מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ASD מסוג סקנדום דחוף מאודשירה23/11/2011
שלום ד"ר מתתיהו
הייתי אצלך באקו לב עובר בשבוע 34 שם נמצא חדר ימין גדול מחדר שמאל כנראה וריאנט נורמלי (עפ"י ההבחנה שלך) והמלצת על אקו לב עובר לאחר הלידה
לאחר הלידה נמצא חדר ימין עדיין מוגדל מחדר שמאל- לחצים גבוהים וASD מסוג סקנדום.
כל שאר הבדיקה הכל תקין הזרימות וכו'. הומלץ על ביקורת בעוד כשלושה חודשים בבית החולים.
מדובר באחד מתאומים.
התינוק בסדר, אוכל מבקבוק טוב (כל כמה מציצות עוצר להתנשם וממשיך לאכול- האם תקין?) ועולה במשקל יפה מאוד ( אגב יותר מאחיו התאום)
אבל מתנשם לעיתים קרובות עם אנחות כאלה.. ממש נאנח.. מה שלא קיים אצל אחיו התאום- אני לא עושה השוואות אבל זה מאוד מדאיג אותי.
האם יש צורך להקדים את הביקורת בבית החולים שמתקיימת בעוד כחודשיים בערך? כיום הם בני חודש.
האם יש סכנה ממשית חס ושלום לתינוק?
מה הסיכוי שזה יסתדר בעצמו ללא צורך בהתערבות רפואית?
אודה להתייחסותך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ASD מסוג סקנדום דחוף מאוד - תגובה
ד''ר אברהם מתתיהו23/11/2011שלום שירה
ASD לא גורם בד"כ לתופעות כאלה. זה שהוא עולה במשקל זה סימן טוב.
קשה להאמין שזה קשור לענין אך מציע שתפני גם לרופא הילדים שיתרשם וכן התקשרי אלינו למרפאה בקפלן 089441653 ונוציא התיק ונחליט יחד אם להקדים את הבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעדכנת
שירה09/12/2011רופאת הילדים שבדקה אמרה כי הילד נושם בסדר גמור. (בדקה השבוע)
אצלך עשיתי את אקו לב שהייתי בהריון ומכיוון שילדתי באסף הרופא שם עשו לו את האקו והביקורת צריכה להיות עוד כחודש וחצי (3 חודשים אחרי הלידה) במכון לב באסף הרופא.
רציתי לשאול,
לאחרונה הילד התחיל להירדם באופן כמעט תמידי בזמן האוכל (אוכל מטרנה מבקבוק 130-160 cc בן חודש וחצי. ולפעמים האכלה נמשכת יותר מחצי שעה מאחיו שהתחיל איתו את הארוחה ביחד...
הילד פשוט נרדם, שפוך. אני מלטפת אותו ומעירה אותו ואז שוב חוזר למצוץ את הפיטמה של הבקבוק כמה רגעים ושוב נרדם...
ולעיתים כשרעב תופס את הבקבוק חזק... אבל רוב הזמן נרדם ולכן אני מוטרדת האם יש קשר בין ההרדמות לASD??
וישן הרבה ביום (תמיד ישן יותר טוב מאחיו) ולעיתים צריך להעיר אותו לאכול אחרי 5 שעות שלא אכל...
אודה להתייחסותך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מעדכנת - תגובה
ד''ר אברהם מתתיהו09/12/2011שלום שירה
הספור מעט לא רגיל ונראה לי שכדאי להתרשם שוב בבדיקה ואקו.
אולי כדאי שתקדימי את התור באסף הרופא או תסדרי תור אצלנו מוקדם יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)


