מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- כאבים חזקיםשירה07/01/2013
ביתי , כמעט בת חמש עשרה , מתלוננת על כאבים חזקים בחזה ובלב , באזור החזה בצד שמאל ובצד ימין , היא טוענת שהיא עייפה בקביעות גם אין לה כבר ממש תאבון והיא משתעלת חזק ומידי פעם היא טוענת שיש לה חום , ושגם לאחר מאמץ קטן ביותר כואב לה בצד והיא מתנשפת וטוענת שקצב הלב שלה חזק . היא מתעמלת התעמלות אומנותית כבר מאז שהיא בת חמש אז זה לא שהיא לא בכושר . היא גם אומרת שהיא לפעמים מרגישה צורך להתעלף ושהראש שלה מסתובב. עדיין לא לקחתי אותה לרופא בגלל שלא פעם ולא פעמיים היא שיקרה לי לגביי מצבה הבריאותי והודתה בפניי , אך הפעם זה לא נראה לי סתם אך אני לא יודעת . אשמח לדעת מה נראה לכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים חזקים - תגובה
ד''ר יוליוס הגש07/01/2013מה דעתך בכל זאת לקחת אותה לרופא? יותר טוב פעם בחינם מאשר פעם להחמיץ מחלה?
תנסי רופא!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא כדאי להזניח
נועה08/01/2013דברים כאלה מומלץ לבדוק, גם אם את חוששת שהיא לא אומרת את האמת כולה.
אני סבלתי מתסמינים דיי דומים, עייפות כרונית,דפיקות לב חזקות ולעיתים גם כאבים. מיעוץ עם נטורופתית התחלתי לקחת Q10 200 מ"ג של סולגאר שמטפל בין היתר באותם תסמינים, משפר את תפקוד הלב ומשפר את אספקת החמצן ללב בעת פעילות גופנית מאומצת.
ממליצה לך גם לגשת להתייעץ עם נטורופות, או אפילו להרים טלפון כי לי אישית זה עוזר מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)


