ילדה בת 8.5

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה בת 8.5
    טלי
    24/03/2008

    אחי נפטר לפני 3 שנים מדום לב והוא בן 18.
    אמש לבתי בת ה-8.5 היו כאבים בלתי פוסקים בחזה משמאל.
    בדיקת אקג וצילום חזה נצאו תקינים אולם הפנו אותנו לביצוע בדיקות כולסטרול, בלוטת תריס וטריגליצרידים, LDL/HDL.
    היום בבוקר היא קמה ועדיין יש לי כאבים בחזה אולם עוצמתם פחתה.
    הרופאה אמרה שיתכן ויש דלקת בקרום שבין רקמת השד לבין הריאות.
    כאשר סיפרתי לה על הרקע של אחי היא "נבהלה" ולכן הפנתה לבדיקת קרדיולוג.
    באבחנה נכתב palpitations' pleurodynia' suspected
    אני מודאגת ביותר. ביקשתי לקבוע תור לקרדיולוג ילדים אבל יש תור רק לאמצע חודש מאי.
    אנא עזרו לי בפרטים וניתוח האבחנה.
    תודה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה בת 8.5

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפטר מדום לב

    ד''ר דני פינק
    24/03/2008

    שלום טלי

    מה שחשוב זה שכל האחים שלך כולל אותך יעברו בדיקות מעמיקות לחפש מחלה משפחתית שיסביר את הדום לב של האח. נישמע לי שהבעיות של הבת שלך לא קשורות ללב ואין בעיה שהתור רק ב מאי. כדאי להביא את רמות השומנים בדם ודוגמאות א.ק.ג. לכל המשפחה שלך והילדים שלך.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו