורית22/07/2013
היי לפניי 6 חודשים עברתי ניתוח שרוול לאחרונה אני מרגישה כאבים בצד שמאל גם באיזור של הניתוח גם באיזור הגב המותני כאילו כמו כאב מקרין כזה ממה זה יכול לנבוע עשיתי. סיטי של הבטן אין ממצא חריג כירוג בדק אותי לא מצא בקע אז מה זה יכול לנבוע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בגב במותני צד שמאל - תגובה
ד``ר ליאור מרום23/07/2013שלום אורית.
רפואה זה לא מקצוע אינטרנטי ותזדקקי לבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




