שאלות

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות
    jjjj
    06/03/2008

    אני בן 19
    1.האם מותר לעשות טיפול לטשטוש הצלקת שעשו לי (VSD
    2.האם מותר לי לעשותהסרת שיער בלייזר בחזה למרות הצלקת?
    3.אני שונא בדיקות אקג וקו כל שנה אני סובל מחדש גם אולטר ..
    באקג המכשירים לוחצים עליי קצת ושהם שמים עליי את הצוטים האלה ליד הלב אני ממש מתחיל להזיע ולסבול ואני נוגע לקרידיולוג ומונע ממנו להשים אז פשוט אני שם לעצמי
    האקו המכשיר ששמים לי ע הלב עם החומר הנוזלי הזה ממש אני מרגיש משהו כואב ולוחץ על הלב הרופא רצה לסייים איתי את נטיפול ולשלוח אותי שוב לבדיקה.
    ובאולטר זה קשה לי להרגיש את כל הצביטות האלה של הגוף 24 שעות
    הקרדויולוגי אמרה שאני בריא הייתי בספורט תחרותי לא ממש התחרתי אבל הייתי 5 שנים ושיחקתי הרבה כדורסל כדורגל אני רוכב הרבה על אופניים בלי בעיה אני פעיל חברתית הרבה....
    דרך אגב אומרים שהלב שלי תקין והדופק והכל ורק יש חור קטן מאוד שנשאר וזה קצת צפחיד אותי שאולי יקרה משהו .
    ולפעמים שאני אוכל הרבה או מתקלח במים חמים הרבה אני מרגיש את ששמאל כזה כבד מזה אומר?
    ואני רוצה לישון על צד שמאל אבל מפחד שיקרה משהו
    ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סובל

    ד''ר דני פינק
    06/03/2008

    שלום

    חבל שאתה סובל כל כך. בקשר לתיקון: אין מה לפחד. בקשר לצלקת, כדאי להתייעץ עם רופא פלסטיקאי כולל השאלה של טיפול בלייזר. דבר עם הקרדיולוג שלך, אולי מותר להתחיל לעשות פחות בדיקות שגרתיות ולפחות להאריך את הזמן בן הבדיקות.

    הצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו