מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בלט דיסק שהחמירסיגל מזרחי13/02/2014
מבקשת ייעוץ לגביי החמרה בתוצאות EMG סימני ראדיקולופתיה קלה כרונית בגובה L5 הרופא אמר שזאת כנראה החמרה כי בעבר אמרו שהמימצאים היו תואמים לבלט דיסק ועכשיו יותר לפריצת דיסק האם זה נכון?
איך יודעים מה המצב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלט דיסק שהחמיר - תגובה
ד``ר ליאור מרום14/02/2014שאלתך לא ברורה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות וכאב גב תחתוןאנונימית13/02/2014
לפני כשבוע הבחנתי בנפיחות בגב התחתון בין ״הגומות״ בגב במשך יום שלם התפתלתי מכאבים ופניתי לרופא המשפחה שלי שטענה כי נתפס לי השריר והנפיחות נובעת מכך... הביאה לי איבופן שמאוד עזר אבל עדיין יש נפיחות... יש לציין שבחודש האחרון אני יושבת רוב היום בעבודה ולא ממש בפעולה אבל הנפיחות הזאת מאוד מלחיצה אותי... האם היא נובעת משריר תפוס? אולי יתכן שזה שומן שהצטבר או משהו חמור יותר? מה דעתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות וכאב גב תחתון - תגובה
ד``ר ליאור מרום14/02/2014דעתי ניתנת לאחר בדיקה בלבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גב תחתון במנוחהגליה12/02/2014
שלום אני אישה בת 35 .במשך השנים היו לי מידי פעם כאבי גב תחתון שעברו מעצמם אחרי כמה ימים אבל כבר כמה ימים שא ני סובלת מכאבים ישר שאני פוקחת את העיניים במיטה כאבים שממש מציקים...ולא מאפשרים לי לחזור לישון שום תנוחה במיטה לא עוזרת הדבר היחידי שעוזר זה לקום ולהתחיל את היום ולאט לאט זה עובר ולא מפריע לי במשך היום אני רוצה לציין שאני מתכופפת קדימה לרגליים יש כאב מה זנ יכול להיות להיות? כאב שבא במנוחה בישיבה ולא במאמץ?עשיתי צילום רנטגן האם זה מספיק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גב תחתון במנוחה - תגובה
ד``ר ליאור מרום14/02/2014דרוש יעוץ רופא ולא אינטרנטי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בגב עליון פענוחנטלי10/02/2014
שלום רב אני פונה אליכם כדי תסבירו את הפענוח של הבדיקה אני סובלת מזה חצי שנה מכאבים בצד שמאל שהולכים עם הזמן וגוברים עשיתי סיטי גבי וסיטי צווארי והתשובה שקיבלתי היא : בגובהC7-L1; מבנה גרמי תקין פרט לשקע השמורל וזיזים גרמיים קטנים קידמיים בגופי חוליות גביות אמצעיות. ואז רשום : בלט דיסק אחורי מרכזי קל בגובהD6-7 , D7-8 עם לחץ קל על השק. הדיסקים מנווונים. ללא בלטי דיסקים בשאר הגבהים .
עשיתי m.r.i בהפניה לא היה רשום עם חומר מוזרק ותוך כדי הבדיקה באמצע הזריקו כדי לראות יותר טוב.
כשיצאתי מהבדיקה שאלתי את הרופא האחראית למה הזריקו לי חומר
והיא אמרה שהיא ראתה ממצא אבל היא לא בטוחה שזה בלט דיסק
אני שואלת אתכם בבקשה תענו לי אני מפחדת ודואגת
מה זאת המילה ממצא יש לזה הרבה אופציות של בעיות או חלילה משהו לא טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בגב עליון פענוח - תגובה
ד``ר ליאור מרום11/02/2014לא לדאוג, הכל תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח נוקלאופלסטי - בעד ונגד?רמי29/01/2014
שלום,
לאחרונה אובחנתי אחרי בדיקת CT עם בקע ב S1-L5.
אני סובל מכאבים אבל לא ברמה שמצריכה נטילת משככי כאבים.
כמו כן אני מבצע פיזיוטרפיה והולך לכירופרקט.
האורתופד שהציג לי את הניתוח הנוקלאופלסטי טען שגם אם עכשיו המצב נסבל/"בשליטה" הניתוח יכול למנוע החמרה עתידית.
מצד שני הכירופרקט טען שמנסיונו במטופלים שעברו את הניתוח, הבלט/פריצה חוזרת במקום אחר באותו הדיסק מאחר והוא כבר הוחלש.
נא דעתך.
תודה,
רמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח נוקלאופלסטי - בעד ונגד? - תגובה
ד``ר ליאור מרום03/02/2014דעתי ניתנת רק לאחר בדיקה, הפורום לא יכול להחליף את זה.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריצת דיסק צוואריאורן ורד17/01/2014
היי,
לאחר חודש של כאבי גב בשכמות צמוד לצוואר וביד ימין ונימולות בשתי אצבעות קיבלתי סוף סוף תוצאות CT ולהלן עיקרם:
C1-2 וגם C2-3 וגם C3-4 - ללא ממצא מיוחד.
C4-5 בקע דיסקי מרכזי אחורי קל עם לחץ קל על השק התקאלי.
C5-6 שינויים ניוונים דיסקוגנים עם היצרות של מרווח בינחולייתי. הופעת זיז גרמי מרכזי אחורי גס ובקע דיסקי מרכזי עם לחץ ניכר על השק התקאלי. שומן אפידורלי שמור.
בשתי החוליות האלו מצויין כי המפרקים הפצטליים האונקוברטברלים, התעלה הספינלית הגרמית ללא סטיות.
C6-7 - וגם C7-D1 - תקין.
אשמח לשמוע דעתכם בענין...
ואגב, אשמח לדכ=עת איזה פיזיוטרפיה מתאימה במקרה כזה.
תודה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריצת דיסק צווארי - תגובה
ד``ר ליאור מרום17/01/2014שלום,
חוות דעתנו נתנת לאחר שמיעת אנמנזה,בדיקה גופנית, מעבר על ההדמיה.
כך עושים רפואה ראויה ומכובדת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפריצת דיסק צווארי
אורן ורד17/01/2014תודה !
אם כך , מדוע קיים הפורום הזה ? שהרי אין ביכולתי לפגוש אותך לאבחנה או משהו...
בטח שלא היום..
חשבתי רק לשמוע באופן כללי את דעתכם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפריצת דיסק צווארי - תגובה
ד``ר ליאור מרום19/01/2014שלום,
פורום נועד לשאול שאלות כלליות ולא מקרה פרטני- לצורך כך יש להבדק.
רפואה אינו מקצוע תאורטי אלא מעשי.
זאת נאמר מאות פעמים כבר וההודעה בראש חוצות הפורום
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוח דקומפרסיה וקיבועאייל16/01/2014
שלום דוקטור
לפני 4 שבועות עברתי ניתוח דקומפרסיה L3-L4 L4-L5 וקיבועL3-L4 סה"כ הרגשתי נהדר השיחרור ברגליים הורגש מיידי.
לפני 5 ימים התחלתי להרגיש כאב עצום ברגל שמאל שמורגש רק בישיבה ובמיוחד שאני קם מישיבה לעמידה מרגיש כאב נוראי שלא היה לי אף פעם.בזמן שכיבה אין כאב וגם לקום משכיבה לעמידה יש טיפה כאבים בגב שזה כאבי ניתוח.
אשמח לדעת מה הסיבה שיכולה להיות הכאב העצום הזה ברגל אפילו פירקוסט לא משפיע על הכאבים בזמן שינוי תנוחה מישיבה לעמידה
תודה רבה מקווה לתשובה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר ניתוח דקומפרסיה וקיבוע - תגובה
ד``ר ליאור מרום17/01/2014שלום,
ממליץ לך להתייעץ עם המנתח שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים באיזור עצם הזנבנתי16/01/2014
שלום רב,
אני בת 37, בריאה. לפני 4 חודשים ילדתי (לידה שניה) ברוך השם בלידה תקינה וטבעית וקיבלתי אפידורל.
באותו יום של הלידה, לאחר שההשפעה של האפידורל פגה, התחלתי להרגיש כאבים באיזור עצם הזנב (ישבן) בעיקר בישיבה.
מאחר ולא הייתה סיבה לכאב, הייתי בטוחה שהוא יעבור לבד, אך לצערי הרב הכאב רק מתגבר ומתחזק ואני כבר ממש סובלת!
הייתי אצל אורטופד שחשב זהו שבר בעצם הזנב ושלח אותי לעשות CT של עצם העצה ועצם הזנב.
למזלי בבדיקת ה- CT גילו שאין שבר בעצם הזנב ולא רואים כלום. עם תשובות הבדיקה הגעתי לרופא מומחה באחד מבתי החולים והוא אמר לי (לאחר שבדק את הדיסק ועשה לי כמה תרגילים) שהכל תקין ושהוא לא רואה שום דבר מיוחד ושאחזור אליו עוד חצי שנה לביקורת.
הבעיה היא שאני ממש ממש אבל ממש סובלת מכאבים עזים, הכאב באיזור הישבן מתחיל להקרין לי לרגל ימין וגם עולה מעט לכיוון הגב.
האם יכול להיות שיש לי פריצת דיסק? או איזו דלקת?
אשמח אם תוכלו לייעץ לי מה לעשות כי כרגע הכאבים הופכים לסיוט וממש משפיעים על אורח חיי.
תודה והמשך יום נפלא!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים באיזור עצם הזנב - תגובה
ד``ר ליאור מרום17/01/2014שלום,
תזדקקי ליעוץ פורמלי ולא עצות אינטרנט, המקרה שלך לא לדיון אינטרנטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול במרפאת כאב- בלוק אפידורלחיילת14/01/2014
היי,
לפני כמעט 10 חודשים החלו לי כאבי גב תחתון חזקים עם הקרנות לברכיים.
טיפול פיזיוטרפיה לא עזר והאורטופד גב המליץ על מרפאת כאב.
הגעתי למרפאה לפני כשבועיים, כשבזמן הזה הרופא עשה לי 2 טיפולים של מזותרפיה (בהפרש של שבוע אחד מהשני). (הוא אמר שבגלל שהסיטי הראה רק בלט דיסק, הכאב נובע מדלקת). אחרי הטיפול הראשון הרגשתי כאבים אדירים מהדקירות והכאב ההתחלתי לא נרגע. אחרי חשיבה רבה, הרופא הציע שנעשה עוד טיפול מזותרפי ואם הוא לא יקל על הכאב- אחרי שבוע נעשה בלוק אפידורל.
השאלה שלי היא אם בלוק אפידורל הוא לא טיפול קיצוני מדיי? אני עם כאבים כבר כל כך הרבה זמן וזה כל כך כואב, אבל אני מפחדת מהזריקה עצמה, במיוחד כשלקרובת משפחה שלי הוא רק הזיק.
עד כמה מסוכן זה לקבל זריקה כזאת? כמה זמן התאששות היא מצריכה? הוא אמר שזה עם הרדמה מקומית, עד כמה היא באמת מרדימה? כמה זמן לוקח להזריק את החומר?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול במרפאת כאב- בלוק אפידורל - תגובה
ד``ר ליאור מרום15/01/2014זריקה אפידורל אינה מסוכנת.מספיק לראות עמה יולדות בשנה מקבלות. ..לגבי תועלת:עם התוויה נכונה צפוי שיפור אצל 50 אחוז מהמטופלים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גביהושע13/01/2014
שלום אני בן 27 היום בלילה באמצע השינה קיבלתי כאבי גב חזקים במרכז הגב שמקרין גם כלפי החזה בקושי הצלחתי לקום. בבוקר המצב השתפר אבל עדין כאבים חזקים קשה לי להתיישר לקום משכיבה לעמידה ובכלל לעשות תנועות חדות ממה זה יכול לקרות מה עליי לעשות? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גב - תגובה
ד``ר ליאור מרום17/01/2014שלום,
עליך להבדק אם ממשיך .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגת , מצטערת על האורך חייבת עזרהדין09/01/2014
התחילה לי סחרחורת לפני 7 חודשים , בתנוחת שכיבה או הרמת הראש ממש הייתה לי סחרחורת חזקה כאילו אני עפה , אחרי כמה ימים זה הפך להיות שיוט , חוסר איזון , זה התבטא למשל : שאני שוכבת לצד הרגשה של ציפה ואז שאני קמה החלל קופץ לי , הראש כבד כל תנועה עם הראש לצדדים למעלה ולמטה כאילו הוא נשמט / עף מהר , עד עכשיו כל תזוזה שלי עם הראש תחושה של חולשה , מין מיגרנה כאילו אין לי חמצן בראש , ובנוסף כאילו כל הגוף שלי זז, למשל אם אזיז למעלה למטה , החלל זז לי יש פעמים שממש קופץ ויש פעמים של תחושת ריחוף אותו דבר לצדדים כל הזמן הגוף שלי בהרגשת תנועה / סחרור וזה מתגבר בהזזת הראש , במקומות עם הרבה אנשים ממש קשה לי , אני עוד יותר מרגישה את התחושת אונייה , שאני מסתובבת עם הראש להסתכל על משהו פתאום כל הרצפה זזה לי , אני כבר לא עושה כלום בגלל זה , וזה נראה לי כרוני כי זה הרבה זמן ! עשיתי כבר כמה פעמים בדיקות דם מקיפות , לפני 5-6 חודשים MRI , בדיקות אי אן ג׳י , ברה , יש לי משקפיים לרחוק , עשיתי פיזיותרפיה וסטיבולרית שלא עזרה ! כלום לא עוזר אני עכשיו אצל כירופרקט, עשיתי רנטגן של הצוואר והוא אומר שהצוואר שלי בצורה ישרה ולא בצורת c ושזה נראה לו מה שגורם לי לזה , השאלה שלי האם זה בכלל יכול להיות משהו מסובך בעמוד שדרה? כמו לחץ על חוט שדרה ?? יש לי לפעמים כאבים בזמן האחרון בצוואר התחתון באיזור השכמות , מה עליי לעשות ? יש עוד בדיקות שאני צריכה לעשות ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מודאגת , מצטערת על האורך חייבת עזרה - תגובה
ד``ר ליאור מרום09/01/2014שלום וברכה,
עזרה ניתן לקבל בצורה רצינית ולא דרך פורום אינטרנטי.
ממליץ לך מאוד להפגש עם מנתח עמו"ש פנים מול פנים.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכי רוב הסיכויים שזו הסיבה ??? ו
דין09/01/2014ויש לי תור לאורטופד ,זה לא מספיק ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוא פיענוח בדיקת C.Tקובי05/01/2014
שלום ד"ר.
בשל כאבי גב חוזרים ערכתי בדיקת ct בגב תחתון. להלן תוצאות הבדיקה
בגובה L4-L5 בלט דיסק דיפוזי אחורי קל משיק לשק הטקאלי ללא היצרות נוירופורמינלית
בגובה L5-S1 כנ"ל.
אודה לעזרתך בהפיכת מונחים אלו להסבר פשוט בעברית
תודה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנוא פיענוח בדיקת C.T - תגובה
ד``ר ליאור מרום05/01/2014שלום,
לא מדובר בממצא לכירורגיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב כרוני כתוצאה משתי פריצות דיסקליאור01/01/2014
שלום רב,
אחותי כבת 45 סובלת משתי פריצות דיסק כבר למעלה משנה, הפריצות הנן L4-L5 וL5-s1 והיא סובלת מכאבי תופת והקרנת הכאב לכל אורך הרגל ובקושי מתפקדת, לאורך כל היום היא על משכחי כאבים, מידי פעם היא מנסה זריקות שונות ללא הועיל, היא הייתה כבר בלא מעט טיפולים, דיקור, אוסטאופתיה, מתיחות לגב אצל ד"ר גרובר ושום דבר לא הועיל, החיים שלה בלתי נסבלים ושאלתי היא איך ניתן לעזור לה במצבה. הבדיקות הנוירולוגיות שהיא עברה ממש לא מזמן בישרו שמצבה טוב מאוד. הייתי שמח לשמוע מה ניתן לעשות ואם תוכל להפנות אותי למישהו שיציל אותה.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב כרוני כתוצאה משתי פריצות דיסק - תגובה
ד``ר ליאור מרום01/01/2014לא ניתן לעשות שום דבר ללא בדיקתה ובדיקת ההדמיה העדכנית שלה.אם אין ממצאים דניתן לנתח אז לא תנותח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בגב עליוןמוטי28/12/2013
שלום רב,
בן 51 סובל ומטופל מאוסטאופורוזיס, פסוריאזיס ודלקת מפרקים פסוריאטית.
לאחר הרמת חפץ דיי כבד חשתי כאב פתאומי בגב עליון שלא חולף גם לאחר כחודש.
בצילום ע''ש ממצאים לעיל.
''אוסטאופניה
עקמת שמאלה רושם של הנמכה קלה בd8 יתכן עקב סקוליוזיס.
בנוסף - הנמכה בצורת תריז בd11 והצרות מרווח בין D11-12.''
האם מדובר בשבר דחיסה?
האם מומלץ מיפוי שלד או mri להמשך בירור ומה הטיפול המומלץ מלבד משככי כאבים?
בברכה ותודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בגב עליון - תגובה
ד``ר ליאור מרום28/12/2013יתכן,צריך לראות הדמיה מתאימה.
המשך עם מיפוי ובדיקת מנתח עמו"ש בהתאם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זריקה תחת שיקוףמנחם28/12/2013
שלום.
רופאת מרפאת כאב המליצה לי לקבל זריקה בע. שדרה ואני מבקש לדעת האם זו זריקת אפידוראלית ? והאם זריקה כזו יכולה לעזור עקב כאבים שיש לי בגב .
אני מצרף את השם של הזריקה בקובץ נפרד .
באם לא אבקש לדעת איזו זריקה זו ומה תפקידה .
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זריקה תחת שיקוף - תגובה
ד``ר ליאור מרום28/12/2013זו זריקה מדויקת יותר מבחינת המיקום,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזריקה אפידוראלית
מנחם29/12/2013שלום ד"ר .
האם זו זריקה פידוראלית ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזריקה אפידוראלית - תגובה
ד``ר ליאור מרום29/12/2013זו לא זריקה אפידורלית (ולא פידוראל.....)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)




