קדחת השיגרון

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • קדחת השיגרון
    נאוה אורן
    08/01/2013

    שלום, בני בן ה-8 חלה לפני כשנה בקדחת השיגרון. המחלה החלה בצליעה (כאב בקרסול), כאבים שנדדו למפרקים גדולים אחרים, ורק לאחר שבוע אובחנה המחלה כשכבר הופיעה אוושה לבבית ונראתה דליפה משני מסתמים באקו לב. האם ניתן היה למנוע את הפגיעה במסתמים במידה והיה מאובחן מוקדם יותר ומתחיל טיפול?
    מה הסיכוי לנזק פרמננטי למסתמים ואולי צורך בהתערבות כירורגית בעתיד? האם יש סטטיסטיקה של חולי rheumatic fever שבדקה את מצבם בגילאים מתקדמים יותר? מעבר לזריקות הדורביוטיק אחת ל-3-4 שב', האם יש משהו נוסף שמומלץ לעשות באופן שגרתי כדי לנטר את המצב? תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קדחת השיגרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קדחת השיגרון - תגובה

    ד''ר יוליוס הגש
    08/01/2013

    הטיפול בRF הוא מורכב ודורש ניסיון ומעקב . את ודאי נמצאת במעקב באחד מבתי החולים בהם יש מכון לב המסייע להם בכל הבדיקות הנחוצות . הדבר החשוב ביותר הוא למנוע התקף חוזר של קדחת השגרון ע"י נטילת טיפול מונע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו