קצת מודאגת

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • קצת מודאגת
    עדי
    19/03/2008

    אני בשבוע 17 עם תאומים. נצפו פירפורים (הפרעות קצב) לאחד העוברים. בסקירת מערכות ראשונה - מבנה הלב היה תקין , אך כעת הפרעות הקצב ממשיכות ממעקב למעקב.

    מה ההשלכות ? מה הסיכויים שזה יעלם? מה ההשלכות על העובר במידה והפרעת הקצב תמשך ואינה נובעת ממום בלב? מה הסטיסטיקה במקרים אילו?

    תודה מראש על התשובה,

    אמא בדרך שדואגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קצת מודאגת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות קצב בעובר

    ד''ר אברהם מתתיהו
    20/03/2008

    כדי לתת תשובה ראויה חשוב לדעת באיזה סוג של הפרעות קצב מדובר. פעימות פרוזדוריות מוקדמות הן שכיחות בעוברים ובד"כ אין להן משמעות רבה והן נוטות להיעלם אחרי לידה. העובר אינו מרגיש בבעיה בגלל מעט אי סדירות. (הדופק הנורמלי של העובר +/- 140 לדקה)
    לעומת זאת אם יש דופק מהיר מאוד קבוע (250-300 לדקה) או דופק איטי קבוע (50-60 לדקה) זה עלול לגרום לסבל לעובר ולעתים מצריך אפילו טפול תרופתי לעובר (דרך האם) או לעתים בסוף ההריון אפילו הקדמת לידה כדי לטפל טוב יותר בעובר.
    במלים אחרות את צריכה לברר עם הרופא שעשה את הבדיקה באיזו הפרעה מדובר ומה משמעותה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו