TGA + חור בלב - שבוע 22 להריון

מנהל הפורום

ד"ר אברהם מתתיהו
ד"ר אברהם מתתיהו
לקביעת תור אצל ד"ר אברהם מתתיהו ללא פרסום בפורום
 
  • TGA + חור בלב - שבוע 22 להריון
    NTHV
    26/03/2008

    שלום
    אני בשבוע ה-22 להריון.
    השבוע ביצעתי סקירת מערכות מאוחרת ואקו לב עוברי ונמצא כי לעובר קיים SEVEER TGA וחור בלב (אינני זוכרת את ראשי התיבות). נאמר לי על-ידי הרופאה כי התינוק כנראה יצטרך ניתוח מייד עם היוולדו.
    מס' שאלות:
    1- האם בדר"כ ייש בעיה בלידה רגילה א תמידו יש צורך בקיסרי?
    2- מהי איכות החיים של ילדים שעוברים ניתוח מהסוג הזה? אחוזי הצלחת הניתוח?
    3- האם יש סיכונים מיוחדים בניתוח כזה? (פגיעה מוחית וכדומה..)
    4- אם לא מבצעים את הניתוח מייד אחרי הלידה, מתי כן? מהו טווח ההמתנה?
    5- האם ידוע על בי"ח שמתמחה בתחום זה?

    תודה רבה רבה על ההתייחסות להודעה שלי.
    אני מקווה שתשובות אלו יאירו את עניהם של הורים רבים שירצו מידע בנושא.

    בברכת לידה מוצלחת וקלה לכל ההריוניות בפורום....

    מאיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    TGA + חור בלב - שבוע 22 להריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • TGA + חור בלב - שבוע 22 להריון

    ד''ר דני פינק
    27/03/2008

    שלום מאיה

    אין SEVEER TGA אז אני מבין שרצו לכתוב SEVERE TGA וגם זה לא הבחנה אז אני מאמין התכוונו לכתוב Complete TGA שזה החלפה מלאה של שני העורקים הגדולים שיוצאים מהלב אצלך עם תוספת פגם במחיצה בן החדרים. נכון שהתיקון הוא לא ניתוח פשוט אבל יש כבר ניסיון רב ומנתחים שעושים מספר גדול של אותו ניתוח כל שנה, התוצאות טובות והצלחה גבוהה עם איכות חיים טובה. ההצלחה הגיע לרמה שבמדינה צרפת לא נותנים אישור להפלה בריון של עובר עם מום כזה.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו