אקו לב עובר שבוע 16

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • אקו לב עובר שבוע 16
    נונלה
    16/07/2012

    שלום לד"ר,

    אני בת 42.5 ובהריון בשבוע 15+2 עם עובר ממין נקבה.

    ביום שישי האחרות ביצעתי סקירה ראשונה שיצאה תקינה למעט נקודה היפר אקוגנית בלב, חדר שמאל, 1 מ"מ. שקיפות עורפית שביצעתי בשבוע 11+5 יצאה תקינה גם כן.

    אני אמורה לבצע מי שפיר רק בעוד כ- 3 שבועות והופנתי ע"י מבצע הסקירה לאקו לב עובר וייעוץ גנטי.

    מכיוון שקראתי שנקודה היפר אקוגנית בעובר הינה ממצא רך לתסמונת דאון, אני מאוד לחוצה ועד קבלת התשובות מבדיקת מי שפיר עלולים לחלוף 6 שבועות של לחץ וחששות...
    קראתי גם של- 50% מהעוברים עם תסמונת דאון יש בעיה לבבית.

    1. רציתי לדעת - האם בשבוע ההריון הנוכחי שלי אני יכולה לבצע אקו לב עובר והאם בשלב הזה הבדיקה תהיה מהימנה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אקו לב עובר שבוע 16

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקו לב עובר שבוע 16 - תגובה

    ד''ר אברהם מתתיהו
    17/07/2012

    שלום נונלה
    אפשר לקבל תשובה לגבי תסמונת דאון במי שפיר הרבה יותר מוקדם מ 6 שבועות ע"י בצוע בדיקת FISH .
    גם אם תעשי אקו לב עובר כעת (שקרוב לוודאי יהיה טכנית קשה ופחות טוב מאשר בשבוע 21 , עדיין לא תהיה לך תשובה חד משמעית לגבי תסמונת דאון)
    נקודה אקוגנית היא ממצא מאד שכיח בהריונות של עוברים נורמאלים.
    לסכום: נראה לי שכדאי שתנסי להירגע, עשי את בדיקת מי השפיר, קבלי תשובה מוקמת מה FISH ויש סיכוי גדול שהכל יהיה בסדר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו