ASD מסוג סקנדום דחוף מאוד

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • ASD מסוג סקנדום דחוף מאוד
    שירה
    23/11/2011

    שלום ד"ר מתתיהו
    הייתי אצלך באקו לב עובר בשבוע 34 שם נמצא חדר ימין גדול מחדר שמאל כנראה וריאנט נורמלי (עפ"י ההבחנה שלך) והמלצת על אקו לב עובר לאחר הלידה
    לאחר הלידה נמצא חדר ימין עדיין מוגדל מחדר שמאל- לחצים גבוהים וASD מסוג סקנדום.
    כל שאר הבדיקה הכל תקין הזרימות וכו'. הומלץ על ביקורת בעוד כשלושה חודשים בבית החולים.

    מדובר באחד מתאומים.

    התינוק בסדר, אוכל מבקבוק טוב (כל כמה מציצות עוצר להתנשם וממשיך לאכול- האם תקין?) ועולה במשקל יפה מאוד ( אגב יותר מאחיו התאום)
    אבל מתנשם לעיתים קרובות עם אנחות כאלה.. ממש נאנח.. מה שלא קיים אצל אחיו התאום- אני לא עושה השוואות אבל זה מאוד מדאיג אותי.

    האם יש צורך להקדים את הביקורת בבית החולים שמתקיימת בעוד כחודשיים בערך? כיום הם בני חודש.
    האם יש סכנה ממשית חס ושלום לתינוק?
    מה הסיכוי שזה יסתדר בעצמו ללא צורך בהתערבות רפואית?
    אודה להתייחסותך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ASD מסוג סקנדום דחוף מאוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ASD מסוג סקנדום דחוף מאוד - תגובה

    ד''ר אברהם מתתיהו
    23/11/2011

    שלום שירה
    ASD לא גורם בד"כ לתופעות כאלה. זה שהוא עולה במשקל זה סימן טוב.
    קשה להאמין שזה קשור לענין אך מציע שתפני גם לרופא הילדים שיתרשם וכן התקשרי אלינו למרפאה בקפלן 089441653 ונוציא התיק ונחליט יחד אם להקדים את הבדיקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעדכנת

    שירה
    09/12/2011

    רופאת הילדים שבדקה אמרה כי הילד נושם בסדר גמור. (בדקה השבוע)
    אצלך עשיתי את אקו לב שהייתי בהריון ומכיוון שילדתי באסף הרופא שם עשו לו את האקו והביקורת צריכה להיות עוד כחודש וחצי (3 חודשים אחרי הלידה) במכון לב באסף הרופא.

    רציתי לשאול,
    לאחרונה הילד התחיל להירדם באופן כמעט תמידי בזמן האוכל (אוכל מטרנה מבקבוק 130-160 cc בן חודש וחצי. ולפעמים האכלה נמשכת יותר מחצי שעה מאחיו שהתחיל איתו את הארוחה ביחד...
    הילד פשוט נרדם, שפוך. אני מלטפת אותו ומעירה אותו ואז שוב חוזר למצוץ את הפיטמה של הבקבוק כמה רגעים ושוב נרדם...
    ולעיתים כשרעב תופס את הבקבוק חזק... אבל רוב הזמן נרדם ולכן אני מוטרדת האם יש קשר בין ההרדמות לASD??

    וישן הרבה ביום (תמיד ישן יותר טוב מאחיו) ולעיתים צריך להעיר אותו לאכול אחרי 5 שעות שלא אכל...

    אודה להתייחסותך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעדכנת - תגובה

    ד''ר אברהם מתתיהו
    09/12/2011

    שלום שירה
    הספור מעט לא רגיל ונראה לי שכדאי להתרשם שוב בבדיקה ואקו.
    אולי כדאי שתקדימי את התור באסף הרופא או תסדרי תור אצלנו מוקדם יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו