מבנה לב נצפה לא תקין

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • מבנה לב נצפה לא תקין
    קרין
    07/11/2011

    שלום, אני בשבוע 17 להריון ועברתי סקירת מערכות מוקדמת והרופא הבחין שמבנה הלב אינו תקין כפי שציפה לראות. הוא טען שלא נצפו חדרים ותתכן רק מחיצה חלקית. למרות זאת כל שאר הבדיקה הייתה תקינה לחלוטין כולל דופק תקין וזרימת דם. בבדיקה העובר שכב לרוחב והרופא ציין שיש לי בטן עבה ולכן הראות הייתה לא כל כך טובה במהלך הבדיקה. הרופא שלח אותי לאקו לב לעובר, אך טען שעדיין מוקדם מדי ועלי לחכות כשבועיים עד לבדיקת האקו.
    בבדיקת שקיפות עורפית שביצעתי לפני כחודש הכל היה תקין.
    שאלתי- עד כמה חמורה הבעיה שראה הרופא? אני קוראת פה בפורום בעיות רבות עם שמות ברורים לכל בעיה ואילו הרופא שלי לא הגדיר את הבעיה בשם ספציפי מלבד שמבנה הלב נצפה לא תקין. והאם תתכן טעות עקב ראות לא טובה במהלך הבדיקה. בנוסף, האם יש בדיקות נוספות שכדאי לעבור על מנת להשיג וודאות בנושא? ומתי הכי מוקדם ניתן לבצע אקו לב.
    אני ממש מוטרדת מאחר ואני כבר בשלב יחסית מתקדם בהריון.
    אודה לכם לתשובה בהקדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבנה לב נצפה לא תקין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבנה לב נצפה לא תקין - תגובה

    ד''ר אברהם מתתיהו
    07/11/2011

    שלום קרין
    לעתים אכן זה קשה לראות. (בד"כ אנו מעדיפים לעשות אקו לב עובר בשבוע 20 - 23 אך במקרים כמו שלך עם חשד לבעיה לבבית לדעתי כדאי לנסות לעשות הבדיקה כבר כעת בשבוע 17-18 בידיעה שלא בטוח שנראה מספיק טוב (אם כי בד"כ ניתן לקבל מושג טוב על חומרת הבעיה)
    כמובן שבלי הדמיה לא ניתן להעריך את חומרת הבעיה ואין לשלול גם אפשרות שאין בעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עובר לב נצפה לא תקין

    קרין
    07/11/2011

    תודה רבה על התגובה המהירה.
    האם יש סיכוי שבגלל ראות לא תקינה, לא ניתן היה לראות את הלב כמו שצריך?
    האם מקרה זה נפוץ?
    יש לציין שהרופא הסביר לי שהעובר מעט קטן לגילו וגודלו כמו של עובר בן 15 שעבועות וקצת. האם יש לכך קשר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עובר לב נצפה לא תקין - תגובה

    ד''ר אברהם מתתיהו
    07/11/2011

    יש תמיד סכוי לטעות אם לא רואים טוב.
    לדעתי הדיונים הללו לא עוזרים. כדאי לך פשוט לעשות אקו לב עובר בזמן הקרוב .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו