vsd אצל העובר - היכן כדאי ללדת?

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • vsd אצל העובר - היכן כדאי ללדת?
    מיה
    28/07/2012

    שלום,

    אני בהריון ראשון בשבוע 28+2 ובסקירה השנייה התגלה vsd אצל העוברית.
    הפנו אותי לבצע אקו לב עובר שבו נאמר לי שמדובר ב-VSD קטן יחסית, שלא בטוח שתהיה לו משמעות קלינית לאחר הלידה, וההנחייה הייתה שיש צורך לעקוב אחרי זה לאחר הלידה (אך אין צורך במעקב נוסף במהלך ההריון). נאמר גם שאין מניעה שתהיה לידה רגילה, ושזו לא סיבה ללכת מראש לניתוח קיסרי.

    אני מאזור תל אביב ומתלבטת בשלב זה באיזה בי"ח ללדת. (תה"ש, איכילוב או בלינסון)
    הייתי רוצה לדעת האם יש הבדל בין בתי החולים באופן הטיפול במום לבבי ביילודים, כאשר המום ידוע מראש. האם יש בית חולים שמתמחה בכך יותר?
    אם יהיה צורך בטיפול מיידי בתינוקת בשל מום זה, האם בכל בי"ח ניתן לעשות זאת?

    תודה מראש על העזרה וההכוונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • vsd אצל העובר - היכן כדאי ללדת? - תגובה

    ד''ר אברהם מתתיהו
    31/07/2012

    הי
    אין זה משנה כלל היכן תלדי כי תינוק עם. vsd. אין לו כל ממצאים בתחילת דרכו
    וכל אחד מבתי החולים לפי נוחיותך יתאים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו